Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z 90KM] problem z przyspieszaniem na 4 i 5 biegu

ODPOWIEDZ
bonieq13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 21 paź 2013, 12:34
Lokalizacja: stróża kolonia

[B4 1.9 1Z 90KM] problem z przyspieszaniem na 4 i 5 biegu

Post autor: bonieq13 » 20 gru 2013, 17:58

Witam.Jak w temacie ,autko ma problem z przyspieszaniem na 4 i 5 biegu.przyspiesza ale bardzo powoli ,auto mam 2 miesiace i nie jestem ekspertem motoryzacji ,zaciekawil mnie tez zaslepiony przewod wychodzacy z puszki filtra powietrza zalacze fotki ,jesli ktos cos w tym temacie ogarnia prosze o odpowiedzi.Uprzedzam ze nie mam stalego dostepu do internetu wiec nie bede na forum non stop,. Ztego co wyczytalem tu na tym forum to mozliwe ze to ten zawor n75?

[ Dodano: 2013-12-20, 18:01 ]
zdjecia Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 20 gru 2013, 19:48

Kolego pierwsze zdjęcie jest ok. Ten kruciec ma być zaślepiony. Co do wężyka to podejrzewam że to zaślepiony egr będzie. Osprzęt bosch czy pierburg. I co według kolegi znaczy wolno przyspiesza? Musi kolega pamiętać że to tylko 90 koni i szału nie ma.
1z, komp 16 bit made by kostrz, wtryski 0,210, egr out, kat out, wolna odma, skrzynia een. Co dalej czas pokaże.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 gru 2013, 22:12

kamsta pisze:Osprzęt bosch czy pierburg.
Przecież widać na fotce że bosch ;-)
Musi kolega pamiętać że to tylko 90 koni i szału nie ma.

[ Dodano: 2013-12-20, 22:14 ]
bonieq13 pisze:autko ma problem z przyspieszaniem na 4 i 5 biegu.przyspiesza ale bardzo powoli
Normalne w przypadku staruszka na przepływce boscha i potencjometrze ,99% tak jedzie ,a raczej nie jedzie :mrgreen: ale da się je odmulić ,przynajmniej wszystkie które u mnie były ,sie dało 8-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

bonieq13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 21 paź 2013, 12:34
Lokalizacja: stróża kolonia

Post autor: bonieq13 » 21 gru 2013, 17:21

wiem MUNIOR ze jestes z lubelskiego wiec juz jest doobrze bo blisko .Jesli mozesz to prosze napisz co mozna by zrobic by jechal lepiej i jakie koszta wiazaly by sie zeby go zrobic na pierburga

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4081
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 21 gru 2013, 22:01

łap :arrow: http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
a koszty niech MUNIOR ci poda <ok>

Awatar użytkownika
szymon_xd2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon_xd2 » 14 sty 2014, 17:07

weź kuzwa opaske sobie załóż na tą Srube a nie drutem skrecone :D powiekszcie fotke to zobaczycie . na jałowym moze nic nie ucieka ale w czasie jazdy na 4 biegu mozesz juz tracic doladowanie i slabo jedzie xD i OOoo
na 2 fotce widac w tle weże i tam jest taki fajny zółty :D on jest od egra xD przynajmniej u mnie hehe

cypek51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 03 lis 2010, 18:30
Lokalizacja: podlasie

Post autor: cypek51 » 14 sty 2014, 21:29

ja sie dolocze do tematu nowego nie bede zakladal bo sie nie oplaca mam pytanko do kolegi MUNIOR co jest zmoim 1z jak zapale czy zimy lub cieply podchodzi do 2tys obr w czasie jazdy szarpie co to moze byc taka rpoka czy nastawnik siada
Byłe B3 1.6 TD RA
Jest A4 B5 1Z

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 14 sty 2014, 23:03

cypek51 pisze:ja sie dolocze do tematu nowego nie bede zakladal bo sie nie oplaca mam pytanko do kolegi MUNIOR co jest zmoim 1z jak zapale czy zimy lub cieply podchodzi do 2tys obr w czasie jazdy szarpie co to moze byc taka rpoka czy nastawnik siada
I myślisz że ja powiem od razu "to jest wina tego ,a to drugie ,to wina tamtego " ...niestety z opisu nie da sie postawić 100% diagnozy ...jeszcze się taki magik nie urodził :roll: Podpiąć kompa ,sprawdzić błedy ,sprawdzić temperatury z czujników ...i dopiero po tym można coś powiedzieć konkretnego ,co jest przyczyną ...a na nastawnik indukcyjny, jest prosty test z odpięciem impulsatora 8-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 16 sty 2014, 00:27

cypek51 pisze:czy nastawnik siada
Indukcyjny nie siada, tylko sie "zaśmieca" a potencjoetryczny trwale uszkadza, i regeneracje zdaj sie na jakis czas niestety.
bonieq13 pisze:przyspieszaniem na 4 i 5 biegu
Diagnostyka, jak MUNIOR podpowiada. Jakie dawki, odczyt z nastawnika, jak turbo reaguje. Wruzką ciezko zostac <ok>
A bynajmniej na forum jedna widzialem :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga