[B4 2.6 ABC quattro coupe] Problem z paleniem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Chodzi ci o czujnik temperatury płynu? Temperatury płynu ma taki numer: 026 906 161
Ten co podałeś to prawdopodobnie czujnik temperatury zasysanego powietrza. Przynajmniej tak mi mówi wyszukiwarka na http://www.vagcat.com/epc/find/?art=078906161
Ten co podałeś to prawdopodobnie czujnik temperatury zasysanego powietrza. Przynajmniej tak mi mówi wyszukiwarka na http://www.vagcat.com/epc/find/?art=078906161
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
A ja się trochę podepnę pod temat, bo odpinałem wtyczkę od czujnika temperatury cieczy chłodzącej 026 906 161 i rozleciała mi się w środku ta różowa wkładka, która oddziela oba złącza. Do wtyczki dochodzą dwa kabelki, brązowy i brązowo-czarny. I teraz pytanie, który ma być po której stronie patrząc na wtyczkę od przodu? Łatwo to sprawdzić ściągając tą gumową osłonkę z wtyczki... jeśli był by ktoś tak dobry i sprawdził to był bym wdzięczny
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 26 cze 2013, 14:37
Dokłdanie, bez znaczenia jak podłączysz- ja w jednym swoim aucie zamiast kostki dolutowałem dwie małe, dopasowane do pinów "wsówki" elektryczne, zaizolowałem do końca rurką termokurczliwą i działa gitarowo..;. Możesz tez przelutowac kostkę z tym, że przy czujnikach oporowych trzeba uwazać z lutowaniem-musisz najpierw skręcić ciasno dwa przewody i dopiero zacynować-wynika to z tego że cyna ma inna oporowość i czujnik może przekłamywać jesli napiecie będzie szło przez cyne.
Trzeba tez uważać z rodzajem czujnika bo jest kilka i mimo że wyglądają tak samo(różnią się najczęściel kolorem kostki) to mają inną oporowość i nie będą się dogadywać z ECU. Najlepiej sprawdzić w serwisówce jaką oporowość w jakiej temp. powinnien mieć i zmierzyć miernikiem, będzie pewność... A ten odczyt jest naprawdę ważny dla ECU...
Trzeba tez uważać z rodzajem czujnika bo jest kilka i mimo że wyglądają tak samo(różnią się najczęściel kolorem kostki) to mają inną oporowość i nie będą się dogadywać z ECU. Najlepiej sprawdzić w serwisówce jaką oporowość w jakiej temp. powinnien mieć i zmierzyć miernikiem, będzie pewność... A ten odczyt jest naprawdę ważny dla ECU...