Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] auto nie odpala.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 18 sie 2013, 12:24

Obrazek

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 18 sie 2013, 13:48

Dziekuje bardzo :)

[ Dodano: 2013-08-19, 08:10 ]
Wczoraj zmienilem 2 pinowy czujnik cieczy chlodzacej na oryginalny bo u mnie byl jakis no name i zauwazylem ze moj samochod chodzi gorzej na oryginalnym niz na tym co wczesniej mialem co moze to powodac ? czy moze komputer musi sie jakos dostroic do nowego czujnika ? :D

zmienialem ten czujnik poniewaz moj samochod ciezko pali na cieplym. Na oryginalnym ciezko pali nawet na zimnym.

Awatar użytkownika
blondas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 18 sty 2013, 18:15
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: blondas » 19 sie 2013, 20:48

No i zmula w miejscu tej sruby do odpowietrzania mam wstawione trojniki pod weze od reduktora, jak to teraz odpowietrzyc?

Awatar użytkownika
marbaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 13 lip 2007, 15:43
Lokalizacja: Krosno

Post autor: marbaj » 20 sie 2013, 23:45

blondas pisze:No i zmula w miejscu tej sruby do odpowietrzania mam wstawione trojniki pod weze od reduktora, jak to teraz odpowietrzyc?
Na rozgrzanym silniku kiedy będzie ciśnienie w układzie, popuść opaskę na wejściu do nagrzewnicy, tylko potem z czuciem dokręcaj bo króćce nagrzewnicy są plastikowe. Uwaga na poparzenie bo płyn będzie gorący.
kyuubi1990 pisze: Wczoraj zmienilem 2 pinowy czujnik cieczy chlodzacej na oryginalny bo u mnie byl jakis no name i zauwazylem ze moj samochod chodzi gorzej na oryginalnym niz na tym co wczesniej mialem co moze to powodac ?
Nowy nie znaczy dobry>>TU<< masz wykres rezystencji jaki powinien być. Jeżeli wyniki będą podobne to ktoś wcześniej dostroił dawkę paliwa do czujnika no name i dlatego jest gorzej.

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

[B4 2.3 NG] Problem z odpalaniem na zimnym silniku . . . . .

Post autor: kyuubi1990 » 22 sie 2013, 10:54

Witam, kiedyś miałem taką przygodę ze samochód nie chciał odpalić, po czym okazało się ze skończyło się paliwo (wskaźnik paliwa pokazywał coś innego, przekłamywał) zaprowadziłem samochód do mechanika i powiedzieli mi ze uszkodziła się pompka paliwa bo daje 5 barów czy jakoś tak :) postanowiłem jej nie wymieniać, zatankowałem około 20 litrów paliwa, odpaliłem samochód na gazie, rozpędziłem się do około 100km/h przerzuciłem na paliwo i po jakimś czasie samochód zaczął na nim chodzić. Jednak nie do końca rano albo po dłuższym postoju samochód ma ciężko zapalić na paliwie muszę dosyć długo pokręcić rozrusznikiem po czym jak odpali, zacznę jechać i dodam więcej gazu trochę szarpie tak jak by brakowało mu paliwa, jak przejadę się kawałek na gazie, zgaszę samochód i spróbuje go zapalić jeszcze raz pali od pierwszego przekręcenia tak jak by podczas jazdy na gazie zwiększało się ciśnienie paliwa
a i jeszcze podczas odpalania po dłuższym postoju albo rano z rury idą ciemnego koloru spaliny. tak jak by mieszanka była za uboga

i teraz moje pytanie jakie są objawy uszkodzonej pompki paliwa ? wyglądają mniej więcej tak jak u mnie ?

jaką pompkę polecacie ? bo oryginał jest strasznie drogi :(

ewentualnie jak poradzić sobie z tym problemem, jezdze tak z tym dłuższy czas i chciał bym to naprawić bo trochę mnie to wkurza :)
Ostatnio zmieniony 25 sie 2013, 21:46 przez kyuubi1990, łącznie zmieniany 2 razy.

Abbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 05 paź 2009, 21:50

Post autor: Abbas » 22 sie 2013, 21:01

Na poczatek sprawdz układ zapłonowy tj przewody swiece kopułke i palec .Nowa pompa daje ok 6.5 bara na wtryskach ma ok 4.5-4.8 bara.Moze ssie gdzies lewe powietrze zanim kupisznowa pompe posprawdzaj wszystko .Mozesz równiez miec zasyfiony filtr paliwa jest zabity syfem i nie podaje paliwa.Przy 5 barach raczej z pompa bym sie wstrzymal na razie bo wtryski potrzebuja ok 4 barów.

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 22 sie 2013, 21:26

a jest opcja wyczyszczenia filtra ? czy trzeba kupic nowy ?

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 22 sie 2013, 23:13

Pompka paliwa raczej dobra. A filtr paliwa dużo nie kosztuje więc wymień:-)

jacu78

Post autor: jacu78 » 23 sie 2013, 01:51

kyuubi1990 pisze:teraz moje pytanie jakie są objawy uszkodzonej pompki paliwa ? wyglądają mniej więcej tak jak u mnie ?

jaką pompkę polecacie ? bo oryginał jest strasznie drogi :(
Moja pompa paliwa jak padła, to w momencie załączenia zapłonu, było słychać tylko przekaźnik od pompy, ale jej już nie. Nie było tego charakterystycznego dźwięku jak się załącza, jak podaje paliwo.

Co do zakupu nowej pompy, sam wybrałem Bosch'a. Znam jednak przypadki wymiany pompy paliwa na używaną Bosch'a i śmiga po kilkadziesiąt tysięcy bez problemu. Tylko musiał byś kupić taką, która została wymontowana ze sprawnego auta. Co do zamienników nie poradzę.

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 23 sie 2013, 07:43

Ja po wlaczeniu zaplonu slysze ten charakterystyczny dzwiek jak pompka daje paliwo, no nie wiem jak dostane kase to chyba ten filtr wymienie od niego zaczne.

Abbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 05 paź 2009, 21:50

Post autor: Abbas » 23 sie 2013, 09:23

Filtr kosztuje ok 20zł.Posprawdzaj układ zapłonowy zaczeły sie jwigotne noce a zapłon tego nie lubi Miałem podobne problemy i wymieniłem swiece kopułke palec oraz przewodyi jest ok.Posprawdzaj tez szczelnosc układu ssania tj guma przepływomierza oraz rury gumowe od nastawnika obrotów/silniczek krokowy/ te co idą pod kolektorem ssacym.Filtr paliwa jest nie rozbieralny. ;-) tylko wymiana na nowy.

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 24 sie 2013, 13:12

Filtr wymieniony i dalej nic, kopulka palec, przeowdy sprawne,
o czym moze swiadczyc ze podczas odpalania samochodu po nocy albo dluzszym postoju ida ciemne spoaliny z ryry wydechowej ? Czy dostaje zbyt duzo paliwa i nie moze go przepalic ?

[ Dodano: 2013-08-24, 13:21 ]
Czasami rano zdarzy sie tak ze odpali od pierwszego ale 99% jest tak ze trzeba sie nakrecic :P

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 24 sie 2013, 15:53

A może regulator paliwa sprawdz kolego. Może źle reguluje i masz nie takie ciśnienie jak trzeba.

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 24 sie 2013, 18:35

a gdzie to jest i jak sprawdzic ? :)

podczas jazdy samochodem na paliwie jest uczucie jak brakuje mu paliwa, szarpanie przy dodaniu gazu samochod wtedy nie idzie, ( nie zawsze tak jest)

te objawy tez by odpowiadały za regulator cisnienia paliwa ?

odłaczylem wtrysk rozruchowy ale to nic nie dalo :(

[ Dodano: 2013-08-25, 21:39 ]
Ok podam troche swiezych informacji, odlaczylem wtrysk rozruchowy i narazie samochod pali lepiej, jezdze z odlaczonym zobaczymy jak dlugo tak bedzie,

i tutaj ponawiam swoje pytanie czy regulator cisneinia paliwa dawal by takie objawy ze podczas odpalania gdy wystepuje trudnosci z rury podczas odpalena leca czarne spaliny, oraz podczas jazdy (nie zawsze) przy wcisnieniu dosyc mocnym pedalu gazu czuc jak brakuje mu paliwa, oraz przy wiekszych predkosciach tez jest takie odczucie,

i nastepne pytanie czy jak jest zepsuty czujnik temperatury cieczy chlodzacej 2 pinowy to problem wystepuje tylko podczas zapalania jak jest cieply silnik ? bo na wszystkich postach jest to powiazywane tylko z odpalaniem na cieplym.

napisze jeszcze ze problem z odpalaniem pojawil sie dopiero po tym jak przestawil mi sie rozrzad wymienilem wtedy caly przeplywomierz wraz z wtryskiem itd, w tym samym momencie skonczylo mi sie paliwo w baku, po ustawieniu rozrzadu samochod nie odpalal na benzynie tylko na lpg, pozniej udalo mi sie przezucic na paliwo podczas jazdy na lpg zajelo to troche czasu.

Czasami podczas odpalania samochodu na cieplym slychac takie dziwne pukniecie(wystepuje podczas odpalania na lpg)

lice na wasza pomoc bo chcial bym zlikwidowac wszystki bolaczki mojej niuni :)

Jarek000a
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 08 gru 2011, 08:34

[Coupe 2.3 NG ]nie pali

Post autor: Jarek000a » 24 sty 2014, 10:34

Witam Audiholików . Pomocy :( po mroźnej nocy idę odpalić Audiczke a tu psikus nie odpala krercić kreci ale nie odpala po czym swieci się kontrolka od oleju czerwona konewka . Wczoraj po 20 normalnie zapalił jeździłem wszystko było oki a dzis nic o co chodzi co mogło się stać prosze o pomoc :(:(

[ Dodano: 2014-01-24, 13:18 ]
Nikt nie pomoże ??? ;/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl