[B4 1.9td] Pompa wtryskowa
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie rób ,bo ja na 100% wiem że pod tą pokrywką nie ma bebechów LDA ,czyli membrany z gównianym ori płaskim boost pinem ,zamulającym tego biednego AAZ ta ,który jedzie biedak jakby chciał a nie mógł,szczególnie po zapieciu piątego biegu wiem bo miałem tego demona przyspieszenia ,ale na szczęście szybko się go pozbyłem ,bo jego silnik z pośrednim wtryskiem ,jest mocno upierdliwy , mało sprawny i nie rozwojowy ....były płaskie dekielki w ecopompach i takie wprowadzające w bład "wydmuszki " , wyglądały jakby im tylko króćca brakowało ,a po odkręceniu pusto w środku to chyba tylko po to ,żeby właściciel miał nadzieję ,ze może się pobawić w wymianę boost pina taki bonus od producenta :mrgreen:mwmen pisze:Zrobię foto dodatkowe to może się wyjaśni
MUNIOR, policz koszta zrobienia silnika TDI oraz TD na moc jakichś 240KM i powiedz potem który jest rozwojowy i tańszy w tuningu
a że TD potrafi być upierdliwe to fakt, ale TDI swoimi notlaufami i nie tylko też potrafi życie zatruć.
przewaga TDI to spalanie i trochę łatwiejsze serwisowanie, pod warunkiem że to instalacja elektryczne nie płata figli.
a że TD potrafi być upierdliwe to fakt, ale TDI swoimi notlaufami i nie tylko też potrafi życie zatruć.
przewaga TDI to spalanie i trochę łatwiejsze serwisowanie, pod warunkiem że to instalacja elektryczne nie płata figli.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie chce mi się liczyć 8-) Dla mnie TD to pomyłka konstruktorów ,wyliczać jego wad, nawet mi się nie chce ,bo jest ich zbyt dużo :roll: tuningowanie go jest mało sensowne ,bo wystarczy chwilę go pokatować i już sie gotuje ,a na silniku mozna jajka smażyć Zresztą nawet nie tuningowany ,grzeje się w momentalnie ,co może w zimie jest zaletą ,ale świadczy o dużych stratach cieplnych tej konstrukcjiarwam pisze:MUNIOR, policz koszta zrobienia silnika TDI oraz TD na moc jakichś 240KM i powiedz potem który jest rozwojowy i tańszy w tuningu
E tam .... :mrgreen: ,to proste rzeczy są ,przynajmniej w tdi ze zwykłą turbinąarwam pisze:ale TDI swoimi notlaufami i nie tylko też potrafi życie zatruć.
TDI jest proste w serwisowaniu ,że prościej się już nie da 8-) Za to TD , jest w ogóle nie serwisowalny ,cały serwis to tylko domysły i domniemania co może być nie halo ...w tdi mam pewność ,po kilku prostych testach :mrgreen:arwam pisze:przewaga TDI to spalanie i trochę łatwiejsze serwisowanie,
w TD też ale trzeba trochę znać "język" diesla umieć biegle tłumaczyć
że straty cieplne są duże to fakt. zresztą praktycznie od począstku kiedy wypuszczono 1.5D konstrukcja samego silnika tylko nieznacznie sie zmieniła,
także nawet AAZ'a należy uznać za silnik o myśli technologicznej z przed blisko 40lat. ale jako 40-to latek nieźle sobie radzi dużo chętniej się kręci na wysokich obrotach...
że straty cieplne są duże to fakt. zresztą praktycznie od począstku kiedy wypuszczono 1.5D konstrukcja samego silnika tylko nieznacznie sie zmieniła,
także nawet AAZ'a należy uznać za silnik o myśli technologicznej z przed blisko 40lat. ale jako 40-to latek nieźle sobie radzi dużo chętniej się kręci na wysokich obrotach...