Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Jaki silnik do LPG ?

Wszystko co związane z LPG
perqisss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 26 wrz 2013, 12:49
Lokalizacja: Łódź

Post autor: perqisss » 26 wrz 2013, 21:34

moze to zabawne ale chcialbym spytac o 2.6 V6 ? to zapewne nie za zdrowe dla silnika...bardzo chetnie poslucham opini kogos kto mial z tym stycznosc:-)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 wrz 2013, 22:20

Silniki w Audi 80 dobrze znoszą gaz gorzej właśnie z osprzętem, montując gaz na mikserze (I albo II generacja) do silnika z klapowym przepływomierzem albo plastikowym kolektorem. Zresztą dzisiaj sekwencyjny gaz nie jest drogi więc niema potrzeby montażu układu zasilania będącego technologicznie w epoce gaźnika.
W silniku zasilanym LPG najprędzej mogą ucierpieć zawory od wyższej temperatury gdy ktoś dorwie się śruby regulacyjnej aby zmniejszyć spalanie gazu. W audi głowice są bardzo pancerne więc nawet próbując za wszelką cenę obniżyć spalanie gazu można zrobić kilkadziesiąt tysięcy kilometrów.

Przy zasilaniu lpg wydziela się mniej sadzy więc olej jest dłużej czysty, LPG też nie rozcieńcza oleju jak benzyna gdy jeździ się cały czas krótkie odcinki.

Znałem człowieka który miał od nowości Daewoo Nexię bez lpg, przez 150tyś. km miał dwa remonty silnika przez przegrzanie. A sporo osób kupi używane auto z przebiegiem 200-300tyś.km, montuje gaz i spokojnie robi 100-150 tyś na gazie i jeszcze przy sprzedaży auto jest atrakcyjne dla kupujących bo ma gaz.

Zazwyczaj opinia gaz niszczy silnik powinna brzmieć gaz niszczy osprzęt. Narzekania ludzi zazwyczaj są związane z tym że zwykły gaz przez wystrzały uszkodzi przepływomierz, rozwali dolot po tym falują obroty, szarpie przy przyspieszaniu. Nawet w silnikach gdzie wystrzały nie robią spustoszenia albo przy gazie sekwencyjnym użytkownicy mogą mieć gdzieś okresowe przeglądy instalacji, regulacje, poprawną obsługę auta i instalacji a później narzekają że auto im się zepsuło. Podobnie psują opinie niefachowe warsztaty.

Ale jakoś nie przeraża to polaków bo montaż instalacji lpg w naszym kraju ma się dobrze. Aż za dobrze zaraz rząd zobaczy w tym dobre źródło zysków i zechcą opodatkować lpg.

Skała
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 12 lip 2013, 17:16
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Post autor: Skała » 28 wrz 2013, 23:42

U siebie przy silniku 2.6 (ABC) mam właśnie instalację gazową starszego typu, drugiej generacji, z taką już go kupiłem. Wiadomo, że dla tego silnika lepsza byłaby instalacja sekwencyjna, którą pewnie zamontowałbym gdybym teraz zakładał. Poprzedni właściciel zainwestował w nowy reduktor, obecnie instalacja spisuje się bez zarzutu, nie strzela, nie ma dużej różnicy pomiędzy jazdą na Pb i LPG. Większą uwagę trzeba zwrócić na rzeczy typu kable czy świece.

maniekgr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 01 lut 2012, 11:27
Lokalizacja: gorlice

Post autor: maniekgr » 30 wrz 2013, 13:50

witam miałem audi z silnikiem ABT I ABK ten pierszy zrobiłem nim 180 tyś i nawet tania instalacja daje rady bardzo dobry do gazu natomiast 115 KM zrobiłem nią 320 tyś na gazie i tu trzeba dobrą instalkę założyć ale też nie mam problemu a mam najechane 429tyś całości. nie znosi amatorów gaziarzy. polecam te dwa silniki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl