
edit: zapomniałem ważnego: auto na boschu, z kompem od kostrza, zaślepiony EGR
widzę, że kolega można rzec, że z moich okolic, polecisz gdzieś, gdzie mi poprawnie zdiagnozują ??kamsta pisze:Kolego Maciek_b4 czytaj ze zrozumieniem. Kolega pisze że ma zegar wpięty i dmucha 1.2 bara. Więc po co w takim razie sprawdzać turbo skoro dmucha? Przyczyny trzeba szukać gdzie indziej. Vag się kłania i podstawowe parametry do sprawdzenia.
Wiec chyba ,a nawet na pewno, nie ok :roll: ,o ile to seria ,bo o całe 0,3 bara za dużo i komp powyżej 1bara ,ma prawo odcinać 8-)DaMaGe pisze: ładuje gdzieś tak do 1.2, więc chyba OK.
A to co innego 8-) nie ma prawaKrzysiek 84 pisze:MUNIOR napisał/a:
DaMaGe napisał/a:
ładuje gdzieś tak do 1.2, więc chyba OK.
Wiec chyba ,a nawet na pewno, nie ok :roll: ,o ile to seria ,bo o całe 0,3 bara za dużo i komp ma prawo odcinać 8-)
DaMaGe napisał/a:
edit: zapomniałem ważnego: auto na boschu, z kompem od kostrza, zaślepiony EGR
:mrgreen: