Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi Coupe Quattro - vol. 2

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 15 paź 2013, 08:17

bloku pisze:Koszty...o tym lepiej nie mówić - lekko mi się nogi ugieły.
no ja pytałem to mi cos koło 700zł powiedzieli :) Cały z obudową :) Ja dobrałem tuleję gumową za 40zł i śmiga :mrgreen:

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 15 paź 2013, 08:27

LU CASH pisze:

i filmidlo jak masz to wrzuc z tego startu ;-)
Starczy już kompromitacji w tym roku :mrgreen:


Niki20, dyfer 750PLN. Reszta fantów + robota + płyny wyjdzie ok. 1600PLN. Do tego musze doliczyć koszt lawety (niestety ryczałt mają :-/ ). Ogółem cały zabieg zamknie się z 2 na przedzie.

LU CASH

Post autor: LU CASH » 15 paź 2013, 18:26

a co tak duzo?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 15 paź 2013, 18:28

Ej tez nie wiem o czym wy rozmawiacie ? Daj mi 2k i dam Ci trzy zawieszenia do ACQ włącznie z dyframi :lol:

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 15 paź 2013, 18:38

Jak sie na szybko, na wczoraj szuka to sie nie negocjuje cen. A pdzis auto musialo wyjechac do drugiego warsztatu. Zreszta juz stoi na koziolkach i zawieszenie letnie juz spadlo.

Jak przeprowadzalem auto z Wejherowa do Gdanska przetestowalem i nic nie wyje, nie chrobocze. Dyfer ponoc mial przelatane ok. 70tys mil. Poskladane jest tak aby auto bylo sprawne nie ladne.

[ Dodano: 2013-10-15, 18:39 ]
Na marginesie koszt wyszedl 1630 juz z laweta i oliwa wiec ieszcze nie tak tragicznie.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 15 paź 2013, 19:15

sagem, ja piszę o cenie nowej podpory wału :) Jednakowoż można ją wymienić za 40zł ( jakaś guma od skody felicji pasuje :lol: )

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 15 paź 2013, 19:30

Podpora pasuje od forda transita, a nowa z tego co było do tej pory to komplet z wałem.

UFOtm
Moderator
Moderator
Posty: 1240
Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
Imię: Michał
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: UFOtm » 15 paź 2013, 23:04

:arrow: a moj lezy w piwnicy - eehhh masz wielkiego minusa kupil bys wszystkie uszczelniacze z lapa w aso i by taniej wyszlo... masz minusa jak z gdyni do redy - jestem zawiedziony twoja postawa... <rotfl>

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 18 paź 2013, 16:39

Odpracuje w polu... Przekopie Ci ogródek pod autem czy coś :mrgreen: ;-)


No to short nius z ostatniego tygodnia:
:arrow: wymiana dyfra + łap mocujących (droga lekcja pokory wobec auta)
:arrow: wymiana oliwy w dyfrze LM 75W90 GL4+
:arrow: zmiana zawieszenia letniego na zimowe (na fabryczne -20 + seryjny amorek)
:arrow: jako, że już KOZA to trzeba było postawić na zimówkach :arrow: jest śmiesznie ale mnie się podoba.

ObrazekObrazek

Plusy wymiany zawiasu:
- cisza na dziurach
- więcej nie ma :mrgreen:

Minusy:
- w ch.... wysoko stoi
- buja się jak buda Reksia na wietrze
- hamowanie to jak załamanie czasoprzestrzeni - niby można ale czegoś brak
- czeste światełko do nieba :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (trzeba skorygować lampki przednie)

krótki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 289
Rejestracja: 08 sie 2013, 18:08

Post autor: krótki » 18 paź 2013, 17:50

Przeczytalem Twoją historię i przyznaję że masz zacięcie. Dużo zrobiłeś.
Bezawaryjnej jazdy.

durch

Post autor: durch » 18 paź 2013, 20:50

bloku, dlaczego myślisz że śmiesznie? ;-) Wygląda naturalnie jak Quattro. Mi się podoba. Fakt faktem ze mogło być niżej ale... ;-) Mój już też jeździ na zimówkach -60-40 i mam w nosie śnieg, bd ładniej wyglądał na śniegu. :-P hehe

Pozdro, chojnass z tej strony. :-P

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 30 paź 2013, 20:51

Nie mogę siedzieć spokojnie na d...czterech literach. Zimy brak, budżet mocno uszczuplony więc zabrałem się za coś co od początku zakupu mnie drażniło.

Odma.

Rozebrałem co niezbędne, wywaliłem stare węże odmy - dodam, że ogrodowe. W to miejsce zakupiłem zestawik silikonowy o przekroju wewnętrznym Fi25mm:

Obrazek

Do tego dokupiłem dwa aluminiowe łączniki oraz trójnik. Wyprowadziłem, lewą stronę w kierunku prawej i przy przeciwnej głowicy wstawiłem trójnik.

ObrazekObrazek

W pierwszej wersji był sam filterek na końcu odmy...

ObrazekObrazek

Miałem jednak obawy, że zbyt blisko umiejscowiony (wyjście z prawej głowicy) może lekko pluć olejem. Zakupiłem podstawowy OCT (oil catch tank) i dziś wpasowałem go na przedzie między lampą a obudową filtra powietrza.

Obrazek


Mankamentem jest tylko to, że musze przebudować dolot do obudowy filtra powietrza (jest duże prawdpodobieństwo, że będzie zaciągał opary z OCT, pomimo użycia filterka widac lekki dymek :mrgreen: na szczeście bezwonny)

Wejścia węży do odmy "zakorkowałem" oraz zalałem na ciepło klejem aby było szczelne. Efektem całej operacji jest uwolnienie odmy a co za tym idzie tylko zimne powietrze w dolocie - jest odczuwalna poprawa w rekacji na gaz.

Jak wspomnaiłem muszę przemodelować dolot powietrza - w najbliższym czasie zakup nowej CZARNEJ rury hamonijkowej.

Ponadto przyszedł czas na zmiane gum wieszaków wydechu. Decyzja padła na poliuretany. Wydech zrobił się sztywniejszy i już nie wypada z haków.

Obrazek

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 30 paź 2013, 21:27

Oj nudzi Ci się ;-)

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 30 paź 2013, 21:46

bloku, gdzie można takie poliuretanowe gumy wieszkaów kupic ??

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 30 paź 2013, 21:53

Ja zamawiałem w CarStuffie - tam zawsze zamawiam części i znam już jakiś czas chłopaków. Oni ściągają bezpośrednio od producenta. Tylko zamawiaj dedykowane do Audi bo ja wziąłem do Subaru sądząc, że ichniejsza grubość będzie okey - przeliczyłem się i musiałem przeprowadzić lekki tuning.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl