Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[COUPE ABK] Problem z zawieszeniem mts -60/-60

ODPOWIEDZ
van_dall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 18 cze 2011, 23:01
Lokalizacja: Kutno

[COUPE ABK] Problem z zawieszeniem mts -60/-60

Post autor: van_dall » 09 lip 2013, 16:48

Witajcie. Mam problem z zawieszeniem obniżającym od MTSa. Jest to tzw kit czyli springi + amortyzatory -60/-60 i na zdjęciu poniżej można zobaczyć jak auto beznadziejnie "stoi"

Mianowicie przód jest około 3cm wyżej od tyłu. (zdjęcie słabej jakości - robione na szybko).

Obrazek
Mógłbym podnieść tył na talerzyku, tylko od razu pytam: Jaki to ma sens? Wtedy uzyskam efekt taki, że kilka stów z portfela zniknęło, a zawieszenie będzie takie samo jak seryjne pod względem wysokości :/

Miał ktoś taki problem ...?
Ostatnio zmieniony 09 lip 2013, 16:58 przez van_dall, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 09 lip 2013, 17:04

Tył może być, ale na przód kup inne sprężyny, albo oddaj im bo pewnie na magazynie pomylili i dostałeś -35mm.

van_dall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 18 cze 2011, 23:01
Lokalizacja: Kutno

Post autor: van_dall » 09 lip 2013, 21:15

No tył to jest lajt, nawet uporałem się z problemem jednej bardziej wystającej felgi z tyłu (teraz jest równiutko), ale przód to mnie przyprawił o szał...


Będę w takim razie dzwonił do nich jutro o ile to w tym miejscu jest błąd.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 10 lip 2013, 07:36

Podobnie jak ATLAS stawiam na pomyłkę co do "wysokości" sprężyn. Ale na przyszłość generalnie stosuje się zasadę w KITach np. -60/-40 lub -50/-35. Na tył zawsze ciut wyższe.

Tego problemu nie ma w gwincie.
Ostatnio zmieniony 10 lip 2013, 12:46 przez bloku, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 10 lip 2013, 12:44

Sprawdź se w google po oznaczeniach sprężyn i się wyjaśni. chyba ,że masz od dizla albo v6?

van_dall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 18 cze 2011, 23:01
Lokalizacja: Kutno

Post autor: van_dall » 10 lip 2013, 16:05

bloku pisze:Podobnie jak ATLAS stawiam na pomyłkę co do "wysokości" sprężyn. Ale na przyszłość generalnie stosuje się zasadę w KITach np. -60/-40 lub -50/-35. Na tył zawsze ciut wyższe.
Tył mam regulowany na talerzykach, więc ja mogę go podnieść w każdej chwili. Problem w tym, że to -60 z przodu prawie wcale nie zeszło w dół względem serii. Auto było w oryginale, żadnej rzeźby z zawieszeniem, kolumnami itp.
skoti pisze:Sprawdź se w google po oznaczeniach sprężyn i się wyjaśni. chyba ,że masz od dizla albo v6?
Nr sprężyny teoretycznie taki jak dla -60. Koleś z mts kazał przysłać foto bo chciał zobaczyć jak to wygąda. Zamówiłem sprężyny w których było napisane 2.0, 2.2, 1.6d, 1,9d.

Talerzyk z tyłu ustawiony na środkowym położeniu. W MTS powiedzieli, że tył dla -60 powinien być ustawiony poniżej połowy. A wtedy to już w ogóle masakra by była...

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 10 lip 2013, 16:25

Mi kiedyś z Fk pisali ,że musi się ułożyć i co?! dupa przez 3 lata się nie ułożyło i stał jak koza, oczywiście stwierdzili, że nie było żadnej pomyłki i wszystko jest ok

van_dall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 18 cze 2011, 23:01
Lokalizacja: Kutno

Post autor: van_dall » 10 lip 2013, 16:49

skoti pisze:Mi kiedyś z Fk pisali ,że musi się ułożyć i co?! dupa przez 3 lata się nie ułożyło i stał jak koza, oczywiście stwierdzili, że nie było żadnej pomyłki i wszystko jest ok
No nie pocieszyłeś mnie teraz. Zobaczymy co mi odpiszą jak zobaczą fotki.

Tylko najgorsze jest to, że nie wiem co zrobić w wypadku gdy zostanę z problemem sam... Nie wiem czy wtedy kupić np -60 od np jamexa czy szukać jakichś -80? Bo tak na prawdę nie wiem, ile faktycznie te springi mają na minusie względem serii... A całego kompletnego zawieszenia nie kupię drugi raz z bardzo prostej przyczyny - nie stać mnie. Na to wy***em prawie kafla, a zbierałem na to prawie pół roku...

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 10 lip 2013, 17:09

Używane springi na przód dopadniesz za ok stówkę więc tragedii nie ma, jak Ci nie podpasują to pogonisz je dalej i tyle. -80 widziałem gdzieś ,że są w necie ale nie pamiętam gdzie :roll:

Awatar użytkownika
Dorianek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 319
Rejestracja: 22 lut 2012, 22:59
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Dorianek » 10 lip 2013, 17:21

a moze masz bardzo wysokie mocowanie amortyzatora ?

a z czystej ciekawosci jakie masz koło i jaka opona na tym siedzi ?

Awatar użytkownika
asienka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 456
Rejestracja: 29 wrz 2010, 22:09
Lokalizacja: Śląskie/Będzin

Post autor: asienka » 11 lip 2013, 12:07

Van_dall zamawiałeś tak gdzie Ci dałam namiary ? Mam nadzieje ze nie bo ja czekam właśnie na paczke, co prawda mam miec -60/-40 :-)

van_dall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 18 cze 2011, 23:01
Lokalizacja: Kutno

Post autor: van_dall » 11 lip 2013, 15:24

Bardzo wysokie mocowanie amortyzatora? Powiem szczerze, że nie wiem o co chodzi...

Felgi 16' przód 7,5 tył 9. Opona 195/45. Z przodu nie jest naciągnięta w sumie, ale biorąc pod uwagę odległośc opony od nadkola, to auto zeszło +/- 3cm...

Ja zawias zamawiałem na stronie MTS-Technik i teraz mam ochote im to zawieszenie w d... wsadzić. Tyle kasy i... ehh.... Nie wiem co mam teraz zrobić...

[ Dodano: 2013-07-11, 15:31 ]
Z MTSa odpisali mi, że zawieszenie które kupiłem, nie jest przeznaczone do mojego modelu samochodu i dlatego jest taki efekt. Zamówione było z sedana 80/90 b3. Jak czytałem na forum, rozmawiałem z użytkownikami, to miało to być to samo...

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 11 lip 2013, 15:43

To samo tyle ,że b3 lżejsze jest

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 11 lip 2013, 15:46

Bo to ma pasować, zawieszenie jest identyczne, a oni walą w chuja tylko się przyznać nie chcą.
I co z tego że b3(o ile jest od coupe) lżejsze? W takim razie coupe powinno jeszcze niżej zejść na tym zawieszeniu.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 11 lip 2013, 15:53

Ja tak sobie to tłumaczę bo sam się z tym gównem wkór****m , i nikt nie był winny, tak to jest z tym szajsem albo trafisz albo nie jak na loterii

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl