]tak nastawnik to wiem bo mi wywala błąd , Erg narazie nie zaslepione lecz ummie własnie jak jadę słychać w prawym nadkolu szum powietrza jakby doładowanie uchodziło a wężyk do kompa jest ok , zawór n75 wczoraj nawet sprawdzałe tez sprawny , wszystkie wezyki jeszzce wymienilem co ida do n75
tu raczej doładowanie dynamicznie w 011 sobie sprawdż
zyli logi dynamiczne grupy 11 , a mozna logi zrobic nie jak pisza na 3 tylko od poczatku jazdy i pozniej obciac bo mam laptopa a niedziala mi wyswietlacz wiec na postoju musial bym wlonczyc logi
[ Dodano: 2013-10-03, 15:42 ]
jutro wlasnie jak dorwe czas to zajme sie nastawnikiem , moze sie mi uda wyczyscic a wywala mi jeszcze takie bledy
01268 - Quantity Adjuster (N146)
18-10 - Upper Limit - Intermittent
00668 - Supply Voltage Terminal 30
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
pierwszy to pewno zabrudzony nastawnik choc czy to moze tez byc ze pompa juz nie za fajna
ale drogi i trzeci to niewiem