[All] Prędkość maksymalna
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
[All] Top Speed
Mi sie wczoraj udalo rozpedzic b3 1.6tdi SB do 180km/h moze jeszcze troche by poszla ale droga sie konczyla
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2012, 16:41 przez bieniek1984, łącznie zmieniany 3 razy.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
No ja ostatnio miałem 177 km/h (po lekkich modach: Pin na pompie i 1,05bara na turbo). Spokojnie doszedłbym do 180km/h ale musiałem hamować bo z przodu jechał samochód i za chwile był zakręt. Myślę że 190 km/h (wyniki licznikowy :mrgreen: ) to by teraz poszedł jeszcze spoko bo do tych 177km/h szedł elegancko i cały czas jeszcze ciągnął. Potem to już powoli kończyła by się skrzynia :mrgreen:
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Oj mar0z nie przesadzaj aż tak bardzo. Ja rozumie że nie ma co za często katować silnika. Ale jak się będzie cały czas jeździć stówką to nie koniecznie wyjdzie to też na dobre. Auto może się zamulić. Od czasu do czasu trzeba go trochę przepędzić :mrgreen:
A tak na marginesie to są na forum klubowicze co łapią odcinke tym motorkiem raz dziennie, a to jest przy 5,2tyś obrotów :mrgreen: Mi zdażyło się to narazie 2 razy
A tak na marginesie to są na forum klubowicze co łapią odcinke tym motorkiem raz dziennie, a to jest przy 5,2tyś obrotów :mrgreen: Mi zdażyło się to narazie 2 razy
[All] Prędkość maksymalna
Prędkość maksymalna 215 km/h (elektronicznie ograniczona) czemu tak malo :?:dlaczego 2.8 ma tak mala predkosc max :?: Jak sciagnac ta blokade :?:
Ostatnio zmieniony 17 paź 2012, 17:57 przez Audifan, łącznie zmieniany 2 razy.
czyżby <hmm> - to może mój ma zdjętą bo 30 więcej <uhh> pojechał - [przlelot <usmiech> wrocław - katowice 55min.]Audifan pisze:Prędkość maksymalna 215 km/h (elektronicznie ograniczona
a może przyczyna leży gdzie indziej czy jest zagazowany , czy działa skracanie dolotu itp. itd. - aż do skutku <ok>
Ja przed modami, czyli doładowanie 0,55 bara ciągałem do 190km/h. Ale to w sasadzie tylko autostrada, bo potrzeba dłuuuuugiego odcinka żeby się bujnąć. Po modach, czyli 1,25 bara na stałe, 1,4 bara w peaku dało radę pociągnąć równe 200, ale ni wała więcej. Do 180 przyspieszenie piękne, potem widać już że ciśnienie doładowania lekko w dół, do 190 jeszcze jakoś, a potem to już tylko długie oczekiwanie co się będzie działo. Na skrzyni AKM więcej niż 200km/h się nie pojedzie. Silnik ma wtedy 5000obr/min i po prostu nie ma już siły ciągnąć. Fabryczny Garrett T2 nie wydoli żeby pompować jakieś znośne ciśnienie przy tak wysokich obrotach. Ostatnio zdejmowałem turbosprężarkę i się zdziwiłem jak malutka jest turbina. Raptem ze 3, no może 3,5cm średnicy. Do tego jakiś pajac spawając downpipe do flanszy turbosprężarki zespawał go od wewnątrz, czyli miałem potężną wlewkę ograniczającą przepływ spalin. Obspawałem toto od zewnątrz, a spaw z wewnątrz wyszlifowałem. Mam wrażenie że silnikowi wzrosły obroty na luzie mimo niedotykania się do pompy. Przy najbliższym przypływie gotówki chyba sobie strzelę turbosprężarkę Turbonetics na ceramicznych łożyskach kulkowych, albo Garretta od silnika 1,9TDI na pompowtryskiwaczach. Wtedy będziemy gadać o prawdziwym tuningu a nie wykorzystywaniu tego, czego nie daje wykorzystać fabryka :mrgreen: