[B4 2.3 NG] auto nie odpala.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
Dziekuje bardzo
[ Dodano: 2013-08-19, 08:10 ]
Wczoraj zmienilem 2 pinowy czujnik cieczy chlodzacej na oryginalny bo u mnie byl jakis no name i zauwazylem ze moj samochod chodzi gorzej na oryginalnym niz na tym co wczesniej mialem co moze to powodac ? czy moze komputer musi sie jakos dostroic do nowego czujnika ?
zmienialem ten czujnik poniewaz moj samochod ciezko pali na cieplym. Na oryginalnym ciezko pali nawet na zimnym.
[ Dodano: 2013-08-19, 08:10 ]
Wczoraj zmienilem 2 pinowy czujnik cieczy chlodzacej na oryginalny bo u mnie byl jakis no name i zauwazylem ze moj samochod chodzi gorzej na oryginalnym niz na tym co wczesniej mialem co moze to powodac ? czy moze komputer musi sie jakos dostroic do nowego czujnika ?
zmienialem ten czujnik poniewaz moj samochod ciezko pali na cieplym. Na oryginalnym ciezko pali nawet na zimnym.
Na rozgrzanym silniku kiedy będzie ciśnienie w układzie, popuść opaskę na wejściu do nagrzewnicy, tylko potem z czuciem dokręcaj bo króćce nagrzewnicy są plastikowe. Uwaga na poparzenie bo płyn będzie gorący.blondas pisze:No i zmula w miejscu tej sruby do odpowietrzania mam wstawione trojniki pod weze od reduktora, jak to teraz odpowietrzyc?
Nowy nie znaczy dobry>>TU<< masz wykres rezystencji jaki powinien być. Jeżeli wyniki będą podobne to ktoś wcześniej dostroił dawkę paliwa do czujnika no name i dlatego jest gorzej.kyuubi1990 pisze: Wczoraj zmienilem 2 pinowy czujnik cieczy chlodzacej na oryginalny bo u mnie byl jakis no name i zauwazylem ze moj samochod chodzi gorzej na oryginalnym niz na tym co wczesniej mialem co moze to powodac ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
[B4 2.3 NG] Problem z odpalaniem na zimnym silniku . . . . .
Witam, kiedyś miałem taką przygodę ze samochód nie chciał odpalić, po czym okazało się ze skończyło się paliwo (wskaźnik paliwa pokazywał coś innego, przekłamywał) zaprowadziłem samochód do mechanika i powiedzieli mi ze uszkodziła się pompka paliwa bo daje 5 barów czy jakoś tak postanowiłem jej nie wymieniać, zatankowałem około 20 litrów paliwa, odpaliłem samochód na gazie, rozpędziłem się do około 100km/h przerzuciłem na paliwo i po jakimś czasie samochód zaczął na nim chodzić. Jednak nie do końca rano albo po dłuższym postoju samochód ma ciężko zapalić na paliwie muszę dosyć długo pokręcić rozrusznikiem po czym jak odpali, zacznę jechać i dodam więcej gazu trochę szarpie tak jak by brakowało mu paliwa, jak przejadę się kawałek na gazie, zgaszę samochód i spróbuje go zapalić jeszcze raz pali od pierwszego przekręcenia tak jak by podczas jazdy na gazie zwiększało się ciśnienie paliwa
a i jeszcze podczas odpalania po dłuższym postoju albo rano z rury idą ciemnego koloru spaliny. tak jak by mieszanka była za uboga
i teraz moje pytanie jakie są objawy uszkodzonej pompki paliwa ? wyglądają mniej więcej tak jak u mnie ?
jaką pompkę polecacie ? bo oryginał jest strasznie drogi
ewentualnie jak poradzić sobie z tym problemem, jezdze tak z tym dłuższy czas i chciał bym to naprawić bo trochę mnie to wkurza
a i jeszcze podczas odpalania po dłuższym postoju albo rano z rury idą ciemnego koloru spaliny. tak jak by mieszanka była za uboga
i teraz moje pytanie jakie są objawy uszkodzonej pompki paliwa ? wyglądają mniej więcej tak jak u mnie ?
jaką pompkę polecacie ? bo oryginał jest strasznie drogi
ewentualnie jak poradzić sobie z tym problemem, jezdze tak z tym dłuższy czas i chciał bym to naprawić bo trochę mnie to wkurza
Ostatnio zmieniony 25 sie 2013, 21:46 przez kyuubi1990, łącznie zmieniany 2 razy.
Na poczatek sprawdz układ zapłonowy tj przewody swiece kopułke i palec .Nowa pompa daje ok 6.5 bara na wtryskach ma ok 4.5-4.8 bara.Moze ssie gdzies lewe powietrze zanim kupisznowa pompe posprawdzaj wszystko .Mozesz równiez miec zasyfiony filtr paliwa jest zabity syfem i nie podaje paliwa.Przy 5 barach raczej z pompa bym sie wstrzymal na razie bo wtryski potrzebuja ok 4 barów.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
Moja pompa paliwa jak padła, to w momencie załączenia zapłonu, było słychać tylko przekaźnik od pompy, ale jej już nie. Nie było tego charakterystycznego dźwięku jak się załącza, jak podaje paliwo.kyuubi1990 pisze:teraz moje pytanie jakie są objawy uszkodzonej pompki paliwa ? wyglądają mniej więcej tak jak u mnie ?
jaką pompkę polecacie ? bo oryginał jest strasznie drogi
Co do zakupu nowej pompy, sam wybrałem Bosch'a. Znam jednak przypadki wymiany pompy paliwa na używaną Bosch'a i śmiga po kilkadziesiąt tysięcy bez problemu. Tylko musiał byś kupić taką, która została wymontowana ze sprawnego auta. Co do zamienników nie poradzę.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
Filtr kosztuje ok 20zł.Posprawdzaj układ zapłonowy zaczeły sie jwigotne noce a zapłon tego nie lubi Miałem podobne problemy i wymieniłem swiece kopułke palec oraz przewodyi jest ok.Posprawdzaj tez szczelnosc układu ssania tj guma przepływomierza oraz rury gumowe od nastawnika obrotów/silniczek krokowy/ te co idą pod kolektorem ssacym.Filtr paliwa jest nie rozbieralny. tylko wymiana na nowy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
Filtr wymieniony i dalej nic, kopulka palec, przeowdy sprawne,
o czym moze swiadczyc ze podczas odpalania samochodu po nocy albo dluzszym postoju ida ciemne spoaliny z ryry wydechowej ? Czy dostaje zbyt duzo paliwa i nie moze go przepalic ?
[ Dodano: 2013-08-24, 13:21 ]
Czasami rano zdarzy sie tak ze odpali od pierwszego ale 99% jest tak ze trzeba sie nakrecic
o czym moze swiadczyc ze podczas odpalania samochodu po nocy albo dluzszym postoju ida ciemne spoaliny z ryry wydechowej ? Czy dostaje zbyt duzo paliwa i nie moze go przepalic ?
[ Dodano: 2013-08-24, 13:21 ]
Czasami rano zdarzy sie tak ze odpali od pierwszego ale 99% jest tak ze trzeba sie nakrecic
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
a gdzie to jest i jak sprawdzic ?
podczas jazdy samochodem na paliwie jest uczucie jak brakuje mu paliwa, szarpanie przy dodaniu gazu samochod wtedy nie idzie, ( nie zawsze tak jest)
te objawy tez by odpowiadały za regulator cisnienia paliwa ?
odłaczylem wtrysk rozruchowy ale to nic nie dalo
[ Dodano: 2013-08-25, 21:39 ]
Ok podam troche swiezych informacji, odlaczylem wtrysk rozruchowy i narazie samochod pali lepiej, jezdze z odlaczonym zobaczymy jak dlugo tak bedzie,
i tutaj ponawiam swoje pytanie czy regulator cisneinia paliwa dawal by takie objawy ze podczas odpalania gdy wystepuje trudnosci z rury podczas odpalena leca czarne spaliny, oraz podczas jazdy (nie zawsze) przy wcisnieniu dosyc mocnym pedalu gazu czuc jak brakuje mu paliwa, oraz przy wiekszych predkosciach tez jest takie odczucie,
i nastepne pytanie czy jak jest zepsuty czujnik temperatury cieczy chlodzacej 2 pinowy to problem wystepuje tylko podczas zapalania jak jest cieply silnik ? bo na wszystkich postach jest to powiazywane tylko z odpalaniem na cieplym.
napisze jeszcze ze problem z odpalaniem pojawil sie dopiero po tym jak przestawil mi sie rozrzad wymienilem wtedy caly przeplywomierz wraz z wtryskiem itd, w tym samym momencie skonczylo mi sie paliwo w baku, po ustawieniu rozrzadu samochod nie odpalal na benzynie tylko na lpg, pozniej udalo mi sie przezucic na paliwo podczas jazdy na lpg zajelo to troche czasu.
Czasami podczas odpalania samochodu na cieplym slychac takie dziwne pukniecie(wystepuje podczas odpalania na lpg)
lice na wasza pomoc bo chcial bym zlikwidowac wszystki bolaczki mojej niuni
podczas jazdy samochodem na paliwie jest uczucie jak brakuje mu paliwa, szarpanie przy dodaniu gazu samochod wtedy nie idzie, ( nie zawsze tak jest)
te objawy tez by odpowiadały za regulator cisnienia paliwa ?
odłaczylem wtrysk rozruchowy ale to nic nie dalo
[ Dodano: 2013-08-25, 21:39 ]
Ok podam troche swiezych informacji, odlaczylem wtrysk rozruchowy i narazie samochod pali lepiej, jezdze z odlaczonym zobaczymy jak dlugo tak bedzie,
i tutaj ponawiam swoje pytanie czy regulator cisneinia paliwa dawal by takie objawy ze podczas odpalania gdy wystepuje trudnosci z rury podczas odpalena leca czarne spaliny, oraz podczas jazdy (nie zawsze) przy wcisnieniu dosyc mocnym pedalu gazu czuc jak brakuje mu paliwa, oraz przy wiekszych predkosciach tez jest takie odczucie,
i nastepne pytanie czy jak jest zepsuty czujnik temperatury cieczy chlodzacej 2 pinowy to problem wystepuje tylko podczas zapalania jak jest cieply silnik ? bo na wszystkich postach jest to powiazywane tylko z odpalaniem na cieplym.
napisze jeszcze ze problem z odpalaniem pojawil sie dopiero po tym jak przestawil mi sie rozrzad wymienilem wtedy caly przeplywomierz wraz z wtryskiem itd, w tym samym momencie skonczylo mi sie paliwo w baku, po ustawieniu rozrzadu samochod nie odpalal na benzynie tylko na lpg, pozniej udalo mi sie przezucic na paliwo podczas jazdy na lpg zajelo to troche czasu.
Czasami podczas odpalania samochodu na cieplym slychac takie dziwne pukniecie(wystepuje podczas odpalania na lpg)
lice na wasza pomoc bo chcial bym zlikwidowac wszystki bolaczki mojej niuni
[Coupe 2.3 NG ]nie pali
Witam Audiholików . Pomocy po mroźnej nocy idę odpalić Audiczke a tu psikus nie odpala krercić kreci ale nie odpala po czym swieci się kontrolka od oleju czerwona konewka . Wczoraj po 20 normalnie zapalił jeździłem wszystko było oki a dzis nic o co chodzi co mogło się stać prosze o pomoc :(
[ Dodano: 2014-01-24, 13:18 ]
Nikt nie pomoże ??? ;/
[ Dodano: 2014-01-24, 13:18 ]
Nikt nie pomoże ??? ;/