Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.6 ABC quattro coupe] Problem z paleniem

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
Tomasz_T
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 03 kwie 2011, 16:40
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Tomasz_T » 27 lip 2011, 19:56

nie wiem co za chlam sprzedaja teraz w sklepach ale kupilem urzywke od kumpla za 10zl i autko zyje nowym zyciem jest idealnie :) czyli był to czujnik

Awatar użytkownika
jano04
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 23 sty 2010, 08:48
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: jano04 » 30 lip 2011, 08:22

Mówiłem że czujnik miałem to samo tylko ja odrazu kupiłem boscha i było ok

affek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 06 paź 2012, 18:11

Post autor: affek » 19 lis 2013, 17:47

Witam
Przepraszam za odkop ale mam podobny problem i tu moje pytanie czy ten czujnik ma nr 078906161 ?? Bo nie wiem jak i gdzie go za bardzo znaleźć :/ Dzięki za wszelką pomoc! :)

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 19 lis 2013, 18:02

Chodzi ci o czujnik temperatury płynu? Temperatury płynu ma taki numer: 026 906 161

Ten co podałeś to prawdopodobnie czujnik temperatury zasysanego powietrza. Przynajmniej tak mi mówi wyszukiwarka na http://www.vagcat.com/epc/find/?art=078906161

affek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 06 paź 2012, 18:11

Post autor: affek » 19 lis 2013, 19:15

Tak tak chodzi mi o ten czujnik który wszyscy wymieniają jak ABC nie chce odpalić :)) I z tego co wyczytałem tylko Bosch ?? hmm w katalogu IC aż dziwne że nie jest on przypisany wcale do Audi, dlatego ciężko było go znaleźć! :) ale dzieki za podpowiedź

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 19 lis 2013, 19:28

affek pisze: hmm w katalogu IC aż dziwne że nie jest on przypisany wcale do Audi, dlatego ciężko było go znaleźć!
Coś słabo szukałeś:

Obrazek

affek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 06 paź 2012, 18:11

Post autor: affek » 19 lis 2013, 19:57

okej okej racja już znalazłem sam wcześniej dzięki wielkie ;)

delliver
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 19 cze 2009, 00:16
Lokalizacja: Kraków

Post autor: delliver » 09 sty 2014, 11:12

A ja się trochę podepnę pod temat, bo odpinałem wtyczkę od czujnika temperatury cieczy chłodzącej 026 906 161 i rozleciała mi się w środku ta różowa wkładka, która oddziela oba złącza. Do wtyczki dochodzą dwa kabelki, brązowy i brązowo-czarny. I teraz pytanie, który ma być po której stronie patrząc na wtyczkę od przodu? Łatwo to sprawdzić ściągając tą gumową osłonkę z wtyczki... jeśli był by ktoś tak dobry i sprawdził to był bym wdzięczny ;-)

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 09 sty 2014, 16:42

Niema różnicy jak podłączysz akurat ten czujnik.

Piotrekłdz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 26 cze 2013, 14:37

Post autor: Piotrekłdz » 12 sty 2014, 21:00

Dokłdanie, bez znaczenia jak podłączysz- ja w jednym swoim aucie zamiast kostki dolutowałem dwie małe, dopasowane do pinów "wsówki" elektryczne, zaizolowałem do końca rurką termokurczliwą i działa gitarowo..;. Możesz tez przelutowac kostkę z tym, że przy czujnikach oporowych trzeba uwazać z lutowaniem-musisz najpierw skręcić ciasno dwa przewody i dopiero zacynować-wynika to z tego że cyna ma inna oporowość i czujnik może przekłamywać jesli napiecie będzie szło przez cyne.

Trzeba tez uważać z rodzajem czujnika bo jest kilka i mimo że wyglądają tak samo(różnią się najczęściel kolorem kostki) to mają inną oporowość i nie będą się dogadywać z ECU. Najlepiej sprawdzić w serwisówce jaką oporowość w jakiej temp. powinnien mieć i zmierzyć miernikiem, będzie pewność... A ten odczyt jest naprawdę ważny dla ECU...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga