luk448 pisze:Danny92, a masz klime w aucie?Z duzej chlodnicy zapewne leje Ci sie z jej dolnego mocowania.Pewnie tam jest uszkodzona bo to czesta przypadlosc.orsa_83, ja nie chcialem dla nikogo byc nie mily ale spojrzmy prawdzie w oczy ze jesli ktos po kilku dniach uzytkowania auta pisze ze ten silnik to porazka i kupa bo nie zweryfikowal przed zakupem jego stanu(jak i calego auta) to sorry ale cos tu jest nie tak.Nie miej jadnak przepraszam jesli ktos poczul sie urazony.Daj znac czy masz klime i jaka chlodnice chcesz kupic-nowa czy uzywana.Obecnie masz wyciek wiec auta nie odpowietrzysz i jezdzac moze je latwo przegrzac.
Domyślam się, że nie miałeś takiego zamiaru. Co do NG = porażka, to też się nie zgodzę, ze względów oczywistych.
Co do chłodnicy, to tak jak napisali koledzy przemierz wszystko i koniecznie porównaj ilość wejść/wyjść z chłodnicy. Jak widać na zdjęciach masz dodatkową małą chłodnicę, więc warto byłoby mieć do czego ją podpiąć jak wymienisz dużą. Na marginesie nie sugeruj się rokiem modelowym auta, tym czy masz klimę czy nie, bo z obecnością małych chłodnic różnie bywało i nie było standardu, w którym ona występowała.
P.S. NG w automacie ... a ja myślałem, że to rzadkość
