w związku ze mój zetor nie ma mocy a jest po przekładce i wtryskach 205 nie jedzie i zrobilem logi dynamiczne.
prosze o analize bo nie wiem juz co mozna wiecej zrobic:
logi dynamiczne grupy 00, 03, 11
logi dynamiczne grup 003,008,011
i logi statyczne grup 000,003,008
[B4 1.9 1Z 90KM] Prośba o analizę logów
- lord17_1991
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 30 gru 2010, 14:23
- Lokalizacja: Tomaszów Lub/Zamość
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Grupa 004 mówi jasno, że kąt statyczny jest do kitu.Rafałvw pisze:Tutaj logi statyczne puki co na drodze jest za ślisko na dynamiczne
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/qwerty280_157302.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/qwerty280_157303.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/qwerty280_157304.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/qwerty280_157305.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/qwerty280_157306.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/qwerty280_157307.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/qwerty280_157309.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/qwerty280_157310.html
pewnie robiłeś grupę 004 w Basic Settings. Zaworek wysterowany prawie na full i nie umie sprostać żądanemu wyprzedzeniu kąta.
jak masz vaga wejdź w test elementów wykonawczych i sprawdź (chyba drugi) N108. Powinien pracować na przemian twardo-miękko. Jeżeli nie zaobserwujesz żadnej różnicy N108 nie działa. A bez niego auto na pewno nie pojedzie...
Statyczny kąt wtrysku bada się w Basic settings grupa 000 (druga rubryka). Bo w MB jest on korygowany przez n108.
Czyli jak w BS 000 druga rubryka jest dobrze a grupa 004 w BS "leży" jak u ciebie obstawiam n108.
Jeżeli w BS 000 kąt spadnie mocno (może i nawet do 0) statyczny kąt do regulacji (trzeba pompę "zbliżyć" do silnika).
Za problemy również może być odpowiedzialne powietrze w paliwie i ciśnienie wewnętrzne pompy co lepiej zostawić na koniec.
- lord17_1991
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 30 gru 2010, 14:23
- Lokalizacja: Tomaszów Lub/Zamość
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Chcąc cokolwiek logować dynamicznie trzeba statycznie zlogować grupę 000 w MB i BS.
Drugie pole w BS pokaże faktyczny statyczny kąt wtrysku. I jego trzeba dobrze ustawić a dopiero można bawić się w dynamikę, chociaż ta i tak nie jest w 100% konieczna.
Po ustawieniu w BS kąta jak należy, wchodzi się w grupę 004 i robi log w BS.
Dynamiczne logi potrafią być przekłamane ale to w przypadku niedostatecznego ciśnienia w pompie (prędkość obrotowa pompy i działanie N108 potrafią zniwelować niedomagania, chociaż niedomagania to dużo powiedziane). Akurat u mnie dynamicznie wszystko było ok lecz w BS w grupie 004 na żądanie 17,4 odpowiedź wynosiła ledwo 12 przy pełnym wysterowaniu zaworka n108.
Pompa na wolnych obrotach w BS (ATDC) ma zrealizować żądany kąt 17,4 (BTDC).
Najważniejsze co mi jakoś nie pasuje w tych logach to fakt, skąd żądanie aż 17,4 (moje 021 AP po chipsie tak miało) tymczasem ori AHU 021 BD ma żądanie na poziomie 7 wchodząc w BS 004. Jednocześnie Grupa 003 MAF specified dla chipów powinna pokazywać 847 a nie 349.
Albo coś w sofcie pokopane albo to sprawka jakichś "magicznych oporników". Wiem, że jedne się wlutowuje by okłamać ECU odnośnie temperatury paliwa ale co kto wymyśli...
Drugie pole w BS pokaże faktyczny statyczny kąt wtrysku. I jego trzeba dobrze ustawić a dopiero można bawić się w dynamikę, chociaż ta i tak nie jest w 100% konieczna.
Po ustawieniu w BS kąta jak należy, wchodzi się w grupę 004 i robi log w BS.
Dynamiczne logi potrafią być przekłamane ale to w przypadku niedostatecznego ciśnienia w pompie (prędkość obrotowa pompy i działanie N108 potrafią zniwelować niedomagania, chociaż niedomagania to dużo powiedziane). Akurat u mnie dynamicznie wszystko było ok lecz w BS w grupie 004 na żądanie 17,4 odpowiedź wynosiła ledwo 12 przy pełnym wysterowaniu zaworka n108.
Pompa na wolnych obrotach w BS (ATDC) ma zrealizować żądany kąt 17,4 (BTDC).
Najważniejsze co mi jakoś nie pasuje w tych logach to fakt, skąd żądanie aż 17,4 (moje 021 AP po chipsie tak miało) tymczasem ori AHU 021 BD ma żądanie na poziomie 7 wchodząc w BS 004. Jednocześnie Grupa 003 MAF specified dla chipów powinna pokazywać 847 a nie 349.
Albo coś w sofcie pokopane albo to sprawka jakichś "magicznych oporników". Wiem, że jedne się wlutowuje by okłamać ECU odnośnie temperatury paliwa ale co kto wymyśli...