[b4 1z]Problem z nastawnikiem podmiana?BOSCH 0 460 404 995
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
wystarczy poczytać w dziale Polecam MUNIOR i wszystko wiadomo gdzie jechac, ja mialem 250km i tez byłem, ja ostatnio ROWERa przy 160 wyprzedzilem, dociagnolem do 170 i tylko patrzył co to jedzie na znaczek, albo ostatnio hunde ackord w ostatniej budzie, widzielem w lusterku jak patrzył na znaczek na klapie 8-)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 11 sie 2012, 12:46
- Lokalizacja: Rzeszów
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 11 sie 2012, 12:46
- Lokalizacja: Rzeszów
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 11 sie 2012, 12:46
- Lokalizacja: Rzeszów
Panowie pobawiłem się dzisiaj z nim , wymieniłem wtrysk sterujący , od VW vento , i poprzekładałem nastawniki , na moim jak i na nastawniku z tds-a jest to samo ... lecz po wymianie tego wtrysku auto zrobiło się dużo , dużo żwawsze. lepiej się wkręca na obroty , lepiej przyśpiesza itp. lecz szarpanie nie ustąpiło i na wolnych obrotach chodzi jak " star" nierówno tłucze silnikiem. Pomierzyłem dzisiaj też ciśnienie na cylindrach jest 28-27-27-24.5 wydaje mi się że nie najgorzej ...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 11 sie 2012, 12:46
- Lokalizacja: Rzeszów
byłem dzisiaj po pompę , na miejscu auto odpaliłem wszysko OK , zamontowałem ją do mojego auta , odpaliło , wszysko OK , na wolnych oobrotach równo chodzi wszystko dobrze , wkręca się dobrze , lecz nadal brakuje mocy. Munior wątpie w to żeby to był nastawnik , auto przyjechało na kołach ponoć z anglii około 2 miesiące temu. dzisiaj będe się starał podpiąć pod vag-a , zobaczymy co pokaże ;| /mam jeszcze pytanie , wąż idący od intercoolera (krótki odcinek na górze silnika ) powinien na obrotach mocno puchnąć?? mój jak wcisnę palcem to tak łoooo rośnie po troszeczku ciśnienie jak by nie chciało;/
[ Dodano: 2013-05-29, 20:04 ]
odświeżam bo edytowałem poprzedni post a nie odświeżyło
[ Dodano: 2013-05-29, 20:04 ]
odświeżam bo edytowałem poprzedni post a nie odświeżyło