Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z 90KM] bosch a pierburg roznice

kudys78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:17

[B4 1.9 1Z 90KM] bosch a pierburg roznice

Post autor: kudys78 » 06 sty 2014, 11:02

witam przelozylem instalacje na pierburg czy moze mi powiedziec ktos od czego jest ta wtyczka?

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 06 sty 2014, 11:28

Wygląda mi jak wtyczka od przepływki.

kudys78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:17

Post autor: kudys78 » 06 sty 2014, 11:40

to nie od przeplywki .przeplywke juz podlaczylem ,jest podobna ale to nie ta pozatym za daleko ma do przeplywomierza

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 06 sty 2014, 11:53

A miałeś ta wtyczkę u siebie w aucie czy jak?

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 06 sty 2014, 12:24

Wydaje mi się, że niepotrzebnie przeciągnąłeś na zewnątrz kostkę od potencjometru gazu.... Potencjometr podłączyłeś już? http://img16.allegroimg.pl/photos/400x3 ... 3821991505
Te trzy fajki są od podgrzewacza płynu.

kudys78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:17

Post autor: kudys78 » 06 sty 2014, 13:34

tak potencjometr gazu podlaczony ,ta wtyczka niejest od potencjometru za krotki kabel <osohozi> ,wiem ze od podgrzewacza ale czy w audi 80 takie wystepuje bo kolega ma na pierburgu i ma przykrecane na nakretki te swieczki

Fishu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 86
Rejestracja: 17 gru 2011, 22:56
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Fishu » 06 sty 2014, 13:43

Ja mam identyczne fajki od podgrzewacza, więc wszystko ok

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 06 sty 2014, 13:48

podepnij auto pod vaga i powinien Ci wyskoczyc blad jak bedzie gdzies kostki brakowalo

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 06 sty 2014, 13:56

A ewidentnie ta kostka z przewodami ma wychodzić ze środka do komory silnika? Jeszcze przypomina mi się, że może to być od puszki immobilizera, ale to w środku by była...
Poza tym matek10912 dobrze prawi, podłącz vaga ;-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 sty 2014, 14:06

Wtyczka z drugiej i trzeciej fotki ,fakt ,jest taka sama jak do przepływki pierburga i nowszego typu potencjometru gazu ;-) ale taka sama wtyczka ,idzie do słynnego szesciopinowego ( drogiego i bez zamienników ,także lepiej go nie mieć :-P ) czujnika temperatury ,z tyłu głowicy ...występowała w ori wersjach z klimą ,ja mam u siebie ten czujnik i taką wtyczkę ;-)

kudys78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:17

Post autor: kudys78 » 06 sty 2014, 18:22

dzieki MUNIOR za podpowiedz a moze ja przerobic na ta wtyczke 3pinowa czy niebardzo?MUNIOR a luknalbys do tematu ,,przekladka z bosha na pierburg ,,tam wstawilem takie zdjecia z wejsciem od przekaznika ale niewiem od czego jest <osohozi>

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 06 sty 2014, 19:15

kudys78 pisze:a moze ja przerobic na ta wtyczke 3pinowa czy niebardzo?
Ja miałem problem w drugą stronę przy przekładce wiązki na pierburga, bo miałem w aucie klimatyzację, a nowa wiązka była przystosowana do czujnika 3- pinowego, a nie do 6-cio. W tym temacie https://audi80.pl/b4-1z-aaz-potrzebn ... imatyzacji jest wszystko opisane. W skrócie, odcinasz kostkę 6-cio pinową i kolorami łączysz 3 pinową. 2 luźne pozostałe przewody izolujesz i po problemie.

kudys78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:17

Post autor: kudys78 » 06 sty 2014, 19:51

dzieki misiek ;-) a wymieniales cala wiazke czy tylko wtyczke?ja borykam sie z tym samym problemem,i niechce mi odpalic na vagu pokazuje mi odciecie paliwa n109,tak jakby braakowalo jakiegos przekaznika od pompy wtryskowej,jakby ktos z forum mi cos podpowiedzial to bylbym wdzieczny,na krotko jak zawor podlaczam to zapala ale niewchodzi na obroty

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 sty 2014, 19:59

kudys78 pisze:MUNIOR a luknalbys do tematu ,,przekladka z bosha na pierburg ,,tam wstawilem takie zdjecia z wejsciem od przekaznika ale niewiem od czego jest
Szczerze mówiąć ja też nie wiem :-/ bo nigdy nie musiałem przy nim grzebać ;-)
kudys78 pisze:niechce mi odpalic na vagu pokazuje mi odciecie paliwa n109,tak jakby braakowalo jakiegos przekaznika od pompy wtryskowej,jakby ktos z forum mi cos podpowiedzial to bylbym wdzieczny,
Nie ma żadnego przekażnika <ok> z 53 pinu kompa idzie zasilanie na n109 ,sprawdż obwód 8-)

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 06 sty 2014, 21:21

kudys78 pisze:a wymieniales cala wiazke czy tylko wtyczke?
Wymieniałem całą wiązkę, nie odważyłbym się lutować całej kostki :-P
kudys78 pisze:pokazuje mi odciecie paliwa n109,tak jakby braakowalo jakiegos przekaznika od pompy wtryskowej,jakby ktos z forum mi cos podpowiedzial to bylbym wdzieczny
A czy przypadkiem nie masz wiązki z okablowaniem pod immobilizer? Z tego co pamiętam, to w wiązce powinien być przekaźnik z czerwoną podstawką.

Edit.
Faktycznie masz wiązkę z immobilizerem. Wiem, że da się do obejść i jest to proste rozwiązanie, tyle że nie pamiętam co zrobić. Prawdopodobnie któreś 2 piny w czerwonej kostce musisz zmostkować, tak żeby ECU puścił sygnał z pinu 53 na zawór N109
Ostatnio zmieniony 06 sty 2014, 21:46 przez misiekdzwon, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl