Witam.Jak w temacie ,autko ma problem z przyspieszaniem na 4 i 5 biegu.przyspiesza ale bardzo powoli ,auto mam 2 miesiace i nie jestem ekspertem motoryzacji ,zaciekawil mnie tez zaslepiony przewod wychodzacy z puszki filtra powietrza zalacze fotki ,jesli ktos cos w tym temacie ogarnia prosze o odpowiedzi.Uprzedzam ze nie mam stalego dostepu do internetu wiec nie bede na forum non stop,. Ztego co wyczytalem tu na tym forum to mozliwe ze to ten zawor n75?
[ Dodano: 2013-12-20, 18:01 ]
zdjecia
[B4 1.9 1Z 90KM] problem z przyspieszaniem na 4 i 5 biegu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Przecież widać na fotce że boschkamsta pisze:Osprzęt bosch czy pierburg.
Musi kolega pamiętać że to tylko 90 koni i szału nie ma.
[ Dodano: 2013-12-20, 22:14 ]
Normalne w przypadku staruszka na przepływce boscha i potencjometrze ,99% tak jedzie ,a raczej nie jedzie :mrgreen: ale da się je odmulić ,przynajmniej wszystkie które u mnie były ,sie dało 8-)bonieq13 pisze:autko ma problem z przyspieszaniem na 4 i 5 biegu.przyspiesza ale bardzo powoli
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
łap http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
a koszty niech MUNIOR ci poda <ok>
a koszty niech MUNIOR ci poda <ok>
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
weź kuzwa opaske sobie załóż na tą Srube a nie drutem skrecone powiekszcie fotke to zobaczycie . na jałowym moze nic nie ucieka ale w czasie jazdy na 4 biegu mozesz juz tracic doladowanie i slabo jedzie xD i OOoo
na 2 fotce widac w tle weże i tam jest taki fajny zółty on jest od egra xD przynajmniej u mnie hehe
na 2 fotce widac w tle weże i tam jest taki fajny zółty on jest od egra xD przynajmniej u mnie hehe
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
I myślisz że ja powiem od razu "to jest wina tego ,a to drugie ,to wina tamtego " ...niestety z opisu nie da sie postawić 100% diagnozy ...jeszcze się taki magik nie urodził :roll: Podpiąć kompa ,sprawdzić błedy ,sprawdzić temperatury z czujników ...i dopiero po tym można coś powiedzieć konkretnego ,co jest przyczyną ...a na nastawnik indukcyjny, jest prosty test z odpięciem impulsatora 8-)cypek51 pisze:ja sie dolocze do tematu nowego nie bede zakladal bo sie nie oplaca mam pytanko do kolegi MUNIOR co jest zmoim 1z jak zapale czy zimy lub cieply podchodzi do 2tys obr w czasie jazdy szarpie co to moze byc taka rpoka czy nastawnik siada
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Indukcyjny nie siada, tylko sie "zaśmieca" a potencjoetryczny trwale uszkadza, i regeneracje zdaj sie na jakis czas niestety.cypek51 pisze:czy nastawnik siada
Diagnostyka, jak MUNIOR podpowiada. Jakie dawki, odczyt z nastawnika, jak turbo reaguje. Wruzką ciezko zostac <ok>bonieq13 pisze:przyspieszaniem na 4 i 5 biegu
A bynajmniej na forum jedna widzialem