Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] Problemy z odpalaniem

Wszystko co tyczy się silników V6
rekrut76
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 28 wrz 2013, 07:13
Lokalizacja: Katowice

Post autor: rekrut76 » 17 lis 2013, 10:03

Siemka sorki ze was tak mecze ale czy to jest to ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0ac ... 6ab29.html
bo jesli tak to to jakies luzne jest odchodza od tego jakies kabelki i ida w dol ale ciasno tam niesamowicie

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 17 lis 2013, 10:56

rekrut76, to nie jest to, patrząc na zdjęcie to jest niżej i troche bardziej w lewo, masz czujnik wkręcony w metalową rurke, a od góry jest kostka, trzeba dobrze się przyjrzeć, bo jest tam troche przewodów, najlepiej zauważyć to od boku

Obrazek
numer 3 to ten czujnik, teraz chyba znajdziesz ;-)

rekrut76
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 28 wrz 2013, 07:13
Lokalizacja: Katowice

Post autor: rekrut76 » 17 lis 2013, 10:58

ok teraz wiem gdzie to jest ale przeraza mnie ilosc miejsca w komorze silnika matko jak wy tam wkaldacie rece ;P

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 lis 2013, 12:02

rekrut76 pisze:Siemka sorki ze was tak mecze ale czy to jest to ?
http://www.fotosik.pl/pok...baa2d6ab29.html
To jest kostka czujnika halla wyrwana z jego obudowy, jeśli się któryś kabel przetrze albo urwie to nie odpalisz auta.
Urywanie się kostki tego czujnika to częsta przypadłość gdy samochodem zajmował się jakiś rzeźnik.

Tak wygląda nieuszkodzony: http://archi.inosak.org/imgdb/item3672931174_1.html

rekrut76
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 28 wrz 2013, 07:13
Lokalizacja: Katowice

Post autor: rekrut76 » 17 lis 2013, 12:52

Kurcze tym moim autkiem to przdaloby sie podjechac do jakiegos znawcy v6 ale nie umiem takiego namierzyć u ostatniego jak bylem to niby stwierdzil ze podcisnienie jest ok a jak sie pozniej okazalo dzieki ludziom z forum to wogole nie dziala dajcie spokoj szkoda ze czlowiek sam sie nie zna

[ Dodano: 2013-11-17, 19:52 ]
Chlopaki no dzis juz mi wogole nie odpalil nawet na gazie dopiero na pych odpali i to przy malej predkosci bo sam go pchalem chodzil nierowno i zaraz zgasl ale potem odpali z kluczyka macie jakis pomysł myslicie ze to jednak ten czujnik (nie mam teraz kasy rzeby go do mechanika wstawic)

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 18 lis 2013, 16:32

rekrut76 pisze:Kurcze tym moim autkiem to przdaloby sie podjechac do jakiegos znawcy v6 ale nie umiem takiego namierzyć u ostatniego jak bylem to niby stwierdzil ze podcisnienie jest ok a jak sie pozniej okazalo dzieki ludziom z forum to wogole nie dziala dajcie spokoj szkoda ze czlowiek sam sie nie zna

[ Dodano: 2013-11-17, 19:52 ]
Chlopaki no dzis juz mi wogole nie odpalil nawet na gazie dopiero na pych odpali i to przy malej predkosci bo sam go pchalem chodzil nierowno i zaraz zgasl ale potem odpali z kluczyka macie jakis pomysł myslicie ze to jednak ten czujnik (nie mam teraz kasy rzeby go do mechanika wstawic)
Sprawdź w końcu ten czujnik, masz wszystko opisane, nikt nie jest jasnowidzem co to może być dokładnie, bo temat jest dość obszerny i dużo rzeczy może wpływać na taki problem z autem :roll:

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 18 lis 2013, 18:03

A jak się rozgrzeje to dobrze pali?

rekrut76
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 28 wrz 2013, 07:13
Lokalizacja: Katowice

Post autor: rekrut76 » 18 lis 2013, 21:01

tak na cieplym fajnie odpala. Wczoraj naladowalem akusia do fula w domu i narazie odpala ale dziwi mnie ze wtedy krencil a nie zapalał może gdzieś jakiś spadek napięcia był możę iskra za słaba

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 18 lis 2013, 23:33

Może też być winna pompa paliwa. Jak masz warunki to odkręć powrót paliwa (to wąż przykręcony do regulatora ciśnienia paliwa ), nałóż jakiś inny wąż na gwint regulatora i zobacz rano czy będzie lecieć paliwo z tego powrotu po włączeniu zapłonu rano (ten swój wąż włóż do jakiejś bański aby łapać paliwo). Jak pompa daje za małe ciśnienie aby przepchnąć paliwo przez regulator to jest do wyrzucenia.

rekrut76
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 28 wrz 2013, 07:13
Lokalizacja: Katowice

Post autor: rekrut76 » 19 lis 2013, 08:06

Narazie muszę poczekać do 26 bo jade wtedy na garaz bo pod blokiem to nic nie zrobie

[ Dodano: 2013-11-20, 10:02 ]
Puszek czujnik sprawdzilem jest ok zapomnialem poprostu napisac
Dzis juz nie wytrzymalem pojechalem do mechanika bo akurat byko dzis mokro i odpali odrazu wczoraj nie chciał za chuja odpalic. W ogole znalezienie mechanika ktory wogole chcial obejrzeć to auto graniczy z cudem no ale w koncu jeden sie zlitowal i uslyszalem od niego ze ten typ tak ma ze raz bedzie palil a raz nie :-D.
Podlaczyl go do jakiegos kompa i wyszly mu tylko bledy wtryskow. Oczywiscie nie podjol sie naprawy.

Ps. Jeszcze jeden objaw dzis wyzkoczyl jak jechalem do tego mechanika to nagle auto przestalo wogole reagowac na gaz jwdac na gazie jak szyhko przelaczylem na benzyne tez nie jechalo jak jus zgasl to udalo m sie go odpalic z kluczyka i potem normalnie jechal

Awatar użytkownika
żaba174
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 21 kwie 2008, 15:07
Lokalizacja: WŁOSZCZOWA

Post autor: żaba174 » 03 gru 2013, 22:12

Podłączę się pod temat, u mnie problem wygląda także auto jak odpaliłem zimne to pracowało nie równo ,jak się rozgrzał było ok.
Audi w ostatnim czasie jeździło tylko na benzynie bo silnik był remontowany i nie chciałem go katować od razu gazem. W niedzielę odpaliłem auto a że przerywało to chciałem zobaczyć czy po przełączeniu na gaz będzie to samo. Po przełączeniu na gaz auto tak mocno kichnęło że rozerwało obudowę przepustnicy oraz wypluło filtr stożkowy. Wymieniłem obudowę przepustnicy i po odpaleniu okazało się że auto w ogóle nie może wkręcić się na obroty, następnie wymieniłem przepływkę ale nic to nie dało auto jak zimne w ogóle nie może wejść na obroty jak się rozgrzeje jest ciut lepiej ale strasznie szarpie, uspokaja się trochę jak przekroczy 3 tyś obr. Natomiast po odpięciu przepływki auto chodzi równo, nie szarpie jednak na wolnych obrotach gaśnie. Panowie gdzie szukać przyczyny :?:

Awatar użytkownika
Medison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 10 lut 2012, 06:39
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Medison » 04 gru 2013, 18:20

ja sie z podobnym problemem krece od 2lat i mam wszystko wymienione na nowe orginalne i nikt nie umie pomoc :/

Awatar użytkownika
Mieszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 10 cze 2012, 21:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mieszek » 04 gru 2013, 21:03

Panowie to jest prawdopodobnie pompa paliwa ja mam ten sam problem i czasami odpalam na gazie. Jak w baku jest mało paliwa to pompa nie daje rady zassać a jak go trochę pokręcisz to sobie silnik paliwa zaciągnie i wtedy odpala tak samo jest gdy odpalisz na gazie i go zgasisz za minutę to potem na benzynie tez odpali bez problemu więc aby potwierdzić czy to pompa paliwa wlej benzyny za jakieś 30-50 zł i jak odpali rano na zimnym bez problemu to znaczy ze kończy się pompa paliwa.

Nie trzeba tego od razu wymieniać po prostu musisz mieć więcej paliwa w baku.


A co do twojego problemu żaba174 to może to problem z zapłonem ? U mnie jak były stare świece i przewody to po założeniu sekwencji gazowej na gazie samochód poniżej 3 000 obr strasznie zamulał a przy gwałtownym przyśpieszaniu na poziomie 2 800 obr strasznie szarpał.
A dodatkowo sprawdź sondy lambda bo podobno mają duży wpływ na spalanie i dynamikę.

Awatar użytkownika
żaba174
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 21 kwie 2008, 15:07
Lokalizacja: WŁOSZCZOWA

Post autor: żaba174 » 04 gru 2013, 21:47

Zapłon raczej odpada bo przed strzałem jak się rozgrzał to pracował normalnie, i przypuszczam że problem jest w czujniku temperatury bo dzisiaj jak go odpiąłem to auto chodziło normalnie. Problem jest w tym że auto chodzi normalnie na odpiętej przepływce a jak ją podepnę to auto w ogóle nie może wkręcić się na obroty nawet na biegu jałowym

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 gru 2013, 22:16

Może wystrzały i brudne powietrze (zasługa taniego filtra stożkowego jak podejrzewam) wykończyły przepływomierz. Możesz spróbować delikatnie umyć (najlepiej jakimś zmywaczem w sprayu) "gorący drut" w przepływomierzu.
A na odpiętym przepływomierzu chodzi jak wcześniej? Może wystrzał powyrywał klapki skracające dolot.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl