[COUPE ABK] Problem z zawieszeniem mts -60/-60
[COUPE ABK] Problem z zawieszeniem mts -60/-60
Witajcie. Mam problem z zawieszeniem obniżającym od MTSa. Jest to tzw kit czyli springi + amortyzatory -60/-60 i na zdjęciu poniżej można zobaczyć jak auto beznadziejnie "stoi"
Mianowicie przód jest około 3cm wyżej od tyłu. (zdjęcie słabej jakości - robione na szybko).
Mógłbym podnieść tył na talerzyku, tylko od razu pytam: Jaki to ma sens? Wtedy uzyskam efekt taki, że kilka stów z portfela zniknęło, a zawieszenie będzie takie samo jak seryjne pod względem wysokości
Miał ktoś taki problem ...?
Mianowicie przód jest około 3cm wyżej od tyłu. (zdjęcie słabej jakości - robione na szybko).
Mógłbym podnieść tył na talerzyku, tylko od razu pytam: Jaki to ma sens? Wtedy uzyskam efekt taki, że kilka stów z portfela zniknęło, a zawieszenie będzie takie samo jak seryjne pod względem wysokości
Miał ktoś taki problem ...?
Ostatnio zmieniony 09 lip 2013, 16:58 przez van_dall, łącznie zmieniany 2 razy.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Podobnie jak ATLAS stawiam na pomyłkę co do "wysokości" sprężyn. Ale na przyszłość generalnie stosuje się zasadę w KITach np. -60/-40 lub -50/-35. Na tył zawsze ciut wyższe.
Tego problemu nie ma w gwincie.
Tego problemu nie ma w gwincie.
Ostatnio zmieniony 10 lip 2013, 12:46 przez bloku, łącznie zmieniany 1 raz.
Tył mam regulowany na talerzykach, więc ja mogę go podnieść w każdej chwili. Problem w tym, że to -60 z przodu prawie wcale nie zeszło w dół względem serii. Auto było w oryginale, żadnej rzeźby z zawieszeniem, kolumnami itp.bloku pisze:Podobnie jak ATLAS stawiam na pomyłkę co do "wysokości" sprężyn. Ale na przyszłość generalnie stosuje się zasadę w KITach np. -60/-40 lub -50/-35. Na tył zawsze ciut wyższe.
Nr sprężyny teoretycznie taki jak dla -60. Koleś z mts kazał przysłać foto bo chciał zobaczyć jak to wygąda. Zamówiłem sprężyny w których było napisane 2.0, 2.2, 1.6d, 1,9d.skoti pisze:Sprawdź se w google po oznaczeniach sprężyn i się wyjaśni. chyba ,że masz od dizla albo v6?
Talerzyk z tyłu ustawiony na środkowym położeniu. W MTS powiedzieli, że tył dla -60 powinien być ustawiony poniżej połowy. A wtedy to już w ogóle masakra by była...
No nie pocieszyłeś mnie teraz. Zobaczymy co mi odpiszą jak zobaczą fotki.skoti pisze:Mi kiedyś z Fk pisali ,że musi się ułożyć i co?! dupa przez 3 lata się nie ułożyło i stał jak koza, oczywiście stwierdzili, że nie było żadnej pomyłki i wszystko jest ok
Tylko najgorsze jest to, że nie wiem co zrobić w wypadku gdy zostanę z problemem sam... Nie wiem czy wtedy kupić np -60 od np jamexa czy szukać jakichś -80? Bo tak na prawdę nie wiem, ile faktycznie te springi mają na minusie względem serii... A całego kompletnego zawieszenia nie kupię drugi raz z bardzo prostej przyczyny - nie stać mnie. Na to wy***em prawie kafla, a zbierałem na to prawie pół roku...
Bardzo wysokie mocowanie amortyzatora? Powiem szczerze, że nie wiem o co chodzi...
Felgi 16' przód 7,5 tył 9. Opona 195/45. Z przodu nie jest naciągnięta w sumie, ale biorąc pod uwagę odległośc opony od nadkola, to auto zeszło +/- 3cm...
Ja zawias zamawiałem na stronie MTS-Technik i teraz mam ochote im to zawieszenie w d... wsadzić. Tyle kasy i... ehh.... Nie wiem co mam teraz zrobić...
[ Dodano: 2013-07-11, 15:31 ]
Z MTSa odpisali mi, że zawieszenie które kupiłem, nie jest przeznaczone do mojego modelu samochodu i dlatego jest taki efekt. Zamówione było z sedana 80/90 b3. Jak czytałem na forum, rozmawiałem z użytkownikami, to miało to być to samo...
Felgi 16' przód 7,5 tył 9. Opona 195/45. Z przodu nie jest naciągnięta w sumie, ale biorąc pod uwagę odległośc opony od nadkola, to auto zeszło +/- 3cm...
Ja zawias zamawiałem na stronie MTS-Technik i teraz mam ochote im to zawieszenie w d... wsadzić. Tyle kasy i... ehh.... Nie wiem co mam teraz zrobić...
[ Dodano: 2013-07-11, 15:31 ]
Z MTSa odpisali mi, że zawieszenie które kupiłem, nie jest przeznaczone do mojego modelu samochodu i dlatego jest taki efekt. Zamówione było z sedana 80/90 b3. Jak czytałem na forum, rozmawiałem z użytkownikami, to miało to być to samo...