[ALL]Przekładka silnika 1.8T do Audi 80 - FAQ
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
http://www.034motorsport.com/chassis-co ... 23193.html
wymiarów Ci nie podam, bo nie znam. Skręć silnik ze skrzynią, zamontuj poduszki skrzyni i ustaw motor tak aby nie był przechylony bardzo na boki ani do przodu.
Wyspawaj łapy z płaskowników albo kup z 034m gotowca pewnego.
PS> polecam 2.0tfsi. Więcej mocy na start, duzo nowszy silnik, a montaz taki sam.
elektronik na gotowo wyszedł mnie 450zł bez korekty softu oczywiście.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
znajomy ma od 2 lat 2.0tfs podciągnięte 330 tylko z ic i wydechem i narazie nic się nie zepsuło ale wiadomo, że nie wlejesz do tego lotosa, czy innego ustrojstwa. Do swojego leje az vr1 co 8k i tez nie narzekam tylko upalam od rana do wieczora. Serwis to podstawa sprzętu, nie będzie doglądał co jakiś czas, to zepsuje się nawet najbardziej idiotoodporny motor.
ps. zasada wieszania silnika 2.0tfsi podobna jak 1.8t, sam nie wierzyłem póki nie powiedział mi chmielu o tym wszystkim i do puki nie założyłem u siebie r4 do budy v6
pzdr
ps. zasada wieszania silnika 2.0tfsi podobna jak 1.8t, sam nie wierzyłem póki nie powiedział mi chmielu o tym wszystkim i do puki nie założyłem u siebie r4 do budy v6
pzdr
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
a Ty myślisz, że znajdziesz 1.8t za 1000zł z wymienionym rozrządem, pompą wody, łańcuszkiem, napinaczem w głowicy, wymienionymi filtrami, min. dobrej jakości olejem, zalanym płynem dynogel, zmienionymi uszczelniaczami wałków, wału, uszczelke miski olejowej, pokrywy głowicy i wymienionymi świeczkami? :mrgreen:skoti pisze:A weź to znajdź w dobrych pieniążkachMabrothrax pisze:No to 2.0tfsi. Nowsze i ciekawsze.
zasada jest taka, jak robisz wszystko dopięte na ostatni guzik i kupisz już jakiś silnik, to przygotuj kase x2 jeśli ma być sprawne i dawało przyjemność z bezawaryjnej eksploatacji przez kilka lat.
najdroższe przygotować silnik w 100%, kpl nowy wydech i dolot, nawet w ori skrzynce.
mnie swap kosztował 10kpln z czego sam silnik nie przygotowany 4kpln ale od poskładania narazie tfu nic się nie zepsuło, tylko upalam od rana do wieczora, choć turbo zaczyna przepuszczać oliwe :mrgreen: ale gdybym miał możliwość cofnąć się w czasie, od razu kupiłbym 2.0tfsi i wyszłoby tyle samo, a miałbym jeszcze opcje bardziej to rozwinąć samym programem :roll: