Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK 115KM] Remont Silnika ABK

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

[B4 2.0 ABK 115KM] Remont Silnika ABK

Post autor: Damian80b4LDZ » 01 paź 2013, 11:51

Panowie i Panie , dowiedziałem sie strasznej rzeczy silnik jest do remontu w mojej 80 , teraz pytanie czy cena 1500zl za caly remont silnika z uszczelka pod glowica,planowaniem głowicy,nowym rozrzadem i robocizna to dobra cena,gole silniki są po 800-1000 zł + 500 zł wsadzenie wychodzi na to samo,a przy remoncie mam wszystko nowe

maniekgr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 01 lut 2012, 11:27
Lokalizacja: gorlice

Post autor: maniekgr » 01 paź 2013, 12:49

cześć ja bym wolał kupić silnik po warunkiem że będzie w dobrej kondycji niż niby remont bo co niby nowe tłoki pierścienie wał szlifowany nowe zawory prowadnice popychacze regeneracja głowicy i wszystkie nowe uszczelnienia a cylinder pewnie zostanie stary więc najpierw pomiary a puzniej albo remont albo zakup. a niby czego masz slilnik do remontu co sie dzieje?

benek9202
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 21 maja 2012, 23:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: benek9202 » 01 paź 2013, 12:51

Damian80b4LDZ, może mechanik próbuje Cie wydoić z kasy.. Podjedź do innych i popytaj jak jest na prawdę. Jakie masz objawy, skoro twierdzisz, że silnik do wymiany?
Kupisz inny i może być w gorszym stanie od Twojego..

Awatar użytkownika
Kelis.Zx145
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
Kontakt:

Post autor: Kelis.Zx145 » 01 paź 2013, 13:02

wg mnie jak cenowo to samo to lepiej remont zrobić bo nigdy nie wiesz co kupisz i czy za jakiś czas znów się sytuacja nie powtórzy.

maniekgr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 01 lut 2012, 11:27
Lokalizacja: gorlice

Post autor: maniekgr » 01 paź 2013, 13:07

tak ale pytam co sie stało ze remont na jakiej podstawie tak twierdzisz i kture zeczy dedą robione z tych co wymieniłem>?

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 01 paź 2013, 13:25

Twierdzi że pukaja panewki i ciśnienie oleju jest słabe.Ale najdziewniejsze jest to że mocy moim zdaniem jej nie brakuje ,mam porowanie z alfa 156 1.9jtd 110km w super stanie i jak gazownik ustawial gaz i mocno ja wstawał na wysokie obroty pod 5k obr nie kopcila na niebiesko,nic kompletnie nie leciało z tlumika ,jak dałeś jej do odcięcia i przylozyles rękę do tlumiju to był lekki nalot czarny,dosłownie leciutki

maniekgr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 01 lut 2012, 11:27
Lokalizacja: gorlice

Post autor: maniekgr » 01 paź 2013, 13:28

to kolego daj wał do szlifowania i zmierz ciśnienie na cilindrach jak tam będzie ok to tylko wałem sie zajmij ja tak zrobiłem szwagrowi i śmiga aż miło 200 zł kosztowało szliw i panewki robocizna nasza.

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 01 paź 2013, 13:34

Potrzebuje kogoś pewnego z łodzi , najlepiej z forum ,który powie prawdę i nie oszuka

maniekgr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 01 lut 2012, 11:27
Lokalizacja: gorlice

Post autor: maniekgr » 01 paź 2013, 13:37

karzdy może sprawdzic ciśnienie bo bedziesz stał kolo niego i bedziesz widział ile jest jak juz to będzie pewne to zajmij sie panewkami i wałem np. polecam tarnów ul. Narutowicza ale od ciebie to troche daleko

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 01 paź 2013, 14:15

No zobaczymy jak to będzie,autem normalnie można jeździć ale przydalo by sie zrobić remont,jak bd robil to dopiero na wiosnę

antoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 30 gru 2007, 13:31

Post autor: antoni » 01 paź 2013, 15:37

Prosta sprawa. Jak mocy mówisz nie brakuje i ma buta, to nic nie kąpinuj. SPRAWDŻ TYLKO JAK SIĘ MIEŚCI W SPALANIU/100km , psprawdzaj czujniki ciś.oleju (sie świecą jak mech. twierdzi) i śmigaj.
A remonty generalne to rób u LUDZI sprawdzonych którzy mają dookoła renomę i kitu Tobie na pewno nie wcisną . Są tacy Panowie na forum i nie patrz żeby jak najbliżej.
Jeśli 80-tka jest nie bita i utrzymana,to warto wszystko przy niej robić. Nawet Szczecin i Ustrzyki nie są daleko, zwłaszcza w Twoim przypadku że jesteś z Centrum.

Nie wiesz jak się czuje człowiek przed każdym wyjściem do zardzewiałego auta np.jakiegoś 8-10 latka. Myśli tylko i patrzy na te bąble i czy ich nie przybywa- a tu ich coraz więcej i coraz większe.
Nie wiesz, że za czujnik regulacji świateł (właściwie za samą dżwigienkę) trzeba wywalić 500zł , że za jakiś durnowaty pompowtrysk z kabelkiem trzeba wyp....niczyć 2500 zł( za jeden), że przegubu nie wymienisz, tylko trzeba oba i to z półosią. I można to w nieskończoność.
A co???, może te auta mniej TRUJĄ bo mniej palą ???-Guzik prawda, palą tyle samo albo i więcej.

A tu masz cacko że palce lizać, aby tylko w ręce fachowe oddać i nie żałować tych 1500 zł.
Aczkolwiek wydaje mi się , żę fachowe ręce zaśpiewają o wiele więcej, bo za te pieniądze to każdy tylko rozbierze i złoży i że to niby po remoncie bedzie. A tam tylko kilka gumek wymieni a może i nie.

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 01 paź 2013, 16:33

Autko blachowo jest w stanie super , ani grama rdzy , podobnież bezwypadkowe (wszystkie ori szyby ), co do silnika to ponoć zaświeciła się kontrolka , autko normalnie śmiga ale co jest to nwm , zdaje mi się ze aktualni mechanicy chcą mnie naciągnąć , od kupna autka (w tyg temu ) już zrobiłem kat+sonda,przegub lewy,nowe przewody Beru , wszystkie świece , sworznie na wahaczach , łączniki stabilizatora i gumy na drążku stabilizacyjnym . To moje pierwsze autko i ten dzisiejszy werdykt mnie trochę dobił (jestem uczniem,brak stałej pracy). Podjadę jeszcze do innego mechanika , na którego dostałem namiary i zobaczymy co on mi powie

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 01 paź 2013, 19:15

Skoro zaświeca się kontrolka oleju i nie jest to wina czujnika, to do wiosny raczej niestety na pewno nie dojeździsz.

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 01 paź 2013, 21:07

Tak , tylko dziwne jest to że kontrolka oleju świeci się tylko na wolnych obrotach , jak doda się gazu to gaśnie , dlaczego tak się dzieje?

Awatar użytkownika
Kelis.Zx145
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
Kontakt:

Post autor: Kelis.Zx145 » 01 paź 2013, 21:10

możliwe, że dlatego że na wyższych obrotach jest większe ciśnienie oleju

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl