ciekawe na jak dlugo ;D taka naprawa to jakby remont silnika zrobic wsypujac ceramizerratay pisze: i wsypałem w proszku uszczelniacz zwykły i jest elegancko
mi ciekla na bokach chlodnica niestety wodczne to nie bylo a swoje z ukladu ubywalo
Czyli masz duże ciśnienie w układzie przez dłuższy czas, a któraś obejma gdzieś puszcza. Np. obejmy od węży lpg - nagrzewnica, z reguły są one ślimakowe, czyli w lecie jest ok, a zimie metal się kurczy, obejma nie trzyma i płyn ucieka. Ja tak mam - wiosna lato spokój, pierwsze spadki temperatur i znowu jak wezmę ręką i pomacam obejmy za lewą głowicą na wężach to mokro. Muszę wymienić opaski na nowe, a najlepiej założyć sprężynowe, takie jakie są oryginalnie.brontokoparka pisze:jak odstawie auto na pare / parenascie godzin to plyn znika ze zbiorniczka, i TYLKO ze zbiorniczka. obejmy pod zbiornikiem sa okej, nie ciekna. pod autem robi sie plama,
Czyli ciśnienie spada, opaska pomimo że nie trzyma na 100% nie "walczy" z takim ciśnieniem cieczy którego nie może utrzymać.brontokoparka pisze:ale zeby bylo ciekawiej to jesli po jezdzie zgasze silnik i delikatnie odkrece korek wlewu plynu od zbiorniczka i nastepnie poczekam az cisnienie spadnie to nie ucieka ani kropla.