wychodzi na to ze masz 1 generacje gazu na tzw śrubę. regulacja polega na:
1. Pokrętło przy parowniku skręcamy, aż zacznie gasnąć (zbyt uboga mieszanka) następnie odkręcamy do momentu jak znowu zacznie przygasać silnik (zbyt bogata mieszanka). Liczymy ile jest pełnych obrotów śruby czyli pomiędzy mieszanka ubogą a bogata jest różnica np. 3 pełnych (360stopni) obrotów to ustawiamy parownik w połowie czyli 1,5 obrotu od ubogiej mieszanki bądź bogatej.
2. Regulacja śruby czyli najlepiej robić w 2 osoby lecz w 1 też dasz rade, więc trzymasz obroty stałe ok 3tyś obr/min zakręcasz śrubę aż zacznie spadać silnik obrotów(od razu zauważysz). Wtedy odkręcasz o ok półtorej obrotu tą śrubę na przewodzie zasilającym, cieszysz się z jazdy i powinno być ok. Jeśli się mylę proszę poprawić. Pozdrawiam
