Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z 90KM] Szarpanie i brak mocy.

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 12 gru 2013, 11:05

Cala wiazke przepuszczac spowrotem z kabiny do silnika to lipton jest... Juz lepiej zeby ci to Mariusz zrobil bo wizka zostaje ta sama tylko inaczej piny sa wyprowadzone. Te kilka km co do niego masz to jest pikuś w porównaniu do mnie gdzie mialem 560 <ok>

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 12 gru 2013, 11:20

Ja z bratem do Muniora jechałem 300 w jedna str ale warto naprawdę nie ma nad czym się zastanawiać tylko jechać a Ci ala mechanicy to na ten temat nastawników maja pojecie zerowe.

Johnny5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 10 gru 2013, 19:37
Lokalizacja: Charubin/Podlaskie

Post autor: Johnny5 » 12 gru 2013, 16:10

Jade jeszcze dziś do jednego speca...ogarnięty moim zdaniem. Jak padnie że nastawnik out. To świnka skarbonka pod młotek i będziemy robić przekładkę:)

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 12 gru 2013, 17:43

I jak tam ten twój mechanik co zdiagnozował?

Johnny5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 10 gru 2013, 19:37
Lokalizacja: Charubin/Podlaskie

Post autor: Johnny5 » 12 gru 2013, 17:52

Jeszcze nie byłem. Gość na codzień robi w serwisie citroena a wieczorami małe fuszki bierze. Będe ok 20 dopiero u niego. Ale Panowie o której nie wrócę to i tak info dam:)

[ Dodano: 2013-12-12, 17:54 ]
A jeżeli dojdzie do przekładki, to tak jak polecali przedmówcy. skontaktuje się z Muniorem i jeżeli los będzie sprzyjający to pojadę... :D

Awatar użytkownika
rodzynek87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rodzynek87 » 12 gru 2013, 20:48

Rob przekładke i sie nawet nie zastanawiaj nastawnik boschowski to jednak schit.. miałem taki i u siebie z moim akurat sie nic nie dzialo wiec go sprzedałem i sie przelozyłem na 16bit plus mocny soft :P ale u ojca to rozne rzeczy juz widziałem i hehe szarpanie...

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 12 gru 2013, 22:17

rodzynek87 pisze:nastawnik boschowski to jednak schit..
No niestety ,konstrukcja sterowania dawką paliwa , oparta o odczyt oporności ze ścieżek potencjometru ,skąd komputer czerpie info o położeniu pierscienia nastawczego na tłoczku ,wszystko to zanurzone w oleju napedowym ,nierzadko czymś ,co olejem napedowym jest tylko z nazwy i koloru ;-) w mocno extremalnych temperaturach ,wcześniej czy puzniej, musi doprowdzić ,i doprowadza ,do zakłucenia oczytu z tych ścieżek ...efekt znany wszystkim uzytkownikom fiksujacych nastawników potencjometrycznych <ok> przebieranie obrotami ,szarpanie ,brak reakcji na gaz itp.rewelacje :roll: a wszysytko to z powodu niewłasciwych wartosci oporności "widzianych "przez pomputer ECU z nastawnika :roll: Nie pomoże tu nic ,bo zasada działnia ,i warunki w jakich ta konstrukcja pracuje ,skazuje tą konstrukcję na porażke ,wczesniej czy puzniej ...ale trzeba przyznać że mimo niedoskonałosci tej konstrukcji i tak wytrzymała duuużo ,biorac pod uwagę te ok.20 lat uzytkowania i kilka setek tysiecy przejechanych kilometrów :roll: ale na szczęście genialnie prosty następaca potencjometru ,nastawnik indukcyjny ,jest pozbawiony tych wad ,bo wszystko działa w nim na zasadzie indukcji i jest zasadniczo niezniszczalny w normalnych warunkach uzytkowania ... nawet jak się coś z nim dzieje ,to mozna go w posty sposób rozebrać ,złozyć ,skalibrowac i smiga dalej

Johnny5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 10 gru 2013, 19:37
Lokalizacja: Charubin/Podlaskie

Post autor: Johnny5 » 13 gru 2013, 00:24

Moc powróciła do mego zaprzęgu!:) wtrysk sterujący padł...:) teraz można ją gnieść az miło...i szarpania dużo mniej:) jedynie to tak przy około 3.5 tyś. obrotów szarpnie i idzie dalej jak burza:) pozatym mechanik okazał się nawet bardzo ogarnięty, mówi że jeżeli chodzi o przekładkę to nie ma problemu i że robił to nie raz...także trochę bliżej, do niego mam 30km:) wszystko zaczyna się układać:) Chciałbym wam Panowie bardzo podziękowac za pomoc, gdyby nie Wy to nawet bym nie wiedział co mówic do mechanika:)) wielkie dzięki i bede informował jak się sprawa ma:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl