[B4 All] Ustawianie rezerwy paliwa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 31
- Rejestracja: 04 kwie 2008, 08:37
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 31
- Rejestracja: 04 kwie 2008, 08:37
- Kontakt:
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
a ja mam pytanie do posiadaczy 1Z z AC/BC na pokladzie
ostatnio zachcailo mi sie wyregulowac potencjometr ten co jest przy wsk paliwa, wyjechalem tak paliwo ze juz mi wg BC (przytrzymalem reset i wl stacyjke) to mi pokazalo ze mam 2,6 litra w baku, chcialem go calkowicie wypalic ale sobie odpuscilem i podjechalem na cpn
wlalem 17,8 ltr wiec wg BC powinno mi pokazac ze mam 2,6+17,8=20,4
jednak tam mi pokazalo ze mam juz 35, wiec wzialem srubokreta i krece, dopiero jak zkrecilem go do brzegu pokazalo sie 20ltr
czy u was tez tak trzeba, calkowicie do zera go skrecic? mowa o silniku 1Z, wiadomo pompy nie ma w baku i jest jego inna troszke pojemnosc od benzyniakow, no i wiadomo ze 1Z niemial BC
temat wsk wychylowego nie poruszam
ostatnio zachcailo mi sie wyregulowac potencjometr ten co jest przy wsk paliwa, wyjechalem tak paliwo ze juz mi wg BC (przytrzymalem reset i wl stacyjke) to mi pokazalo ze mam 2,6 litra w baku, chcialem go calkowicie wypalic ale sobie odpuscilem i podjechalem na cpn
wlalem 17,8 ltr wiec wg BC powinno mi pokazac ze mam 2,6+17,8=20,4
jednak tam mi pokazalo ze mam juz 35, wiec wzialem srubokreta i krece, dopiero jak zkrecilem go do brzegu pokazalo sie 20ltr
czy u was tez tak trzeba, calkowicie do zera go skrecic? mowa o silniku 1Z, wiadomo pompy nie ma w baku i jest jego inna troszke pojemnosc od benzyniakow, no i wiadomo ze 1Z niemial BC
temat wsk wychylowego nie poruszam
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
Panowie a jak z dieslem ? W dieslu pompa wtryskowa ciągnie dość mocno paliwo czy tam jest możliwe całkowite opróżnienie baku mowa o B3 ? Wiem, że to niezdrowy dla diesla sposób (szczególnie dla pompy wtryskowej i akumulatora któremu długie kręcenie zdecydowanie nie służy). Czy po spuszczeniu paliwa metodami tradycyjnymi nie będzie kłopotu z powietrzem w układzie wtryskowym ?
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
wyczytałem w tym, badz innym temacie ze rezerwa na zegarze jest zintegrowana z tą na AC, a u mnie takie kwiatki:
dodatkowo na wyłączonym zapłonie pokazuje rezerwe (grubą kreskę)
wcześniej było ok, bak wyczyściłem to przy okazji chciałem to ustawić i taki efekt :evil:
i chciałem na BC ustawić, ale kręcenie potencjometrem nic nie daje, ciągle "L", uszkodzony?
dodatkowo na wyłączonym zapłonie pokazuje rezerwe (grubą kreskę)
wcześniej było ok, bak wyczyściłem to przy okazji chciałem to ustawić i taki efekt :evil:
i chciałem na BC ustawić, ale kręcenie potencjometrem nic nie daje, ciągle "L", uszkodzony?
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
cos nie uwaznie czytasz inforamcje na forum, a szczegolnie ten tematrezerwa w AC jest na stale i nic z nia nie zrobisz w BC mozesz ustawic sobie kiedy ma sie zapalac L czyli z angielskiego LOW, wyciagasz ten cypelek z pokretla od reg wsk. paliwa i dlugim np waskim srubokrecikiem krecisz,
a tak w ogole czytales ten temat, lub temat o rezaniu AC/BC ?
a tak w ogole czytales ten temat, lub temat o rezaniu AC/BC ?
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu