Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH coupe] nie odbija gaz

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 23 sty 2014, 21:36

No jak jechałem dziwnie szybko na wskazówce złapał temp 90*C a z nawiewów dalej zimno.
Za chwilę powolutku coraz cieplej dmuchało a temp poleciała na łeb na szyję na sam dół. Ale u mnie to w ogóle są historie ze wskazaniami temp i paliwa od początku i nie mogę dojść OCB.
Termostat wymieniany 2 lata temu Wahler i nie jeździłem na kranówie więc powinno być git tak myślę.
PuSzEk pisze:czujnik temperatury 2-pinowy
ten do ECU? W którym miejscu on jest dokładnie?

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 23 sty 2014, 22:46

Kolega Puszek ma temat o nim: https://audi80.pl/aah-czujnik-temper ... t72172.htm
A tu jest temat podobny z rysunkiem dla obu czujników: https://audi80.pl/b4-v6czujnik-tempe ... -vt715.htm

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 23 sty 2014, 23:01

eSPe, miałem kiedyś praktycznie taki sam problem jak ty, po odpaleniu nie równo chodził chwile, niższe wolne obroty, czasami zapalił zgasł i znowu zapałał i było git, wymieniłem wtedy ten czujnik 2-pinowy i jak ręką odjął

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 24 sty 2014, 08:23

Slawo777 pisze:Kolega Puszek ma temat o nim
nie ma tam gdzie on jest zlokalizowany.

[ Dodano: 2014-01-24, 10:00 ]
nr 3?
Obrazek

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 24 sty 2014, 10:32

eSPe pisze:nr 3?
Tak.

Orzeł
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 10 lip 2011, 15:25
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Orzeł » 24 sty 2014, 10:51

Panowie, zaczął bym od solidnego umycia przepustnicy i "krokowca" Uwolnić odmę i będzie pewność,że nic się nie zacina.
eSPe pisze:Ale u mnie to w ogóle są historie ze wskazaniami temp i paliwa od początku i nie mogę dojść OCB.
Masz zimne luty w zegarach. Miałem dokładnie to samo. Po rozebraniu zegarów i poprawieniu lutów, wszystkie wskaźniki dobrze działają.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 24 sty 2014, 17:57

Orzeł pisze:Masz zimne luty w zegarach. Miałem dokładnie to samo. Po rozebraniu zegarów i poprawieniu lutów, wszystkie wskaźniki dobrze działają.
Zegary sprawdzałem kilkarazy dokładnie.
Poza tym wsadzałem chyba ze 5 czy 6 zegarów kompletnych i na każdych to samo.
Do tego zmieniałem wcześniej chyba garść regulatorów napięcia.
Też nic.
Na koniec sprawdziłem zakres oporności pływaka paliwa (bo wskazówka paliwa też świruje).
Wszystko z pływakiem OK.

Czeski film.

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 25 sty 2014, 11:35

Tak myślałem eSPe że Ty to z licznikami na podmianę to nie masz problemu ;-) Tak poruszyliście ten tematem że wczoraj zdemontowałem krokowy i się moczy.Dziś go założę. Przypomniałem sobie że go czyściłem zanim zrobiłem odmę.Przepustnica i blos nadal czyste.Jak już mam dostęp to sprawdzę wtyczki tych czujników.Mam je jeszcze sprawne ale nie zaszkodzi dmuchać na zimne.Pozdrawiam :-)

[ Dodano: 2014-01-25, 19:18 ]
Więc złożone.Na pewno w dobrym momencie,krokowiec ciężko pracował i wczoraj pewne objawy miałem na ciepłym silniku. Po namoczeniu w benzynie było lepiej bo się rozruszał.Ale jakoś koloru nie zmieniła.Wpadłem na pomysł że sprawdzę WD 40 oraz KROON OIL polecony mi jakiś czas temu.Jedwabistym środkiem okazał się ten drugi,polecam.Wtrysnąłem trochę,przymknąłem dziurki,wstrząsnąłem parę razy i wypłukałem w benzynie.Powtórzyłem czynność aż uznałem że ma już dość.Paliwo teraz czarne jak smoła.Ja na pewno nie będę moczył już całą noc.Popsikam,po wstrząsam i płukanko w benzynie.Tak myślę że falowanie,zawieszanie,schodzenie po dodaniu gazu poniżej 900 obrotów to wina krokowca,czujnik 2 pinowy pewnie też ale po dokładnym umyciu tej popierdółki.

KROON OIL:
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga