Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK LPG] Redulacja parownika LANDI LE98

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
AUDI;*
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:11
Lokalizacja: ADAMÓW

[2.0 ABK LPG] Redulacja parownika LANDI LE98

Post autor: AUDI;* » 13 lip 2013, 09:24

Mam problem ze znalezieniem fachowca do regulacji parownika jak w tytule,a szukałem jakiś postów pomocnych,ale nic przydatnego...

Postanowiłem założyć temat może nie zostanie usunięty :)

"Jak samemu wyregulować parownik LANDI Le98"

A może ktoś zna fachowca w wawie np kto się podejmie REGULACJI i nie skończy się to strzałem w ABK. ;)
Ostatnio zmieniony 13 lip 2013, 09:33 przez AUDI;*, łącznie zmieniany 1 raz.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 13 lip 2013, 09:29

_uwaga

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 14 lip 2013, 21:44

Nie wiem dokladnie jaki to parownik i ktora generacja instalacji gazowej.
Jesli parownik ma dwie sruby regulacyjne to jedna jest od wolnych obrotow a druga grubsza od membrany.
Ta od membrany zakrecasz po czym zwierasz na krotko elektrozawory (wystarczy jeden bo sa polaczone) wkladasz waz do jakiegos naczynia z woda i odkrecajac srube od membrany patrzysz czy leca babelki. Najlepiej jeden babelek na sekunde. Jesli masz srube regulacji wolnych obrotow to musi ona byc o ok. 2 obroty wykrecona zebys przy regulacji biegu jalowego mial ta sruba jakies pole manewru.
Co do ustawien sterownika to poczatkowe ustawienia sa ustawieniami fabrycznymi.

p.s. na Twoim miejscu bym uważał z tym... zawsze jest obawa żeby fury z dymem nie puscic...

Awatar użytkownika
AUDI;*
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:11
Lokalizacja: ADAMÓW

Post autor: AUDI;* » 16 lip 2013, 20:47

Na parowników jest jedna śruba,a druga jest na przewodzie zasilającym od gazu.
Więcej nie ma....
I nie wiem czy mogę zastosować tą metodę co napisałeś :/

spnsr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 10 wrz 2009, 13:38
Lokalizacja: Tychy

Post autor: spnsr » 16 lip 2013, 21:23

wychodzi na to ze masz 1 generacje gazu na tzw śrubę. regulacja polega na:
1. Pokrętło przy parowniku skręcamy, aż zacznie gasnąć (zbyt uboga mieszanka) następnie odkręcamy do momentu jak znowu zacznie przygasać silnik (zbyt bogata mieszanka). Liczymy ile jest pełnych obrotów śruby czyli pomiędzy mieszanka ubogą a bogata jest różnica np. 3 pełnych (360stopni) obrotów to ustawiamy parownik w połowie czyli 1,5 obrotu od ubogiej mieszanki bądź bogatej.
2. Regulacja śruby czyli najlepiej robić w 2 osoby lecz w 1 też dasz rade, więc trzymasz obroty stałe ok 3tyś obr/min zakręcasz śrubę aż zacznie spadać silnik obrotów(od razu zauważysz). Wtedy odkręcasz o ok półtorej obrotu tą śrubę na przewodzie zasilającym, cieszysz się z jazdy i powinno być ok. Jeśli się mylę proszę poprawić. Pozdrawiam ;-)

Awatar użytkownika
AUDI;*
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 27 wrz 2012, 13:11
Lokalizacja: ADAMÓW

Post autor: AUDI;* » 16 lip 2013, 21:44

Hm... Zrobiłem jak pisałeś no i coś tam się dzieje,ale...,ale... :-? napisałeś że tą śrubę na parowniku trzeba wkręcać i wykręcać do momentu obr zaczną przygasać no i... gdy odkręcam ewidentnie przygasły a gdy wkręcam to troszkę troszkę w sumie prawie wcale przygasły i tak kręcę kręcę no i koniec wkręciłem do końca sróbę :shock: a samochód prawie normalnie pracuje... tak powinno być???

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl