[cabrio] Swap na v6 2.7 biturbo Audi 80 230km-300km
[cabrio] Swap na v6 2.7 biturbo Audi 80 230km-300km
Siemanko, co tu sie rozpisywać. Będę swapował Audiczkę na v6 2.7 biturbo z 2.3 NG. I pododaję tutaj efekty prac. Silnik pochodzi z Audi A6 C5 2000r 2.7T. Silnik zamierzam upchać na seryjnych kolektorach. kilka fotek.
Silnik był w wersji skrzyni automatycznej, będzie skrzynia manualna, przy silniku jeszcze zamach od Automatu.
Silnik był w wersji skrzyni automatycznej, będzie skrzynia manualna, przy silniku jeszcze zamach od Automatu.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Chyba przy seryjnych kolektorach wyjście spalin z turbosprężarki wychodzi na drążkach kierowniczych.H4lski pisze: Silnik zamierzam upchać na seryjnych kolektorach. kilka fotek.
Tutaj inny kolega który zeswapował 2.7 do 80tki dał fotki: audi80.pl/viewtopic.php?p=869124
Ostatnio zmieniony 11 sty 2014, 00:02 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 2 razy.
Rozmawiałem z właścicielem do którego mnie odsyłasz. W wiadomości prywatnej napisał mi tak.
Kolega ma to zrobione tak:
[ Dodano: 2014-01-10, 23:37 ]
Nie rozumiem o co Ci chodzi. To jest dwumas od 2.7 biturbo, nawet masz na pierwszym zdjęciu. Podchodząc do tego juz tak bardzo malo profesjonalnie. Ten masz na 8 śrub. A dwumas do ABC/AAH masz na 6 śrub. Nie rozumiem Twojego posta.
I raczej jest wszystko okej.Ja kolektory budowalem na nowo bo chialem turbiny miec na gorze. Oryginalne kolektory i k04 wchodza i nie trzeba ciac podloznic jak dobrze pamietam ale jest na styk.
Kolega ma to zrobione tak:
[ Dodano: 2014-01-10, 23:37 ]
Nie rozumiem o co Ci chodzi. To jest dwumas od 2.7 biturbo, nawet masz na pierwszym zdjęciu. Podchodząc do tego juz tak bardzo malo profesjonalnie. Ten masz na 8 śrub. A dwumas do ABC/AAH masz na 6 śrub. Nie rozumiem Twojego posta.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Raczej, a nie rczej tylko na pewno trzeba ciac podłużnice przy ori kolektorach i turbo bo nie miesci się.H4lski pisze:Ja kolektory budowalem na nowo bo chialem turbiny miec na gorze. Oryginalne kolektory i k04 wchodza i nie trzeba ciac podloznic jak dobrze pamietam ale jest na styk.
I raczej jest wszystko okej.
"Mniej więcej 2-3cm"
Hej, wlasnie wracam styrany z warsztatu, metrem do.domu. Zakladam wszystko.w serii, Max 280km na seryjnych gratach. Tak bedzie oska. Jezdzilem autami co maja 260km na osce i jezdzi sie tym normalnie. Umiejetnosc jazdy pocwicze. Najgorzej te kolektory jak popatrzylem.. ;/ albo kolektory wyrezam albo przekladnia zmieni swoje miejsce, ale o tym na razie nie.mysle. Musze go.wytarabanic. W domu bede to fotki podesle. PS. nie wiedzialem ze maska.jest taka ciezka ;D
- robertas1.8
- Forum Audi 80
- Posty: 436
- Rejestracja: 08 cze 2008, 14:50
- Lokalizacja: slask