Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Prędkość maksymalna

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii a powinno być w dziale "Techniczne"
Zablokowany
DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 20 wrz 2007, 21:53

jak na razie to tylko 240 (czywiście licznikowe )na krótkim odcinku pasa koronowskiego
swoim poprzednim autem cygaretą z silnikiem NF ja i kobieta na pokładzie plus duży bagaż 215 licznikowe

podejrzewam że swoją cupą jakbym miał troszkę więcej miejsca to spokojnie 270 bym poleciał (licznikowe )

jacu78

Post autor: jacu78 » 20 wrz 2007, 22:59

Autostrada A2 - 3 osoby, trochę bagażu i licznikowe 205km/h (benzyna).
Niedługo planuję sprawdzić z GPS-em (chcę zobaczyć czy licznik zawyża i jeśli tak to na ile).

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 21 wrz 2007, 08:09

jacu78 pisze:Autostrada A2 - 3 osoby, trochę bagażu i licznikowe 205km/h (benzyna).
Niedługo planuję sprawdzić z GPS-em (chcę zobaczyć czy licznik zawyża i jeśli tak to na ile).
jeśli masz opony seryjne to gwarantuje Ci , że licznik bedzie zawyżał.

Awatar użytkownika
bieniek1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 446
Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
Lokalizacja: Elbląg

[All] Top Speed

Post autor: bieniek1984 » 19 lis 2007, 13:30

Mi sie wczoraj udalo rozpedzic b3 1.6tdi SB do 180km/h :) moze jeszcze troche by poszla ale droga sie konczyla :/
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2012, 16:41 przez bieniek1984, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 19 lis 2007, 13:36

No ja ostatnio miałem 177 km/h (po lekkich modach: Pin na pompie i 1,05bara na turbo). Spokojnie doszedłbym do 180km/h ale musiałem hamować bo z przodu jechał samochód i za chwile był zakręt. Myślę że 190 km/h (wyniki licznikowy :mrgreen: ) to by teraz poszedł jeszcze spoko bo do tych 177km/h szedł elegancko i cały czas jeszcze ciągnął. Potem to już powoli kończyła by się skrzynia :mrgreen:

Awatar użytkownika
bieniek1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 446
Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: bieniek1984 » 19 lis 2007, 15:33

hallo no takie male zainteresowanie ile wyciagneliscie waszymi dieslami :)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 19 lis 2007, 15:38

Jakby zaczeli wypowiadać się tutaj koledzy z forum Golfa ktorzy modowali swoje 1,6 TD to byłbyś w małym szoku :mrgreen: Są tacy co potrafia robić 6s do setki tym silniczkiem :mrgreen:

Awatar użytkownika
bieniek1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 446
Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: bieniek1984 » 19 lis 2007, 15:44

hehe wiem wiem bo tam tez jestem zalogowany i zagladam tam. Clopaki z silnika 1Y wyciagaja po 100 KM :)

mar0z
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 31 mar 2007, 19:39

Post autor: mar0z » 19 lis 2007, 19:29

Raz jechałem 160 km/h i więcej nie dusiłem bo było mi szkoda auta.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 19 lis 2007, 19:37

Oj mar0z nie przesadzaj aż tak bardzo. Ja rozumie że nie ma co za często katować silnika. Ale jak się będzie cały czas jeździć stówką to nie koniecznie wyjdzie to też na dobre. Auto może się zamulić. Od czasu do czasu trzeba go trochę przepędzić :mrgreen:

A tak na marginesie to są na forum klubowicze co łapią odcinke tym motorkiem raz dziennie, a to jest przy 5,2tyś obrotów :mrgreen: Mi zdażyło się to narazie 2 razy :-P

Awatar użytkownika
Audifan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 26 gru 2006, 17:57
Lokalizacja: Mielec

[All] Prędkość maksymalna

Post autor: Audifan » 21 lis 2007, 18:27

Prędkość maksymalna 215 km/h (elektronicznie ograniczona) czemu tak malo :?:dlaczego 2.8 ma tak mala predkosc max :?: Jak sciagnac ta blokade :?:
Ostatnio zmieniony 17 paź 2012, 17:57 przez Audifan, łącznie zmieniany 2 razy.

YAMATO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 25 lis 2006, 14:27
Lokalizacja: sosnowiec

Post autor: YAMATO » 22 lis 2007, 16:33

Audifan pisze:Prędkość maksymalna 215 km/h (elektronicznie ograniczona
czyżby <hmm> - to może mój ma zdjętą bo 30 więcej <uhh> pojechał - [przlelot <usmiech> wrocław - katowice 55min.]
a może przyczyna leży gdzie indziej :arrow: czy jest zagazowany , czy działa skracanie dolotu itp. itd. - aż do skutku <ok>

Awatar użytkownika
Audifan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 26 gru 2006, 17:57
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Audifan » 23 lis 2007, 06:42

nie próbowałem tylko przeczytałem w danych technicznych...

mireko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 191
Rejestracja: 01 mar 2007, 16:41

Post autor: mireko » 01 gru 2007, 14:34

Ja cisnąłem 140km,ale droga się kończyła i nie znam i nie ufam autu na tyle,żeby jechać szybciej.Możliwości oczywiście są dużo większe. ;-)
A co do przebiegu,to ma ok.170tys km.Tyle,że nie wiem na którym silniku,bo u mnie jest już trzeci... :mrgreen:

Awatar użytkownika
Plastman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 159
Rejestracja: 28 sie 2007, 23:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Plastman » 03 gru 2007, 00:04

Ja przed modami, czyli doładowanie 0,55 bara ciągałem do 190km/h. Ale to w sasadzie tylko autostrada, bo potrzeba dłuuuuugiego odcinka żeby się bujnąć. Po modach, czyli 1,25 bara na stałe, 1,4 bara w peaku dało radę pociągnąć równe 200, ale ni wała więcej. Do 180 przyspieszenie piękne, potem widać już że ciśnienie doładowania lekko w dół, do 190 jeszcze jakoś, a potem to już tylko długie oczekiwanie co się będzie działo. Na skrzyni AKM więcej niż 200km/h się nie pojedzie. Silnik ma wtedy 5000obr/min i po prostu nie ma już siły ciągnąć. Fabryczny Garrett T2 nie wydoli żeby pompować jakieś znośne ciśnienie przy tak wysokich obrotach. Ostatnio zdejmowałem turbosprężarkę i się zdziwiłem jak malutka jest turbina. Raptem ze 3, no może 3,5cm średnicy. Do tego jakiś pajac spawając downpipe do flanszy turbosprężarki zespawał go od wewnątrz, czyli miałem potężną wlewkę ograniczającą przepływ spalin. Obspawałem toto od zewnątrz, a spaw z wewnątrz wyszlifowałem. Mam wrażenie że silnikowi wzrosły obroty na luzie mimo niedotykania się do pompy. Przy najbliższym przypływie gotówki chyba sobie strzelę turbosprężarkę Turbonetics na ceramicznych łożyskach kulkowych, albo Garretta od silnika 1,9TDI na pompowtryskiwaczach. Wtedy będziemy gadać o prawdziwym tuningu a nie wykorzystywaniu tego, czego nie daje wykorzystać fabryka :mrgreen:

Zablokowany

Wróć do „Inne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl