Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[b4 2,3 NG] dziwne stuki w silniku

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
REX-io
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 03 kwie 2008, 22:22
Lokalizacja: Żurawce

Post autor: REX-io » 06 sty 2014, 17:57

a ja całkiem wyciągnąłem ten wałek do napędu vacum i nie widze różnicy, więc to chyba jest najprostszy sposób ta tę dolegliwość.

Szlif
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 167
Rejestracja: 09 paź 2012, 12:32

Post autor: Szlif » 07 sty 2014, 03:02

REX-io pisze:a ja całkiem wyciągnąłem ten wałek do napędu vacum i nie widze różnicy, więc to chyba jest najprostszy sposób ta tę dolegliwość.
I nie zauważyłeś żadnych zmian w działaniu hamulców?

REX-io
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 03 kwie 2008, 22:22
Lokalizacja: Żurawce

Post autor: REX-io » 07 sty 2014, 08:47

No właśnie nie zauważyłem. Wkurzyłem się, jak kupiłem orginalny wałek do napędu tej pompki za ok 100 PLN i dalej stukało (nie mogłem go zwrócić). Gdzieś znalazłem że można go wyrzucić i spróbowałem. A dalej to już wiesz.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 07 sty 2014, 16:41

Właśnie ciekawe po co ta dodatkowa vaccum pompa. Większość silników benzynowych ma wspomaganie "zasilane" z podciśnienia w kolektorze, nawet niektóre silniki turbo gdzie podczas jazdy z większą prędkością występuje wręcz nadciśnienie. Wiec vacuum pompa przydałby się gdyby kilka razy hamować trzymając gaz wciśnięty w podłogę.
A "moc" wspomagania hamulców w NG może zostać bez zmian bo serwo oprócz vacuum pompy jest także podłączone tradycyjnie do kolektora.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl