Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 All] Ustawianie rezerwy paliwa

Wszystko co związane z naprawami i modydikacjamy a nie pasujące do w/w
adrianolkusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 04 kwie 2008, 08:37
Kontakt:

Post autor: adrianolkusz » 07 wrz 2013, 07:58

wskaźnik pokazuje dobrze. tylko nie wyświetla mi tej ikonki. wczoraj oglądałem tą drabinkę. czy zużyta nie wiem.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 wrz 2013, 16:55

Wskaźnik nie ma nic wspólnego z tym.

Dla wtajemniczonych powiem tylko tyle że Ikonka w AC pojawi się wtedy jak na przewodzie bak-licznik będzie 9< Volt lub około 8,5-9V

adrianolkusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 04 kwie 2008, 08:37
Kontakt:

Post autor: adrianolkusz » 08 wrz 2013, 13:28

czyli potencjometr w baku mógł się wytrzeć? czego szukać

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 08 wrz 2013, 19:17

Idź do celu sprawdź pierw napięcie na pustym baku.

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 24 wrz 2013, 22:57

a ja mam pytanie do posiadaczy 1Z z AC/BC na pokladzie

ostatnio zachcailo mi sie wyregulowac potencjometr ten co jest przy wsk paliwa, wyjechalem tak paliwo ze juz mi wg BC (przytrzymalem reset i wl stacyjke) to mi pokazalo ze mam 2,6 litra w baku, chcialem go calkowicie wypalic ale sobie odpuscilem i podjechalem na cpn

wlalem 17,8 ltr wiec wg BC powinno mi pokazac ze mam 2,6+17,8=20,4
jednak tam mi pokazalo ze mam juz 35, wiec wzialem srubokreta i krece, dopiero jak zkrecilem go do brzegu pokazalo sie 20ltr

czy u was tez tak trzeba, calkowicie do zera go skrecic? mowa o silniku 1Z, wiadomo pompy nie ma w baku i jest jego inna troszke pojemnosc od benzyniakow, no i wiadomo ze 1Z niemial BC

temat wsk wychylowego nie poruszam

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 25 wrz 2013, 06:02

Mogę podpowiedzieć że w Pb jest to około +-15L czyli regulacja dość spora. A to ze względów na Q chyba.

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 25 wrz 2013, 10:50

no a jak zatankujesz te 20 ltr to ci pokaze BC ze masz o te 20 ltr wiecej w baku? przy tankowaniu 5 ltr sie tego nie zauwazy zbyt maly skok

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 25 wrz 2013, 20:31

Pokazuje mi z dokładnością 0,5L ale ja inna swoją procedurą robiłem i wszystko się zgadza od 0-60L nie zgadza się tylko końcówka 6L

Awatar użytkownika
Rybson91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 238
Rejestracja: 19 sie 2012, 22:11
Lokalizacja: Częstochowa/Krk

Post autor: Rybson91 » 03 sty 2014, 18:55

Panowie a jak z dieslem ? W dieslu pompa wtryskowa ciągnie dość mocno paliwo czy tam jest możliwe całkowite opróżnienie baku mowa o B3 ? Wiem, że to niezdrowy dla diesla sposób (szczególnie dla pompy wtryskowej i akumulatora któremu długie kręcenie zdecydowanie nie służy). Czy po spuszczeniu paliwa metodami tradycyjnymi nie będzie kłopotu z powietrzem w układzie wtryskowym ?

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 03 sty 2014, 20:07

Rybson91 pisze:nie będzie kłopotu z powietrzem w układzie wtryskowym ?
w ukladzie wtryskowym nie, jedynie aby w filtrze paliwa byl ropa a reszta pompa nadrobi

Awatar użytkownika
pkrr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 262
Rejestracja: 11 sie 2012, 23:33

Post autor: pkrr » 01 lut 2014, 19:00

wyczytałem w tym, badz innym temacie ze rezerwa na zegarze jest zintegrowana z tą na AC, a u mnie takie kwiatki:
Obrazek
dodatkowo na wyłączonym zapłonie pokazuje rezerwe (grubą kreskę) :-/
wcześniej było ok, bak wyczyściłem to przy okazji chciałem to ustawić i taki efekt :evil:

i chciałem na BC ustawić, ale kręcenie potencjometrem nic nie daje, ciągle "L", uszkodzony?

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 01 lut 2014, 19:06

cos nie uwaznie czytasz inforamcje na forum, a szczegolnie ten tematrezerwa w AC jest na stale i nic z nia nie zrobisz w BC mozesz ustawic sobie kiedy ma sie zapalac L czyli z angielskiego LOW, wyciagasz ten cypelek z pokretla od reg wsk. paliwa i dlugim np waskim srubokrecikiem krecisz,

a tak w ogole czytales ten temat, lub temat o rezaniu AC/BC ?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 01 lut 2014, 19:07

Uszkodzony pływak lub instalacja bak-zegary lub stabilizator.

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 01 lut 2014, 19:09

niabardzo, bo pisze
pkrr pisze:dodatkowo na wyłączonym zapłonie pokazuje rezerwe

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 01 lut 2014, 19:26

Bo ma go źle ustawionego. Za duża oporność na pływaku lub za duże napięcie dlatego źle wyskaluje rezerwę bo nie ma możliwości ustawienia. Stąd te cyrki z AC i resztą.
pkrr pisze: chciałem to ustawić i taki efekt

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl