[80 b4 1.9 tdi] świece żarowe nie grzeją pomocy!
- Łukasz1990
- Forum Audi 80
- Posty: 110
- Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
- Lokalizacja: Kotfin/WPY
Jak Bosch to rączki trochę związane
bo trzeba przeliczyć jakiej temperaturze odpowiada wskazanie z VAG-a. Jak to przeliczyć nie wiem
.
Ja używam VAG-a bo uważam, że to najlepszy program do audi 80.
Zerknij tu https://audi80.pl/19tdi-1z-diagnosty ... t24669.htm. Masz tu opis grupy 000.


Ja używam VAG-a bo uważam, że to najlepszy program do audi 80.
Zerknij tu https://audi80.pl/19tdi-1z-diagnosty ... t24669.htm. Masz tu opis grupy 000.
na allegro 8-) , ew http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270253wolodi pisze:Mam taki problem, mam uszkodzony czujnik temperatury od świec (świece za krótko grzeją). Mam wersję z klimą i tam ten czujnik różni się, czy ma ktoś pomysł, gdzie mógłbym taki kupić?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Żle rozumiesz ,bo niebieski na pewno nie jest 6 cio pinowy :roll: i wogule nie zwracasz uwagi co Ci koledzy pisząwolodi pisze:Rozumiem to jest ten 6cio pinowy?
Czujnik 6 cio pinowy nie ma nic wspólnego z grzaniem świec,tylko niebieski 8-) A tak z ciekawości zapytam ... skąd wiesz ile czasu powinny grzać świece i ze akurat grzeją zbyt krótko :?:bozmek pisze:Od świec masz czujnik niebieski w króćcu przy głowicy a ten z tyłu to do zegarów jest i klimy.
Właśnie niestety nie wiem. Zaufany mechanik stwierdził, że to wina właśnie jakiegoś czujnika od grzania świeć, a że jest to wersja z klimą taki czujnik jest trudno dostępny. Może panowie oświecicie mnie o jaki czujnik chodzi, który ma z tym związek i w wersji z kimą jest inny niż w pozostałych.
Czy tylko odpowiedzialny jest za ten niebieski czujnik? I czy w każdej wersji ów czujnik jest taki sam?
Czy tylko odpowiedzialny jest za ten niebieski czujnik? I czy w każdej wersji ów czujnik jest taki sam?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Widzę że masz ewidentnie problem ze zrozumieniem tekstu pisanego ,bo odpowiedż na twoje pytanie padła już kilkukrotnie w postach wyżej :roll: Napisze Ci wiec jeszcze raz dużymi literami <ok> CZUJNIK TEMPERATURY DLA ECU ,W WERSJI Z KLIMĄ CZY BEZ ,JEST TAKI SAM I JEST TO NIEBIESKI DWUPINOWY CZUJNIK W KRÓCICU PONIZEJ WTRYSKU STERUJĄCEGO ....A zaufany mechanik może i jest zaufany ,tyle że zaufanie nie zastąpi wiedzy ,której jak widać mu zabrakło ,bo wystarczyło odpiąć wtyczkę od jednego z czujników ,a najlepiej od razu niebieskiegowolodi pisze:Może panowie oświecicie mnie o jaki czujnik chodzi, który ma z tym związek i w wersji z kimą jest inny niż w pozostałych

Ostatnio zmieniony 23 lis 2014, 22:45 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzięki za odpowiedź i przepraszam rozumiałem tekst pisany, ale jestem laikiem i jeśli mechanik który w tym siedzi tak mówił i że sam go szukał na allegro i dzwonił po producentach części i nie mógł dostać to myślałem, że coś jest na rzeczy. Przyczyna jest taka, że auto ciężko zapala, a jeśli podgrzeje świece 2 razy jest lepiej. Po namyśle może przyczyną jest niewłaściwy kąt wtrysku? W tym roku (latem) wymamiona została pompa wtryskowa (zakupiona zresztą od kolegi z forum). latem było wszystko OK, czy niewłaściwy kąt objawiał by się dopiero w chłodniejsze dni? Czy dobrze rozumuje ten kąt reguluje się położeniem nastawnika po zakupie nastawnik nie był ruszany.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No cóż ,gdyby się douczył ,to by nie musiał gadać głupot i wydzwaniać bez potrzebywolodi pisze:jestem laikiem i jeśli mechanik który w tym siedzi tak mówił i że sam go szukał na allegro i dzwonił po producentach części i nie mógł dostać

Kąt ustawia się pompą wtryskową ,obserwując wartość na ekranie komputera z podpiętym i odpalonym programem diagnostycznym ,najlepiej vagiemwolodi pisze:Czy dobrze rozumuje ten kąt reguluje się położeniem nastawnika po zakupie nastawnik nie był ruszany.

Ostatnio zmieniony 23 lis 2014, 23:01 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.
- Sagitari
- Forum Audi 80
- Posty: 223
- Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
W warsztatach to normalka. Jak się coś wspomni o konieczności sprawdzenia zapłonu (np. po wymianie rozrządu), to zazwyczaj powiedzą, że "tam nie wolno dotykać"MUNIOR pisze:Choć po tym co tu usłyszałem ,obawiam się że jest typowym mechanikiem od spraw mechanicznym i w temacie działania osprzetu silnika tdi ,błądzi jak ślepy we mgle :mrgreen:

-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wstyd i Żenada :roll:...pewnie nawet kompa nie mają ,żeby się podłaczyć i sprawdzićSagitari pisze:W warsztatach to normalka. Jak się coś wspomni o konieczności sprawdzenia zapłonu (np. po wymianie rozrządu), to zazwyczaj powiedzą, że "tam nie wolno dotykać"
