[b4 2,3 NG] dziwne stuki w silniku
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Właśnie ciekawe po co ta dodatkowa vaccum pompa. Większość silników benzynowych ma wspomaganie "zasilane" z podciśnienia w kolektorze, nawet niektóre silniki turbo gdzie podczas jazdy z większą prędkością występuje wręcz nadciśnienie. Wiec vacuum pompa przydałby się gdyby kilka razy hamować trzymając gaz wciśnięty w podłogę.
A "moc" wspomagania hamulców w NG może zostać bez zmian bo serwo oprócz vacuum pompy jest także podłączone tradycyjnie do kolektora.
A "moc" wspomagania hamulców w NG może zostać bez zmian bo serwo oprócz vacuum pompy jest także podłączone tradycyjnie do kolektora.