Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 NG] zamontowanie wtrysku digifant?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 09 sty 2010, 11:27

Pewnie jakis misz masz z tulejkami wtryskow i ciekawe jak bedzie pasowal ich rozstaw wzgledem glowicy. nieczytalem watku od poczatku. ale po co to zmieniac??

Awatar użytkownika
duran
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 30 sie 2009, 16:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: duran » 09 sty 2010, 15:56

chmiel25 pisze:Pewnie jakis misz masz z tulejkami wtryskow i ciekawe jak bedzie pasowal ich rozstaw wzgledem glowicy. nieczytalem watku od poczatku. ale po co to zmieniac??
gdzies czytalem ze przy zmianie wtrysku NG jest bardziej dynamiczne, konikow ma troche wiecej, a przy tym jest ekonomiczniejsze... czy to prawda nie wiem...

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 11 lut 2010, 16:38

ja zaczołem od zmiany wtrysku
a wtej chwili auto stoi juz prawie rok na kołkach
obecnie po wydaniu 10tys zł wkładany jest silnik 2,2 20v turbo
wiec raczej lepiej kupic inne auto
gra nie warta świeczki
rozumiem 15lat temu ale teraz

robota czysto hobbystyczna

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 17 paź 2013, 20:01

Witam.
Jak wygląda sytuacje przy aktualnych śmiesznych cenach części? Wiem że przerobienie silnika 2,0 140KM audi i vw oraz 1.8 Vw to koszt 1,500zł. Jeździłem nawet takim golfem.
Pozdrawiam.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 paź 2013, 21:07

Tuta jest lista części do NG: audi80.pl/viewtopic.php?p=728592

Co do listwy wtryskowej z R5 turbo to widziałem na forum golfa samoróbki zrobione z polutowanych rurek miedzianych. Albo można sobie kupić złączki wtryskiwaczy na gumowe węże. Małe wtryskiwacze można też bardzo tanio kupić.

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 24 mar 2014, 14:14

Tak wygląda osprzęt do digifanta do ng. Na dniach będę montował go do siebie:
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 24 mar 2014, 14:25

Co to jest na pierwszym zdjęciu? : https://imageshack.com/i/ndrhtmj
Wtyczka wygląda jak od jakiegoś sterownika typu piggyback.

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 24 mar 2014, 14:49

Sterownik.
http://www.ottomotive.pl/index.php?opti ... Itemid=122

Do tego zestawu, trzeba jeszcze doliczyć stożek, lub obudowę filtra i filtr.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 mar 2014, 11:14

Dostałeś sterownik już zestrojony pod NG?

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 29 mar 2014, 13:20

No i fajnie ,że chociaż ktoś foto pokazał ;-) jeszcze zrób poradnik to już będzie całkiem miód :mrgreen:

Awatar użytkownika
kris0181
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1142
Rejestracja: 04 mar 2008, 13:41
Lokalizacja: Mazuren
Kontakt:

Post autor: kris0181 » 04 kwie 2014, 07:41

Polecam sie na przyszlosc emanuel33 :)
Aldi, do sterownika dodajemy gotową mapę na moc oscylującą w okół serii i rozsadne spalanie 8-10L. Emanuel33 chcial wiecej mocy, jakies 150KM, taką mapę ogarniemy, emanuel przetestuje i przy zakupie sterownika bedą do wyboru juz dwie mapy do 2.3 NG :)

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 20 kwie 2014, 21:57

a co wymyślicie na 2.0 PS ? ten w 5cylindrach

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 21 kwie 2014, 09:57

To jakie koszta zmiany na Digi?ze 2 kola?

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 21 kwie 2014, 19:51

+/- Jakieś 1200zł już ze stożkiem. Zależy kto jakie komponenty używa i czy sam robisz, czy komuś to zlecasz. Ja mam większe wymagania, więc dłubię gdzie się da, więc nie liczę...

Awatar użytkownika
kris0181
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1142
Rejestracja: 04 mar 2008, 13:41
Lokalizacja: Mazuren
Kontakt:

Post autor: kris0181 » 22 kwie 2014, 16:57

Tak, dokladnie, jesli chodzi o DECa to +/- 1200zł, niedlugo na moim 2.3 NG bedziemy testowac EasyEcu, wtedy oryginalny sterownik silnika nie bedzie juz do niczego potrzebny :)
Dziki, masz na mysli silnik 2.0 PS? Nic nie trzeba wymyslac, kupujesz taki sam zestaw jak do NG, odpowiednio podłączasz, wgrywasz mapę pod ten silnik i enter :) Paru klientow kupiło juz DECa do 2.0 PS i śmigają.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl