[B4 2.0 ABK 115KM] Remont Silnika ABK
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
[B4 2.0 ABK 115KM] Remont Silnika ABK
Panowie i Panie , dowiedziałem sie strasznej rzeczy silnik jest do remontu w mojej 80 , teraz pytanie czy cena 1500zl za caly remont silnika z uszczelka pod glowica,planowaniem głowicy,nowym rozrzadem i robocizna to dobra cena,gole silniki są po 800-1000 zł + 500 zł wsadzenie wychodzi na to samo,a przy remoncie mam wszystko nowe
cześć ja bym wolał kupić silnik po warunkiem że będzie w dobrej kondycji niż niby remont bo co niby nowe tłoki pierścienie wał szlifowany nowe zawory prowadnice popychacze regeneracja głowicy i wszystkie nowe uszczelnienia a cylinder pewnie zostanie stary więc najpierw pomiary a puzniej albo remont albo zakup. a niby czego masz slilnik do remontu co sie dzieje?
- Kelis.Zx145
- Forum Audi 80
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
- Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
Twierdzi że pukaja panewki i ciśnienie oleju jest słabe.Ale najdziewniejsze jest to że mocy moim zdaniem jej nie brakuje ,mam porowanie z alfa 156 1.9jtd 110km w super stanie i jak gazownik ustawial gaz i mocno ja wstawał na wysokie obroty pod 5k obr nie kopcila na niebiesko,nic kompletnie nie leciało z tlumika ,jak dałeś jej do odcięcia i przylozyles rękę do tlumiju to był lekki nalot czarny,dosłownie leciutki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
Prosta sprawa. Jak mocy mówisz nie brakuje i ma buta, to nic nie kąpinuj. SPRAWDŻ TYLKO JAK SIĘ MIEŚCI W SPALANIU/100km , psprawdzaj czujniki ciś.oleju (sie świecą jak mech. twierdzi) i śmigaj.
A remonty generalne to rób u LUDZI sprawdzonych którzy mają dookoła renomę i kitu Tobie na pewno nie wcisną . Są tacy Panowie na forum i nie patrz żeby jak najbliżej.
Jeśli 80-tka jest nie bita i utrzymana,to warto wszystko przy niej robić. Nawet Szczecin i Ustrzyki nie są daleko, zwłaszcza w Twoim przypadku że jesteś z Centrum.
Nie wiesz jak się czuje człowiek przed każdym wyjściem do zardzewiałego auta np.jakiegoś 8-10 latka. Myśli tylko i patrzy na te bąble i czy ich nie przybywa- a tu ich coraz więcej i coraz większe.
Nie wiesz, że za czujnik regulacji świateł (właściwie za samą dżwigienkę) trzeba wywalić 500zł , że za jakiś durnowaty pompowtrysk z kabelkiem trzeba wyp....niczyć 2500 zł( za jeden), że przegubu nie wymienisz, tylko trzeba oba i to z półosią. I można to w nieskończoność.
A co???, może te auta mniej TRUJĄ bo mniej palą ???-Guzik prawda, palą tyle samo albo i więcej.
A tu masz cacko że palce lizać, aby tylko w ręce fachowe oddać i nie żałować tych 1500 zł.
Aczkolwiek wydaje mi się , żę fachowe ręce zaśpiewają o wiele więcej, bo za te pieniądze to każdy tylko rozbierze i złoży i że to niby po remoncie bedzie. A tam tylko kilka gumek wymieni a może i nie.
A remonty generalne to rób u LUDZI sprawdzonych którzy mają dookoła renomę i kitu Tobie na pewno nie wcisną . Są tacy Panowie na forum i nie patrz żeby jak najbliżej.
Jeśli 80-tka jest nie bita i utrzymana,to warto wszystko przy niej robić. Nawet Szczecin i Ustrzyki nie są daleko, zwłaszcza w Twoim przypadku że jesteś z Centrum.
Nie wiesz jak się czuje człowiek przed każdym wyjściem do zardzewiałego auta np.jakiegoś 8-10 latka. Myśli tylko i patrzy na te bąble i czy ich nie przybywa- a tu ich coraz więcej i coraz większe.
Nie wiesz, że za czujnik regulacji świateł (właściwie za samą dżwigienkę) trzeba wywalić 500zł , że za jakiś durnowaty pompowtrysk z kabelkiem trzeba wyp....niczyć 2500 zł( za jeden), że przegubu nie wymienisz, tylko trzeba oba i to z półosią. I można to w nieskończoność.
A co???, może te auta mniej TRUJĄ bo mniej palą ???-Guzik prawda, palą tyle samo albo i więcej.
A tu masz cacko że palce lizać, aby tylko w ręce fachowe oddać i nie żałować tych 1500 zł.
Aczkolwiek wydaje mi się , żę fachowe ręce zaśpiewają o wiele więcej, bo za te pieniądze to każdy tylko rozbierze i złoży i że to niby po remoncie bedzie. A tam tylko kilka gumek wymieni a może i nie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
Autko blachowo jest w stanie super , ani grama rdzy , podobnież bezwypadkowe (wszystkie ori szyby ), co do silnika to ponoć zaświeciła się kontrolka , autko normalnie śmiga ale co jest to nwm , zdaje mi się ze aktualni mechanicy chcą mnie naciągnąć , od kupna autka (w tyg temu ) już zrobiłem kat+sonda,przegub lewy,nowe przewody Beru , wszystkie świece , sworznie na wahaczach , łączniki stabilizatora i gumy na drążku stabilizacyjnym . To moje pierwsze autko i ten dzisiejszy werdykt mnie trochę dobił (jestem uczniem,brak stałej pracy). Podjadę jeszcze do innego mechanika , na którego dostałem namiary i zobaczymy co on mi powie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
- Kelis.Zx145
- Forum Audi 80
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
- Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
- Kontakt: