[ACE] zmiana na digifanta
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak pasował kolektora z 2E to może spasowałby z ABK bo mi się wydaje że ABK to niemal 2E montowany podłużnie. Wtedy nie byłoby tych kombinacji z podłączaniem filtra powietrza.
zserty, nie myślałeś o jakimś sterowniku piggyback z możliwością sterowania wtryskiem paliwa? Wcześniej w tym temacie użytkownik kefirsky opisywał.
zserty, nie myślałeś o jakimś sterowniku piggyback z możliwością sterowania wtryskiem paliwa? Wcześniej w tym temacie użytkownik kefirsky opisywał.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 28 cze 2013, 20:23
Wielkie dzięki za ten sarkazm, szczególnie od osoby, która kompletnie nie zna mnie ani mojej sytuacji życiowej. Ja nie jestem zupełnie potrzebny do montażu DECa, wykonałem kilka takich przeróbek, pomogłem opracować sprzęt i softy, ale sprzedaż i pomoc w uruchomieniu, to Przemek z Ottomotive.pl i ewentualnie ja meilowo. Zresztą masz teraz do mnie o kolejne 1500km dalej.zserty pisze:Tak czytałem. Ale Kefir jak wiemy "jest bardzo zajęty", a poza tym mieszka dokładnie na drugim końcu Polski i to po przekątnej.
Nie jest to żaden sarkazm. W cudzysłów każdy może sobie wstawić co chce.
Nie raz do Ciebie dzwoniłem za częściami. Jak już odebrałeś to nie mogłeś rozmawiać. Odpuściłem, bo nie masz monopolu na graty.
Paweł nie jest to żaden atak na Ciebie ani próba podważenia Twojej reputacji. Swego czasu myślałem nawet o podjechaniu do Ciebie, bo uważam że kompetencji i chęci Ci nie brakuje. Masz rację, że Cie nie znam ani Twojej sytuacji życiowej.
Jednakże rozmowa z kilkoma osobami mnie ostudziła.
Reasumując dobrze by było aby gawiedź usłyszała Twoją wersję.
Zdrówka.
Kojiec OT.
Nie raz do Ciebie dzwoniłem za częściami. Jak już odebrałeś to nie mogłeś rozmawiać. Odpuściłem, bo nie masz monopolu na graty.
Paweł nie jest to żaden atak na Ciebie ani próba podważenia Twojej reputacji. Swego czasu myślałem nawet o podjechaniu do Ciebie, bo uważam że kompetencji i chęci Ci nie brakuje. Masz rację, że Cie nie znam ani Twojej sytuacji życiowej.
Jednakże rozmowa z kilkoma osobami mnie ostudziła.
Reasumując dobrze by było aby gawiedź usłyszała Twoją wersję.
Zdrówka.
Kojiec OT.
Planuje w najbliższym czasie przejść na wtrysk elektroniczny w moim 3a,
widząc, że kolega zastosował kolektor z 2E chciałbym też taki użyć z racji na wlot z przodu ułatwiający konstrukcje dolotu.
Zastanawiam się czy wtryski które tam są połączone w full grupie można podzielić po 2 szt. i podpiąć pod 2 banki powinno to zmniejszyć starty paliwa i dać lepsze wysterowanie ??
widząc, że kolega zastosował kolektor z 2E chciałbym też taki użyć z racji na wlot z przodu ułatwiający konstrukcje dolotu.
Zastanawiam się czy wtryski które tam są połączone w full grupie można podzielić po 2 szt. i podpiąć pod 2 banki powinno to zmniejszyć starty paliwa i dać lepsze wysterowanie ??
- Apocalipto
- Forum Audi 80
- Posty: 641
- Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
Możesz tak to zrobić, wszystko kwestia kabelków i weny twórczej.skwaromir pisze:czy wtryski które tam są połączone w full grupie można podzielić po 2 szt. i podpiąć pod 2 banki
Kolektor powinien pasować również od abk, widziałem na szrocie silnik 3a z kolektorem od abk i mechanicznym wtryskiem.skwaromir pisze:kolektor z 2E chciałbym też taki użyć z racji na wlot z przodu ułatwiający konstrukcje dolotu.
- Apocalipto
- Forum Audi 80
- Posty: 641
- Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak chcesz to mogę podłączyć ci DECa za kilka piw. I jako tako wstępnie wystroić aby dało się jechać. Jedynie bym musiał się z kim skonsultować albo zrobić risercz co do zapłonu. Chyba DEC ma wyjcie sygnału czujnika obrotów silnika zmodyfikowanego mapą zapłonu. Ale chyba lepiej zostawić zapłon fabrycznemu sterownikowi plus ewentualnie użyć wyjścia analogowego DECa podłączonego zamiast przepływomierza aby sterownik lepiej sobie radził z doborem kąta zapłonu (chyba tak jest zrobione w tym projekcie dołączonym do programu od DECa).
Nigdy tego nie podłączałem ale orientuje się w zagadnieniach z tym związanych.
A nie myślałeś aby wsadzić wtrysk z ABK (jeśli chciałeś montować DECa do 3A)?
Nigdy tego nie podłączałem ale orientuje się w zagadnieniach z tym związanych.
A nie myślałeś aby wsadzić wtrysk z ABK (jeśli chciałeś montować DECa do 3A)?