[B4 1.9 1Z 90KM] bosch a pierburg roznice
[B4 1.9 1Z 90KM] bosch a pierburg roznice
witam przelozylem instalacje na pierburg czy moze mi powiedziec ktos od czego jest ta wtyczka?
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
Wydaje mi się, że niepotrzebnie przeciągnąłeś na zewnątrz kostkę od potencjometru gazu.... Potencjometr podłączyłeś już? http://img16.allegroimg.pl/photos/400x3 ... 3821991505
Te trzy fajki są od podgrzewacza płynu.
Te trzy fajki są od podgrzewacza płynu.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wtyczka z drugiej i trzeciej fotki ,fakt ,jest taka sama jak do przepływki pierburga i nowszego typu potencjometru gazu ale taka sama wtyczka ,idzie do słynnego szesciopinowego ( drogiego i bez zamienników ,także lepiej go nie mieć ) czujnika temperatury ,z tyłu głowicy ...występowała w ori wersjach z klimą ,ja mam u siebie ten czujnik i taką wtyczkę
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
Ja miałem problem w drugą stronę przy przekładce wiązki na pierburga, bo miałem w aucie klimatyzację, a nowa wiązka była przystosowana do czujnika 3- pinowego, a nie do 6-cio. W tym temacie https://audi80.pl/b4-1z-aaz-potrzebn ... imatyzacji jest wszystko opisane. W skrócie, odcinasz kostkę 6-cio pinową i kolorami łączysz 3 pinową. 2 luźne pozostałe przewody izolujesz i po problemie.kudys78 pisze:a moze ja przerobic na ta wtyczke 3pinowa czy niebardzo?
dzieki misiek a wymieniales cala wiazke czy tylko wtyczke?ja borykam sie z tym samym problemem,i niechce mi odpalic na vagu pokazuje mi odciecie paliwa n109,tak jakby braakowalo jakiegos przekaznika od pompy wtryskowej,jakby ktos z forum mi cos podpowiedzial to bylbym wdzieczny,na krotko jak zawor podlaczam to zapala ale niewchodzi na obroty
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Szczerze mówiąć ja też nie wiem bo nigdy nie musiałem przy nim grzebaćkudys78 pisze:MUNIOR a luknalbys do tematu ,,przekladka z bosha na pierburg ,,tam wstawilem takie zdjecia z wejsciem od przekaznika ale niewiem od czego jest
Nie ma żadnego przekażnika <ok> z 53 pinu kompa idzie zasilanie na n109 ,sprawdż obwód 8-)kudys78 pisze:niechce mi odpalic na vagu pokazuje mi odciecie paliwa n109,tak jakby braakowalo jakiegos przekaznika od pompy wtryskowej,jakby ktos z forum mi cos podpowiedzial to bylbym wdzieczny,
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
Wymieniałem całą wiązkę, nie odważyłbym się lutować całej kostkikudys78 pisze:a wymieniales cala wiazke czy tylko wtyczke?
A czy przypadkiem nie masz wiązki z okablowaniem pod immobilizer? Z tego co pamiętam, to w wiązce powinien być przekaźnik z czerwoną podstawką.kudys78 pisze:pokazuje mi odciecie paliwa n109,tak jakby braakowalo jakiegos przekaznika od pompy wtryskowej,jakby ktos z forum mi cos podpowiedzial to bylbym wdzieczny
Edit.
Faktycznie masz wiązkę z immobilizerem. Wiem, że da się do obejść i jest to proste rozwiązanie, tyle że nie pamiętam co zrobić. Prawdopodobnie któreś 2 piny w czerwonej kostce musisz zmostkować, tak żeby ECU puścił sygnał z pinu 53 na zawór N109
Ostatnio zmieniony 06 sty 2014, 21:46 przez misiekdzwon, łącznie zmieniany 1 raz.