no ja pytałem to mi cos koło 700zł powiedzieli Cały z obudową Ja dobrałem tuleję gumową za 40zł i śmiga :mrgreen:bloku pisze:Koszty...o tym lepiej nie mówić - lekko mi się nogi ugieły.
Audi Coupe Quattro - vol. 2
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Jak sie na szybko, na wczoraj szuka to sie nie negocjuje cen. A pdzis auto musialo wyjechac do drugiego warsztatu. Zreszta juz stoi na koziolkach i zawieszenie letnie juz spadlo.
Jak przeprowadzalem auto z Wejherowa do Gdanska przetestowalem i nic nie wyje, nie chrobocze. Dyfer ponoc mial przelatane ok. 70tys mil. Poskladane jest tak aby auto bylo sprawne nie ladne.
[ Dodano: 2013-10-15, 18:39 ]
Na marginesie koszt wyszedl 1630 juz z laweta i oliwa wiec ieszcze nie tak tragicznie.
Jak przeprowadzalem auto z Wejherowa do Gdanska przetestowalem i nic nie wyje, nie chrobocze. Dyfer ponoc mial przelatane ok. 70tys mil. Poskladane jest tak aby auto bylo sprawne nie ladne.
[ Dodano: 2013-10-15, 18:39 ]
Na marginesie koszt wyszedl 1630 juz z laweta i oliwa wiec ieszcze nie tak tragicznie.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Odpracuje w polu... Przekopie Ci ogródek pod autem czy coś :mrgreen:
No to short nius z ostatniego tygodnia:
wymiana dyfra + łap mocujących (droga lekcja pokory wobec auta)
wymiana oliwy w dyfrze LM 75W90 GL4+
zmiana zawieszenia letniego na zimowe (na fabryczne -20 + seryjny amorek)
jako, że już KOZA to trzeba było postawić na zimówkach jest śmiesznie ale mnie się podoba.
Plusy wymiany zawiasu:
- cisza na dziurach
- więcej nie ma :mrgreen:
Minusy:
- w ch.... wysoko stoi
- buja się jak buda Reksia na wietrze
- hamowanie to jak załamanie czasoprzestrzeni - niby można ale czegoś brak
- czeste światełko do nieba :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (trzeba skorygować lampki przednie)
No to short nius z ostatniego tygodnia:
wymiana dyfra + łap mocujących (droga lekcja pokory wobec auta)
wymiana oliwy w dyfrze LM 75W90 GL4+
zmiana zawieszenia letniego na zimowe (na fabryczne -20 + seryjny amorek)
jako, że już KOZA to trzeba było postawić na zimówkach jest śmiesznie ale mnie się podoba.
Plusy wymiany zawiasu:
- cisza na dziurach
- więcej nie ma :mrgreen:
Minusy:
- w ch.... wysoko stoi
- buja się jak buda Reksia na wietrze
- hamowanie to jak załamanie czasoprzestrzeni - niby można ale czegoś brak
- czeste światełko do nieba :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (trzeba skorygować lampki przednie)
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Nie mogę siedzieć spokojnie na d...czterech literach. Zimy brak, budżet mocno uszczuplony więc zabrałem się za coś co od początku zakupu mnie drażniło.
Odma.
Rozebrałem co niezbędne, wywaliłem stare węże odmy - dodam, że ogrodowe. W to miejsce zakupiłem zestawik silikonowy o przekroju wewnętrznym Fi25mm:
Do tego dokupiłem dwa aluminiowe łączniki oraz trójnik. Wyprowadziłem, lewą stronę w kierunku prawej i przy przeciwnej głowicy wstawiłem trójnik.
W pierwszej wersji był sam filterek na końcu odmy...
Miałem jednak obawy, że zbyt blisko umiejscowiony (wyjście z prawej głowicy) może lekko pluć olejem. Zakupiłem podstawowy OCT (oil catch tank) i dziś wpasowałem go na przedzie między lampą a obudową filtra powietrza.
Mankamentem jest tylko to, że musze przebudować dolot do obudowy filtra powietrza (jest duże prawdpodobieństwo, że będzie zaciągał opary z OCT, pomimo użycia filterka widac lekki dymek :mrgreen: na szczeście bezwonny)
Wejścia węży do odmy "zakorkowałem" oraz zalałem na ciepło klejem aby było szczelne. Efektem całej operacji jest uwolnienie odmy a co za tym idzie tylko zimne powietrze w dolocie - jest odczuwalna poprawa w rekacji na gaz.
Jak wspomnaiłem muszę przemodelować dolot powietrza - w najbliższym czasie zakup nowej CZARNEJ rury hamonijkowej.
Ponadto przyszedł czas na zmiane gum wieszaków wydechu. Decyzja padła na poliuretany. Wydech zrobił się sztywniejszy i już nie wypada z haków.
Odma.
Rozebrałem co niezbędne, wywaliłem stare węże odmy - dodam, że ogrodowe. W to miejsce zakupiłem zestawik silikonowy o przekroju wewnętrznym Fi25mm:
Do tego dokupiłem dwa aluminiowe łączniki oraz trójnik. Wyprowadziłem, lewą stronę w kierunku prawej i przy przeciwnej głowicy wstawiłem trójnik.
W pierwszej wersji był sam filterek na końcu odmy...
Miałem jednak obawy, że zbyt blisko umiejscowiony (wyjście z prawej głowicy) może lekko pluć olejem. Zakupiłem podstawowy OCT (oil catch tank) i dziś wpasowałem go na przedzie między lampą a obudową filtra powietrza.
Mankamentem jest tylko to, że musze przebudować dolot do obudowy filtra powietrza (jest duże prawdpodobieństwo, że będzie zaciągał opary z OCT, pomimo użycia filterka widac lekki dymek :mrgreen: na szczeście bezwonny)
Wejścia węży do odmy "zakorkowałem" oraz zalałem na ciepło klejem aby było szczelne. Efektem całej operacji jest uwolnienie odmy a co za tym idzie tylko zimne powietrze w dolocie - jest odczuwalna poprawa w rekacji na gaz.
Jak wspomnaiłem muszę przemodelować dolot powietrza - w najbliższym czasie zakup nowej CZARNEJ rury hamonijkowej.
Ponadto przyszedł czas na zmiane gum wieszaków wydechu. Decyzja padła na poliuretany. Wydech zrobił się sztywniejszy i już nie wypada z haków.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Ja zamawiałem w CarStuffie - tam zawsze zamawiam części i znam już jakiś czas chłopaków. Oni ściągają bezpośrednio od producenta. Tylko zamawiaj dedykowane do Audi bo ja wziąłem do Subaru sądząc, że ichniejsza grubość będzie okey - przeliczyłem się i musiałem przeprowadzić lekki tuning.