[b4 1.9 TDI Z1] przewody paliwowe ;/
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
załóż sobie bezbarwny wężyk przed filtrem i za filtrem to będziesz widział skąd te bąbelki, poza tym żeby filtr całkowicie się odpowietrzył to musisz zrobić sporo km, sprawdź też ten tzw. "..........podgrzewacz" bo jak będzie zamknięty to powietrze będzie ganiało z powrotem do filtra a nie do baku......
czyli o co chodzi te pokretlo pod filtrem ma być na max zakręcone czy jak bo nie rozumiem ????????????
czyli o co chodzi te pokretlo pod filtrem ma być na max zakręcone czy jak bo nie rozumiem ????????????
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Nie wiem w jakim kraju żyjesz ale w Polsce :mrgreen: jak jeden nie chce czegoś podbić to drugi podbije bo będzie miał za to kasę i tak to się stety lub nie odbywa...karolas123 pisze:Auto nie przejdzie przeglądu z takimi przewodami z tworzywa, bo przeciesz nikt nie ma prawa kłasc pod podłoga przewodów z tworzywa
wg mnie tak jak ktos wyzej napisał, "diagnosta" jeden ma takei widzi mi sie a inny INNE itdtomek1982 pisze:z kąd takie info masz to dlaczego u ojca w roboczym opel astra 1 orginalne przewody paliwowe są z tworzywa pod podłogą ???karolas123 pisze:Auto nie przejdzie przeglądu z takimi przewodami z tworzywa, bo przeciesz nikt nie ma prawa kłasc pod podłoga przewodów z tworzywa
podobny temat z wolna odma, jedni w ogole to oleja a inni beda sie czepiac po co to, na co to i dla czego
sory za OT
tak rozumiem ale przeciez nikt nie bedzie w oplu fabrycznych przewodów zmieniał bo moze sie to nie spodoba diagnoscie_Dave pisze:wg mnie tak jak ktos wyzej napisał, "diagnosta" jeden ma takei widzi mi sie a inny INNE itdtomek1982 pisze:z kąd takie info masz to dlaczego u ojca w roboczym opel astra 1 orginalne przewody paliwowe są z tworzywa pod podłogą ???karolas123 pisze:Auto nie przejdzie przeglądu z takimi przewodami z tworzywa, bo przeciesz nikt nie ma prawa kłasc pod podłoga przewodów z tworzywa
podobny temat z wolna odma, jedni w ogole to oleja a inni beda sie czepiac po co to, na co to i dla czego
sory za OT
Jestem po wymianie przewodow na tekalan i niestety moja dupohamownia wykryla spadek mocy po tej operacji. Nie jest to jakis dramat, ale wyraznie zmniejszyla sie gorka momentu przy ok 2-2.2k rpm. Empirycznie to jest 0.5-0.7s 0-100, ale roznica jest odczuwalna w czasie normalnej jazdy. Przewody dalem 6 i 8mm. O powrot sie nie martwie, bo on raczej przyczyna problemow nie jest, natomiast zasilanie jest polaczone dwoma takimi zlaczkami: http://www.contakt.pl/cznik-wa-6mm-p-10491.html ktore skutecznie zmniejszaja przeplyw w calym przewodzie. Pytanie czy to moze byc przyczyna niedomagania, czy szukac raczej nieszczelnosci i sprawdzic czy sa bable w przewodzie zasilajacym pompe - co wiaze sie ze jego wymiana, bo obecnie mam nieprzezroczysty. Inna sprawa to, ze 8mm tekalan ma chyba mniejsza sr wewnetrzna niz stare stalowe.
I pytanie drugie o ile zmniejszenie srednicy przewodu mialo wplyw na dynamike, to czy nie warto by dla poprawy charakterystyki silnika dać przewody o większej średnicy?
I pytanie drugie o ile zmniejszenie srednicy przewodu mialo wplyw na dynamike, to czy nie warto by dla poprawy charakterystyki silnika dać przewody o większej średnicy?
a ile maja te złączki bo mi wygląda że z 2mm minej od średnicy zalecanej przez producentaoOo pisze:Jestem po wymianie przewodow na tekalan i niestety moja dupohamownia wykryla spadek mocy po tej operacji. Nie jest to jakis dramat, ale wyraznie zmniejszyla sie gorka momentu przy ok 2-2.2k rpm. Empirycznie to jest 0.5-0.7s 0-100, ale roznica jest odczuwalna w czasie normalnej jazdy. Przewody dalem 6 i 8mm. O powrot sie nie martwie, bo on raczej przyczyna problemow nie jest, natomiast zasilanie jest polaczone dwoma takimi zlaczkami: http://www.contakt.pl/cznik-wa-6mm-p-10491.html ktore skutecznie zmniejszaja przeplyw w calym przewodzie. Pytanie czy to moze byc przyczyna niedomagania, czy szukac raczej nieszczelnosci i sprawdzic czy sa bable w przewodzie zasilajacym pompe - co wiaze sie ze jego wymiana, bo obecnie mam nieprzezroczysty. Inna sprawa to, ze 8mm tekalan ma chyba mniejsza sr wewnetrzna niz stare stalowe.
I pytanie drugie o ile zmniejszenie srednicy przewodu mialo wplyw na dynamike, to czy nie warto by dla poprawy charakterystyki silnika dać przewody o większej średnicy?
ja znieniałem na miedziawke średnica 8 i 6 i super wszystko śmiga
to są złączki na który zakładasz przewód dosyć porządnie wyglądają także napewno maja grube ścianki i zmniejszają przepływ paliwa ale czy aż na tyle żeby niedomagal z powodu jego braku,są koledzy na forum co maja zetorki zrobione na niezłą moc co wiąże sie z wieększym apetytem na paliwo i nie czytałem jeszcze żeby zmieniali przewody na większe pewnie ori przekrój jest przystosowany do tego ,
sprawdz czy nie zagioł sie gdzie teklan a może w środku co siedzi albo te złączki
i napisz jak rozkminisz co to
nie ma co kombinowac z srednica przewodow, fi 8mm ma odpowiednia srednice, jak chesz rezac to zapakuj pompke 0,5bara do zbiornika ale wiekrze przewody ci tu nic nie dadza poza kupa roboty
powiem ci nawet wiecej, ZASILANIE ropa na pompie, na tym 10cm przewodzie od czola ma fi cos ponad 6mm :p
i jakos ciezko uwierzyc mi ze przez zmiane na teklan elastyka spadla, dziwne, wg mnie nieszczelnosc...
powiem ci nawet wiecej, ZASILANIE ropa na pompie, na tym 10cm przewodzie od czola ma fi cos ponad 6mm :p
i jakos ciezko uwierzyc mi ze przez zmiane na teklan elastyka spadla, dziwne, wg mnie nieszczelnosc...
Same zlaczki sa bardzo porzadne mozna ukrecic opaske zaciskowa a jej nic nie bedzie.
Przewod zasilajacy ma 8mm fi zew i 6 wew, przez zlaczke to spada do 4mm. Przeplyw nawet przez taki 4mm przewod jest wystarczajacy do zasilenia silnika, ale
1) czesc ze tego paliwa wraca z powrotem do zbiornika
2) pompa ma nieco ciezej ssac paliwo takim waskim przewodem
Odnosnie nieszczelnosci, to tez bym ja obstawial, gdybym nie mial porownania do wczesniejszej sytuacji, gdzie z przewodu praktycznie kapala ropa. Jak cos sie zmieni w temacie to dam znac.
Przewod zasilajacy ma 8mm fi zew i 6 wew, przez zlaczke to spada do 4mm. Przeplyw nawet przez taki 4mm przewod jest wystarczajacy do zasilenia silnika, ale
1) czesc ze tego paliwa wraca z powrotem do zbiornika
2) pompa ma nieco ciezej ssac paliwo takim waskim przewodem
Odnosnie nieszczelnosci, to tez bym ja obstawial, gdybym nie mial porownania do wczesniejszej sytuacji, gdzie z przewodu praktycznie kapala ropa. Jak cos sie zmieni w temacie to dam znac.