Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1z]Problem z nastawnikiem podmiana?BOSCH 0 460 404 995

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 23 maja 2013, 12:53

Nastawnik, obudowa filtra powietrza, przepływomierz, komp i trochę zabawy z kablami - ogólnie jak tego nie robiłeś to będzie ciężko. MUNIOR trudni się tym już spory czas to powie Ci dużo więcej.

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 23 maja 2013, 13:14

Na tak munior ale nie kazdego stac na to zeby przejechac cala polske zeby rzekladke zrobic :-P brakuje nam tutaj takiego kogos na dolnym slasku. Chyba trzeba bedzie ugryzc ten temat...

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 23 maja 2013, 23:22

Mi tam nie przeszkadzało 350 km w jedną strone, bo jak fachowiec dobry to wszędzie go znajda i przyjada do niego by tylko zrobił z tym porządek. Banana mam jeszcze do dziś, że taki 1Z potrafi pokazać tym paskom b5 i tym podobnym, że "stary to nie znaczy że nie może"
<ok>

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 23 maja 2013, 23:28

wystarczy poczytać w dziale Polecam MUNIOR i wszystko wiadomo gdzie jechac, ja mialem 250km i tez byłem, ja ostatnio ROWERa przy 160 wyprzedzilem, dociagnolem do 170 i tylko patrzył co to jedzie na znaczek, albo ostatnio hunde ackord w ostatniej budzie, widzielem w lusterku jak patrzył na znaczek na klapie 8-)

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 23 maja 2013, 23:50

A ja mialem do muniora 540 km i tez dalem rade <ok> no ale tak jak mowie nie kazdy moze sobie na to pozwolic bo mimo wszystko jakies to koszta przejazdu sa

maati76_45
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 11 sie 2012, 12:46
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: maati76_45 » 24 maja 2013, 21:29

Kupiłem dzisiaj nastawnik z tds-a , założyłem , podpiąłem 1-1 , 2-2 itd. auto odpaliło Ooo równiej chodzi , lecz nadal brakuje mu mocy , i szarpie 3,4,5 bieg , na 1,2 nie jest to zbytnio odczuwalne lecz z wolnych obrotów też potrzęsie budą . nie mam już zielonego pojęcie co to może być ...

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 24 maja 2013, 22:00

zapewne dalej padnięty nastawnik tyle, że tym razem od bi em dablju ;] Poszukaj kogoś ew. na forum kto ma ale SPRAWNY i zobaczysz po podmiance.

KJarzyna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 05 paź 2007, 20:38

Post autor: KJarzyna » 25 maja 2013, 03:05

A ja proponuję sprawdzić zaworek n108 w pompie, konkretnie sprawdzić omomierzem czy wykazuję jakis opór. U mnie kabelek od niego "uleciał" efekt - głośna praca, słaba reakcja na gaz. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 25 maja 2013, 10:55

KJarzyna pisze:A ja proponuję sprawdzić zaworek n108 w pompie, konkretnie sprawdzić omomierzem czy wykazuję jakis opór. U mnie kabelek od niego "uleciał" efekt - głośna praca, słaba reakcja na gaz. Pozdrawiam
Napisz jeśli wiesz, jakie powinien mieć wartości sprawny.

maati76_45
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 11 sie 2012, 12:46
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: maati76_45 » 25 maja 2013, 12:23

kur.w.a.;/ nie mam sił , w bmw nastawnik działał poprawnie , wiem bo jeździła u znajomego , rozbił , poszła na części a tu wszystko mechanicznie OK a tu ....;/

jakimi kodami na vag-u 3.11 posprawdzać ciśnienie , kont wyprzedzenia , ciśnienie doładowanie itp. ?

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 25 maja 2013, 14:56

Kąt wtrysku sprawdzasz wchodząc w zakładce Engine grupa 000 poz. 2 tylko przełącza się na dole do "Basic Settings" ciśnienie doładowania jadąc grupa 011 ale czy na boschu to działa tego Ci nie jestem w stanie powiedzieć, można jeszcze w dolot się wpiąć z ręcznym omomierzem i sprawdzić.

maati76_45
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 11 sie 2012, 12:46
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: maati76_45 » 25 maja 2013, 17:51

Panowie pobawiłem się dzisiaj z nim , wymieniłem wtrysk sterujący , od VW vento , i poprzekładałem nastawniki , na moim jak i na nastawniku z tds-a jest to samo ... lecz po wymianie tego wtrysku auto zrobiło się dużo , dużo żwawsze. lepiej się wkręca na obroty , lepiej przyśpiesza itp. lecz szarpanie nie ustąpiło i na wolnych obrotach chodzi jak " star" nierówno tłucze silnikiem. Pomierzyłem dzisiaj też ciśnienie na cylindrach jest 28-27-27-24.5 wydaje mi się że nie najgorzej ...

KJarzyna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 05 paź 2007, 20:38

Post autor: KJarzyna » 26 maja 2013, 03:47

Sprawny zaworek n108 na pompie powinien miec około 16 ohm, przepraszam że wyżej nie napisałem. Fakt że prawidłowa opornośc nie świadczy o prawidłowej pracy zaworu ale często utleniają się przewody przy samej obudowie.

maati76_45
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 11 sie 2012, 12:46
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: maati76_45 » 28 maja 2013, 22:44

byłem dzisiaj po pompę , na miejscu auto odpaliłem wszysko OK , zamontowałem ją do mojego auta , odpaliło , wszysko OK , na wolnych oobrotach równo chodzi wszystko dobrze , wkręca się dobrze , lecz nadal brakuje mocy. Munior wątpie w to żeby to był nastawnik , auto przyjechało na kołach ponoć z anglii około 2 miesiące temu. dzisiaj będe się starał podpiąć pod vag-a , zobaczymy co pokaże ;| /mam jeszcze pytanie , wąż idący od intercoolera (krótki odcinek na górze silnika ) powinien na obrotach mocno puchnąć?? mój jak wcisnę palcem to tak łoooo rośnie po troszeczku ciśnienie jak by nie chciało;/

[ Dodano: 2013-05-29, 20:04 ]
odświeżam bo edytowałem poprzedni post a nie odświeżyło :|

Awatar użytkownika
krzyn33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 152
Rejestracja: 04 gru 2011, 11:21
Imię: Adam
Model: Audi A3
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: krzyn33 » 31 maja 2013, 18:06

maati i co, podpiąłeś tego vaga ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl