Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9td] Pompa wtryskowa

ODPOWIEDZ
mwmen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 13 gru 2010, 18:58
Lokalizacja: Wiązowna/Wawa

[B4 1.9td] Pompa wtryskowa

Post autor: mwmen » 21 cze 2013, 20:20

Panowie potrzebuje aby ktoś powiedział mi z jakiego silnika jest ta pompa (foto poniżej) prawdopodobnie jest to z b4 1.9 td ale chciał bym się upewnić.

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 21 cze 2013, 22:27

Na moje oko to jest pompa bez LDA od 1.9 TD. U siebie mam taką samą.

Awatar użytkownika
binekbnk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 05 wrz 2012, 22:48
Lokalizacja: Sidra BSK

Post autor: binekbnk » 23 cze 2013, 12:59

A na moje oko 1.9TD ale własnie z LDA, rozkręć tą górna pokrywkę na 4 śrubki i zobacz czy jest tam taki "boost pin" choć nie widzę przewodu ciśnieniowego, jakbyś miał zdjęcie z boku od strony podłączenia przewodów paliwowych to bym Ci powiedział, na ten czas nie jestem pewien. :-P

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 23 cze 2013, 20:04

Jest bez LDA bo moja jest taka sama.

Awatar użytkownika
binekbnk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 05 wrz 2012, 22:48
Lokalizacja: Sidra BSK

Post autor: binekbnk » 24 cze 2013, 05:38

A w tych bez LDA nie jest przypadkiem dekiel z góry bardziej płaski, anie taki wypukły?

mwmen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 13 gru 2010, 18:58
Lokalizacja: Wiązowna/Wawa

Post autor: mwmen » 25 cze 2013, 20:54

Zrobię foto dodatkowe to może się wyjaśni :-)

Awatar użytkownika
binekbnk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 05 wrz 2012, 22:48
Lokalizacja: Sidra BSK

Post autor: binekbnk » 25 cze 2013, 21:03

Czekamy :-D

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 cze 2013, 21:36

mwmen pisze:Zrobię foto dodatkowe to może się wyjaśni
Nie rób ,bo ja na 100% wiem że pod tą pokrywką nie ma bebechów LDA ,czyli membrany z gównianym ori płaskim boost pinem ,zamulającym tego biednego AAZ ta ,który jedzie biedak jakby chciał a nie mógł,szczególnie po zapieciu piątego biegu :-/ wiem bo miałem tego demona przyspieszenia ;-) ,ale na szczęście szybko się go pozbyłem ,bo jego silnik z pośrednim wtryskiem ,jest mocno upierdliwy , mało sprawny i nie rozwojowy :-P ....były płaskie dekielki w ecopompach i takie wprowadzające w bład "wydmuszki " :-P , wyglądały jakby im tylko króćca brakowało ,a po odkręceniu pusto w środku :-/ to chyba tylko po to ,żeby właściciel miał nadzieję ,ze może się pobawić w wymianę boost pina ;-) taki bonus od producenta :mrgreen:

mwmen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 13 gru 2010, 18:58
Lokalizacja: Wiązowna/Wawa

Post autor: mwmen » 27 cze 2013, 21:20

Dziękuje . Temat myśle wyczerpany :-D

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 08 lip 2013, 16:33

MUNIOR, policz koszta zrobienia silnika TDI oraz TD na moc jakichś 240KM i powiedz potem który jest rozwojowy i tańszy w tuningu :)
a że TD potrafi być upierdliwe to fakt, ale TDI swoimi notlaufami i nie tylko też potrafi życie zatruć.
przewaga TDI to spalanie i trochę łatwiejsze serwisowanie, pod warunkiem że to instalacja elektryczne nie płata figli.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 lip 2013, 22:25

arwam pisze:MUNIOR, policz koszta zrobienia silnika TDI oraz TD na moc jakichś 240KM i powiedz potem który jest rozwojowy i tańszy w tuningu :)
Nie chce mi się liczyć 8-) Dla mnie TD to pomyłka konstruktorów ,wyliczać jego wad, nawet mi się nie chce ,bo jest ich zbyt dużo :roll: tuningowanie go jest mało sensowne ,bo wystarczy chwilę go pokatować i już sie gotuje ,a na silniku mozna jajka smażyć :-P Zresztą nawet nie tuningowany ,grzeje się w momentalnie ,co może w zimie jest zaletą ,ale świadczy o dużych stratach cieplnych tej konstrukcji
arwam pisze:ale TDI swoimi notlaufami i nie tylko też potrafi życie zatruć.
E tam .... :mrgreen: ,to proste rzeczy są ,przynajmniej w tdi ze zwykłą turbiną ;-)
arwam pisze:przewaga TDI to spalanie i trochę łatwiejsze serwisowanie,
TDI jest proste w serwisowaniu ,że prościej się już nie da 8-) Za to TD , jest w ogóle nie serwisowalny ,cały serwis to tylko domysły i domniemania co może być nie halo ...w tdi mam pewność ,po kilku prostych testach :mrgreen:

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 08 lip 2013, 23:13

w TD też ale trzeba trochę znać "język" diesla umieć biegle tłumaczyć :P
że straty cieplne są duże to fakt. zresztą praktycznie od począstku kiedy wypuszczono 1.5D konstrukcja samego silnika tylko nieznacznie sie zmieniła,
także nawet AAZ'a należy uznać za silnik o myśli technologicznej z przed blisko 40lat. ale jako 40-to latek nieźle sobie radzi :) dużo chętniej się kręci na wysokich obrotach...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl