Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ACE] zmiana na digifanta

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 03 sie 2013, 22:40

Jak pasował kolektora z 2E to może spasowałby z ABK bo mi się wydaje że ABK to niemal 2E montowany podłużnie. Wtedy nie byłoby tych kombinacji z podłączaniem filtra powietrza.

zserty, nie myślałeś o jakimś sterowniku piggyback z możliwością sterowania wtryskiem paliwa? Wcześniej w tym temacie użytkownik kefirsky opisywał.

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 03 sie 2013, 23:02

Tak czytałem. Ale Kefir jak wiemy "jest bardzo zajęty", a poza tym mieszka dokładnie na drugim końcu Polski i to po przekątnej.
Na razie się nie pali. Auto pali od strzała ale wkurza mnie ta ospałość na gaz.
7A (czyt. MPI ) to juz inna liga.
Rozważam też swapa na coś "normalnego".
Zdrówka.

sgrodnicki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 28 cze 2013, 20:23

Post autor: sgrodnicki » 03 sie 2013, 23:08

Po to jest rozum aby po kombinować, tak jak teraz przeróbka kosztywała mnie parę groszy, a jak bym miał załatwić od ABK, to dodatkowy koszt, a ja chciałem jak najtaniej:) Teraz chodzi bez problemu, także nie jest źle.

kefirsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 29 sty 2009, 03:00
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » 04 sie 2013, 01:34

zserty pisze:Tak czytałem. Ale Kefir jak wiemy "jest bardzo zajęty", a poza tym mieszka dokładnie na drugim końcu Polski i to po przekątnej.
Wielkie dzięki za ten sarkazm, szczególnie od osoby, która kompletnie nie zna mnie ani mojej sytuacji życiowej. Ja nie jestem zupełnie potrzebny do montażu DECa, wykonałem kilka takich przeróbek, pomogłem opracować sprzęt i softy, ale sprzedaż i pomoc w uruchomieniu, to Przemek z Ottomotive.pl i ewentualnie ja meilowo. Zresztą masz teraz do mnie o kolejne 1500km dalej.

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 04 sie 2013, 09:08

Nie jest to żaden sarkazm. W cudzysłów każdy może sobie wstawić co chce.
Nie raz do Ciebie dzwoniłem za częściami. Jak już odebrałeś to nie mogłeś rozmawiać. Odpuściłem, bo nie masz monopolu na graty.
Paweł nie jest to żaden atak na Ciebie ani próba podważenia Twojej reputacji. Swego czasu myślałem nawet o podjechaniu do Ciebie, bo uważam że kompetencji i chęci Ci nie brakuje. Masz rację, że Cie nie znam ani Twojej sytuacji życiowej.
Jednakże rozmowa z kilkoma osobami mnie ostudziła.
Reasumując dobrze by było aby gawiedź usłyszała Twoją wersję.
Zdrówka.
Kojiec OT.

kefirsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 29 sty 2009, 03:00
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » 04 sie 2013, 12:29

Musiałbyś porozmawiać z kimś kto mnie zna na trochę innej płaszczyźnie. Forum do takich pogadanek nie jest idealnym miejscem.

skwaromir
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 26 lis 2009, 07:33
Lokalizacja: LLU

Post autor: skwaromir » 23 wrz 2013, 11:40

Planuje w najbliższym czasie przejść na wtrysk elektroniczny w moim 3a,
widząc, że kolega zastosował kolektor z 2E chciałbym też taki użyć z racji na wlot z przodu ułatwiający konstrukcje dolotu.
Zastanawiam się czy wtryski które tam są połączone w full grupie można podzielić po 2 szt. i podpiąć pod 2 banki powinno to zmniejszyć starty paliwa i dać lepsze wysterowanie ??

Awatar użytkownika
Apocalipto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 641
Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: Apocalipto » 24 wrz 2013, 13:28

skwaromir pisze:czy wtryski które tam są połączone w full grupie można podzielić po 2 szt. i podpiąć pod 2 banki
Możesz tak to zrobić, wszystko kwestia kabelków i weny twórczej.
skwaromir pisze:kolektor z 2E chciałbym też taki użyć z racji na wlot z przodu ułatwiający konstrukcje dolotu.
Kolektor powinien pasować również od abk, widziałem na szrocie silnik 3a z kolektorem od abk i mechanicznym wtryskiem.

rad
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 16 maja 2007, 18:02
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: rad » 04 paź 2013, 22:50

Czy udało się komuś przerobienie NG na elektroniczny wtrysk?

Awatar użytkownika
kris0181
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1142
Rejestracja: 04 mar 2008, 13:41
Lokalizacja: Mazuren
Kontakt:

Post autor: kris0181 » 05 paź 2013, 20:41

rad pisze:Czy udało się komuś przerobienie NG na elektroniczny wtrysk?
3 auta z ng bezproblemowo hulają na elektronice :)

Awatar użytkownika
Apocalipto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 641
Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: Apocalipto » 18 paź 2013, 21:33

kris0181 pisze:
rad pisze:Czy udało się komuś przerobienie NG na elektroniczny wtrysk?
3 auta z ng bezproblemowo hulają na elektronice :)
Są tu te auta na forum? może link jak to wygląda pod maską <ok>

Awatar użytkownika
kris0181
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1142
Rejestracja: 04 mar 2008, 13:41
Lokalizacja: Mazuren
Kontakt:

Post autor: kris0181 » 21 paź 2013, 11:16

Nie są to klubowicze. Od ori wygladu rozni sie tylko tym ze zamiast przeplywomierza z filtrem jest zamontowany do przepustnicy kawalek kolanka z kwasówki ze stożkiem na koncu. NG nabiera jeszcze bardziej rasowego dzwieku hehe

hubos21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 01 sie 2010, 09:16
Lokalizacja: Mogilno

Post autor: hubos21 » 21 paź 2013, 14:55

a jak sprawa z listwą wtryskową? masz jakieś foto?

skwaromir
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 26 lis 2009, 07:33
Lokalizacja: LLU

Post autor: skwaromir » 03 gru 2013, 10:58

Czy jest ktoś z osób prywatnych na forum, kto sam (założył i jakoś pokonfigurował również z poradami innych) przeszedł na EFI z użyciem DEC I przy którymś R4 8v ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 03 gru 2013, 16:32

Jak chcesz to mogę podłączyć ci DECa za kilka piw. I jako tako wstępnie wystroić aby dało się jechać. Jedynie bym musiał się z kim skonsultować albo zrobić risercz co do zapłonu. Chyba DEC ma wyjcie sygnału czujnika obrotów silnika zmodyfikowanego mapą zapłonu. Ale chyba lepiej zostawić zapłon fabrycznemu sterownikowi plus ewentualnie użyć wyjścia analogowego DECa podłączonego zamiast przepływomierza aby sterownik lepiej sobie radził z doborem kąta zapłonu (chyba tak jest zrobione w tym projekcie dołączonym do programu od DECa).
Nigdy tego nie podłączałem ale orientuje się w zagadnieniach z tym związanych.

A nie myślałeś aby wsadzić wtrysk z ABK (jeśli chciałeś montować DECa do 3A)?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl