[B4 2.3 NG] auto nie odpala.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
kobra to inaczej guma przeplywomierza
dobrze jest to zrobic i przeczyscic benzyna ektrakcyjna, bo domyslam sie, ze nie masz zrobionej wolnej odmy wiec znajac zycie caly dolot, razem z talerzem przeplywki masz ufajdany...kyuubi1990 pisze:czyli proponujesz rozebrac cala to gume co idzie od przeplywomierza ?
kyuubi1990 pisze:I jeszcze jedno jak sprawdzic czy zaplon jest dobrze ustawiony ?
dan197 pisze:Witam chce cos napisac na temat ustawienia zaplonu w audi80 b4 z silnikiem 2.3NG. Przy uzyciu lampy stroboskopowej-silnik musi byc rozgrzany do normalnej temp pracy tj ok 90st podlaczamy lampe uruchamiamy silnik oczywiscie musi pracowac na benzynie najpierw sprawdzamy bez zwierania zlacz w gniazdach w skrzynce bezpiecznikow znaki na kole beda nam migotac i bedzie wrazenie ze pracuje nierowno a jesli ustawimy tak na 15st tj bez zworki to wtedy kat wyprzedzenia wynosi ponad 20st.Teraz bierzemy drucik laczymy ze soba dwa wewnetrzne piny z gniazd diagnostycznych w skrzynce bezpiecznikow i wtedy po uprzednim ustawieniu tj bez zworki nie widac wogole znakow trzeba przekrecic aparat w prawo co opuznia zaplon i ustawic na 15st i ta jest prawidlowo .Drugi sposob tj bez lampy sciagamy kopulke i palec wyciagamy oslonke aparatu zakladamy palec i ustawiamy znak na kole zamachowym na 15 st i bierzemy np ekierke kladziemy na aparacie rowno z wycietym znakiem i patrzymy czy pokrywa nam sie ze srodkiem palca jesli nie to ustawiamy odpowiednio aparat.Ekierka jest poto zeby prostopadle wskazywala srodek palca do wyciecia.Dodam jeszcze ze palec musi byc na pierwszym cylindrze.Ijuz mamy ustawiony zaplon zycze powodzenia.
Właśnie nie miałem czasu żeby zalukać wszędzie ale w najbliższym czasie sprawdzę wtryski (powyżej 3000 obr/min przy pełnym gazie gwiżdże jak by było turbo podobny dźwięk do tego jak gwiżdżą wtryski po wyjęciu i testowaniu na niektórych filmikach z youtube to słychać) oraz potencjometr i zapłon, szczelność jest ok jak sprawdzałem pryskając starterem to silnik lekko podnosił obroty po naprawie gumy lałem starterem wiadrami i nic jest spokój więc niema nieszczelności odma też wyczyszczona, świece miały kolor taki piaskowy a powinny chyba mieć jasno brązowy, wymienię ten czujnik temp za jakiś czas i dam znać jak poszło.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 26 cze 2013, 07:16
witam koledzy
witam mam ten sam kłopot mianowicie po przejachaniu kilku km auto zaczeło szarpać az zgasło nie odpala na paliwie i na gazie.pomocy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 02 lip 2013, 12:50
[2.3 NG COUPE] Cięzko odpala na zimnym i po postouj
Witam mam problem ze swoim Audi, samochod ciezko odpala po nocy oraz gdy dluzej po stoi tak z godzine. W momencie gdy przyjade z trasy i zgasze samochod i zapale go ponownie odpala bardzo ladnie od pierwszego zakrecenia, problem pojawia sie po dluzszym po stoju,
samochod posiada lpg. gdy zgasze samochod z gazu i odpala na benzynie to odpala lepiej niz zgasil bym samochod na benzynie
dodam jeszcze ze po odpaleniu samochodu faluja oborty na paliwie i gazie minie troche czasu i obroty sa rowne
proszę o porady, bo tematy ktore czytalem no forum dotycza stalego ciezkiego odpalania.
Pozdrawiam
samochod posiada lpg. gdy zgasze samochod z gazu i odpala na benzynie to odpala lepiej niz zgasil bym samochod na benzynie
dodam jeszcze ze po odpaleniu samochodu faluja oborty na paliwie i gazie minie troche czasu i obroty sa rowne
proszę o porady, bo tematy ktore czytalem no forum dotycza stalego ciezkiego odpalania.
Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
Powinieneś sprawdzić wszystkie rzeczy:
-potencjometr przepływomierza jakie ma napięcie na biegu jałowym oraz czy napięcie wzrasta bez żadnych skoków
-czujnik krańcowy przepustnicy
-zmierz silnik krokowy oraz zamocz go w nafcie na noc
-sprawdź ustawienie tarczy spiętrzającej
-sprawdź wszystkie połączenia powietrzne, guma przepływomierza ma być nie klejona tylko cała najlepiej
-szczelność przy wtryskach
-wypadałob wyciągnąć wszystkie wtryskiwacze i sprawdzić jak pylą, i czy po puszczeniu klapy nie sikają nawet ociupinkę
-ustawienie zapłonu
-zmierz rezystancję czujnika dwu-pinowego dla każdego z pinów wzg. masy
-sondę lambda czy pracuje i czy działa układ podgrzewania
-czy pracuje nastawnik ciśnienia i w jakim zakresie
-pojeździj i wybłyskaj kody
Jak przeczytasz na forum co i jak to 4-pak i do garażu marsz .
-potencjometr przepływomierza jakie ma napięcie na biegu jałowym oraz czy napięcie wzrasta bez żadnych skoków
-czujnik krańcowy przepustnicy
-zmierz silnik krokowy oraz zamocz go w nafcie na noc
-sprawdź ustawienie tarczy spiętrzającej
-sprawdź wszystkie połączenia powietrzne, guma przepływomierza ma być nie klejona tylko cała najlepiej
-szczelność przy wtryskach
-wypadałob wyciągnąć wszystkie wtryskiwacze i sprawdzić jak pylą, i czy po puszczeniu klapy nie sikają nawet ociupinkę
-ustawienie zapłonu
-zmierz rezystancję czujnika dwu-pinowego dla każdego z pinów wzg. masy
-sondę lambda czy pracuje i czy działa układ podgrzewania
-czy pracuje nastawnik ciśnienia i w jakim zakresie
-pojeździj i wybłyskaj kody
Jak przeczytasz na forum co i jak to 4-pak i do garażu marsz .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
O Boze zadnej rzeczy nie umiem zrobic no oprocz wyjecia krokowego a masz moze pod reka jak wyblyskac te kody oraz liste bledow ?, od tego bym zaczal moze komputer mi cos podpowie ?
szukalem na forum jak wyblyskac kody oraz kody bledow ale nic nie moge znalezc na tym forum
[ Dodano: 2013-07-04, 13:58 ]
Mam pytanie czy jezeli samochod lapie lewe powietrze moze ciezko palic ? bo kazdy mowi o lewym powietrzu w momencie gdy ma nie rowne oborty.
[ Dodano: 2013-07-04, 16:38 ]
dziwne jeszcze jest to ze oboroty szaleja na zimnym silniku przejade kilka km i jest dobrze
szukalem na forum jak wyblyskac kody oraz kody bledow ale nic nie moge znalezc na tym forum
[ Dodano: 2013-07-04, 13:58 ]
Mam pytanie czy jezeli samochod lapie lewe powietrze moze ciezko palic ? bo kazdy mowi o lewym powietrzu w momencie gdy ma nie rowne oborty.
[ Dodano: 2013-07-04, 16:38 ]
dziwne jeszcze jest to ze oboroty szaleja na zimnym silniku przejade kilka km i jest dobrze