Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1z 90km] powietrze w ukladzie gdzie szukac

karollolo88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 22 kwie 2008, 13:01
Lokalizacja: Kowale Oleckie

[b4 1z 90km] powietrze w ukladzie gdzie szukac

Post autor: karollolo88 » 02 lis 2013, 12:19

po nocy w przewodzie ktory idzie od filtra do pompy pojawia sie powietrze i ciezko odpala pozniej juz tego powietrza niema fiiltr wymieniony przewod od zbiornika do filtra tez pompa sucha gdzie moze lezec przyczyna i gdzie jej szukac

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 02 lis 2013, 12:51

Posprawdzaj wszystkie opaski i końcówki przewodów, bo tamtędy może zaciągać powietrze jak również pod o-ring'iem na powrocie do filtra jesli masz ori filtr wkrecany do korpusu i sprawdzenie na vagu kąta wtrysku jaki jest bo też poniekąd może być przyczyną dłuższego krecenia rozrusznikiem.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 02 lis 2013, 15:03


Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 02 lis 2013, 17:45

Zobacz czy po zgaszeniu pompa nie wyrzuca paliwa w przewód zasilający. Odpala ciężko po postoju czy zawsze?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 02 lis 2013, 22:23

Powietrze może dostawać się przez przewody które ida od baku,uszczelkę od podgrzewacza (jest tam oring) , uszczelkę która jest od spodu przy czujniku lub przez opaski.Najprościej kupić pompkę gruszkę,zamontować przed filtrem i jak podpompujesz to znajdziesz przeciek.Drugi plus to ta pompka ma zawór zwrotny więc po nocy opalisz od kopa...

białadama
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 07 lis 2013, 12:02
Lokalizacja: przeworsk

Post autor: białadama » 07 lis 2013, 15:51

Witam panowie mam taki problem .Moja biała perełka po zalaniu ropy od kolegi niby dobrej zaczeła strasznie kopcić na początku na zimnym silniku zignorowałem to i jezdziłem dalej aż auto zaczeło przerywać np jadę 80km auto jedzie na 3 biegu i nagle całkowity brak mocy a za mną siwica i to konkretna i po chwili auto wskakuje na obroty i jedzie całkiem normalnie może mi ktoś powiedzieć co to może być ? :) Z góry dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony 07 lis 2013, 21:45 przez białadama, łącznie zmieniany 1 raz.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 lis 2013, 17:08

jebadellko pisze:Moja biała perełka po zalaniu ropy od kolegi niby dobrej zaczeła strasznie kopcić na początku na zimnym silniku zignorowałem to i jezdziłem dalej aż auto zaczeło przerywać np jadę 80km auto jedzie na 3 biegu i nagle całkowity brak mocy a za mną siwica i to konkretna i po chwili auto wskakuje na obroty i jedzie całkiem normalnie może mi ktoś powiedzieć co to może być ? :)
Przecież sam sobie odpowiedziałeś <ok>
jebadellko pisze:po zalaniu ropy od kolegi niby dobrej zaczeła strasznie kopcić
Pozazdrościć takich "kolegów " :roll:

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 07 lis 2013, 18:11

jebadellko pisze:po chwili auto wskakuje na obroty i jedzie całkiem normalnie może mi ktoś powiedzieć co to może być ?
Ja bym zrobił pompe, i głowice. Potem wlał do pełna vervy <ok>

białadama
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 07 lis 2013, 12:02
Lokalizacja: przeworsk

Post autor: białadama » 07 lis 2013, 23:51

Czyli na wejściu pompa i głowica do roboty ? :)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 08 lis 2013, 00:08

jebadellko pisze:Czyli na wejściu pompa i głowica do roboty ? :)
Żadne remonty, napoczątek spuść te świństwo co masz w baku i zalej paliwa premium by przegonic auto. I nie kombinuj z paliwami bo zawsze i tak Cie to drożej wyniesie niż jazda na paliwie sprawdzonym i pewnym :-P

białadama
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 07 lis 2013, 12:02
Lokalizacja: przeworsk

Post autor: białadama » 08 lis 2013, 01:03

Teraz już mam nauczkę na przyszłość :D zacznę od wymiany filtra paliwa i wyczyszczenia baku zobaczymy co będzie po tym :)

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 11 lis 2013, 09:13

pozwolicie ze sie wtrace, mit o syfie w baku... :P sory ale nie chec mi sie w to wierzyc.. :P


@jebadelko: jak juz wymienisz filtr paliwa sprawdz szczelnosc kroccow ktore z niej wychodza, na kopulce szukaj nieszczelnosci :p

białadama
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 07 lis 2013, 12:02
Lokalizacja: przeworsk

Post autor: białadama » 11 lis 2013, 13:03

Zmiana filtra wyczyszczenie baku nie pomogło. Auto zapala tylko za pomocą plaka od razu po odpaleniu nie chodzi tak jak by na wszystkie baniaki , i starasznie kopci na siwo po prostu nie chce wejść na obroty :/

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 11 lis 2013, 13:26

który rok ? czy z olejem coś się dzieje? płyn w zbiorniczku ok?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 11 lis 2013, 13:30

Zawsze dla testu można podłączyć (czyste) paliwo z jakieś (czystej) butelki prosto do pompy.
_Dave pisze:pozwolicie ze sie wtrace, mit o syfie w baku... :P sory ale nie chec mi sie w to wierzyc.. :P
A skąd bierze się syf w filtrze i przewodach. Chyba nie materializuje się w paliwie po wyjściu ze zbiornika.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl