Audi cabriolet 2,5TDI R5 by Audki
O to nowy zakup fotelowanie kabiny
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Niestety montaż to dopiero sprawa przyszłościowa gdyż brak czasu na co kolwiek
[ Dodano: 2013-07-28, 18:21 ]
A z planów na przyszłość , jako że poczciwa 1900 cm3 wyciąga już kopyta zapadła decyzja że zimą nastąpi swap na 2,5 TDI R5 AEL.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2014, 22:05 przez audki, łącznie zmieniany 2 razy.
Dorianek pisze:O kurde, mam konkurencje
Tylko zdajesz sobie sprawe za tył kanapa Ci nie podejdzie ?
A tak z ciekawosci to za ile je wytargałeś ?
Napatrzyłem się na twoja i chciałem mieć swoje takie, a tak naprawdę to moje już lata świetności maja za sobą a obszycie nowymi skórami to trzeba liczyć kilka tysi, a tu powiem ci że za 750 zl wyrwałem foteliki z kanapa. Kanapę będę przerabiał swoją więc materiał mi się przyda:)
14.08.2013 - Nowa motorowania 2,5 TDI R5 AEL - 140 KM
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
Też mnie ten silnik do siebie pozytywnie przekonał, dlatego znalazłem dla niego nowe miejscequattroBandit pisze:mody na plus, silnik to wielki plus, chyba jedyny diesel jakim mógłbym się kulać.
A foteliki i kanapa z czego? :idea:
Siedziska pochodzą z Audi TT z 2007r. Kanapa jak wiadomo będzie przerabiana, na wiosnę zabiorę do tapicera i zobaczymy co ciekawego się z tego wszystkiego uzyska.
A tak prezentuje się USA/Japan backfront
Tak klapa coś nie tak:) ograniczniki są wyciągnięte
Jeśli chodzi o zmianę rozstawu to na przód zawitają piasty od A4 B5 1,8t a tył to wiadomo A6 C4 całość już skompletowana i czeka na swój moment, jedyny problem jaki może stworzyć to spasowanie piast ze skrzynia czyli przeguby i półosie, ale to wyjdzie w praniu:)
Skrzynia jaka zagości to 5 biegowa manualna od AWX oznaczenie FHN - podziękowania dla Arwam za danie cynku:)
Jak by ktoś był ciekawy co ta skrzynia potrafi
FHN:
Przełożenie główne : 3,44
wsteczny : 3,44
1 > 3,77
2 > 2,17
3 > 1,36
4 > 0,90
5 > 0,68
prędkości
2000 obr/min > 102 km/h
2500 obr/min > 127 km/h
3000 obr/min > 153 km/h
3500 obr/min > 178 km/h
4000 obr/min > 204 km/h
4500 obr/min > 229 km/h
ty Kolego nie dziekuj tylko zacznij zbierać na wtryski przynajmniej 230tki i turbo K24-7000 , i program bo na ta skrzynia żarłoczna jest jesli chodzi o moment, wkładasz tam całkiem sporo momentu i nie wiele z tego wynika.audki pisze:Skrzynia jaka zagości to 5 biegowa manualna od AWX oznaczenie FHN - podziękowania dla Arwam za danie cynku:)
ja włożyłem turbo i to co zyskałem przez zmianę turbo nie wiele dało bo weszło w długa skrzynkę,
jesli nie planujesz dużo jeździć po autostradach, to albo mocny program, minimum 350-380Nm albo nieco krótsza skrzynka.
za to jej ogromny plus i to chyba jej najwieksza zaleta w trasie to cisza w kabinie w porównaniu do poprzedniej DHL.
dobra jest też pośrednia pomiedzy nimi APL z audi i passata B5 AFN
jak dokręcisz do nieco ponad 5000rpm to masz okazję dojechać do niemal 260km/h
jeszcze 500rpm i będzie 300km/h