Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 TDI 1Z] Zaślepienie EGR-u

Awatar użytkownika
Tdi B4 117Ps
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 25 lis 2007, 14:41
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Tdi B4 117Ps » 28 lis 2007, 22:01

Ciekawe ile ja bede miał syfu w mojim Audi :-P ....Az strach za to sie zabrac ale czy warto? :-/ Czekam na wasze opinie... :mrgreen:

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 28 lis 2007, 23:31

jesli nie wyczyścisz całego kolektora tyko przewody idące do niego od egr to ta operacja nie ma sensu.a żeby odkręcić kolektor to uwierz mi nie jest takie proste :mrgreen: ja spedziłem na odkręcaniu kolektora ponad pól dnia i skonczyło sie na niczym.pytałem tez mechanika czy tego by za mnie nie zrobił to tylko sie uśmiechnął i powiedział ze on sie tego nie podejmie bo zajmie mu to dużo czasu a weźmie za to grosze...u kumpla w passacie jest łatwiejszy dostep to wyczyscilismy i powiem ci ze lepiej sie rozpedza z nizszych partji obrotów...

a co myslicie o tym co wczesniej napisałem i co piszą na forum vw o zaslepianiu egr?? macie jakies zdanie co do tego bo widze ze wszyscy milczą w tej sprawie...

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 29 lis 2007, 09:28

To moze ja coś napisze :-P Myśle tak, jesli układ napełnia sie spalinami to po zaślepieniu tych spali chyba i tak nie bedzie dopełniał sie czystą mieszanka bo z kąd niby komp ma wiedzieć ze zaślepiliśmy egra, czujnik włancza egra jak potrzeba i myśli że on pompuje a tu nie ma nic... spaliny napewno tez posiadają jaką kaloryczność, wiec po ich odcieciu wydaje mi sie ze zostaje tak jak by pusta dziura, no chyba ze proces jest na tyle mondry, sonda zbada sytuacje i uzupełni brak swierzą mieszanka o ile nie właczy wiekszego ssania do egra :-) Troche zamieszane ale chyba przekazałem to co pomyślałem, z drugiej storny po co dziesiaciu mądrych niemców siedziało nad egrem, chyba nie po to żeby go zaślepiać. Co do syfu któy sie tam gromadzi to u mnie np. po 2000km wcale dużo go tam nie ma a raz można to wyczyśćic myśle ze nikt z nas nie bedzie miał swojej niuni tyle czsu żeby zdążyło sie znowu zasyfić, no chyba ze jeździ sie na rzepaku a to inna już sprawa. <ok>

Awatar użytkownika
Tdi B4 117Ps
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 25 lis 2007, 14:41
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Tdi B4 117Ps » 05 gru 2007, 21:26

Obrazek Obrazek Obrazek No było troche tego!!!Teraz silnik pracuje o wiele lepiej :lol: ale nie wyczyśćłem kolektora(w tej chwili nie mam takie opcji)Przeprowadze mamy test odnosnie EGR <lol> Nie Zaślepiłem EGR-u Myśle że jednak on jest potrzebny w naszych 1z,ale to moja myśl,,, kazdy niech czyni jak uważa!?!
[/quote][/code] Obrazek Daje do myślenia??? <mikolaj> Ps Rąk nie moge domyc po czyszeczeniu EGR <piwo> Życze Miłej Pracy <lol>

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 05 gru 2007, 21:37

Zatkany EGR to komp nic nie wie,poprostu spaliny nie powracają do dolotu tylko idzie samo powietrze z filtra nie zasyfione wg.mnie może być tylko lepiej bo tu 10 Niemców to myślało tylko nad ekologią :lol:

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 06 gru 2007, 08:39

Zauważyliście koledzy co dzieje sie na wolnych obrotach po zdeciu podcisnienia z egra, silnk zaczyna całkiem inaczej pracowac, jeszcze sie nie wsłuchałem ale wydaje mi sie że pracuje o wiele twardziej.

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 06 gru 2007, 12:38

Solskier pisze:Zauważyliście koledzy co dzieje sie na wolnych obrotach po zdeciu podcisnienia z egra, silnk zaczyna całkiem inaczej pracowac, jeszcze sie nie wsłuchałem ale wydaje mi sie że pracuje o wiele twardziej.
I masz racje u mnie jest to samo, tylko małe sprostowanie że 1Z jest sterowany nadciśnieniem.
Podłacz ponownie ten przewód gumowy do EGR i spawdz czy tak samo chodzi silnik.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 06 gru 2007, 12:54

To normalne że bedzie troszke twardziej pracował na odłaczonym EGR, ma to związek z przemianami termodynamicznymi ( czytaj zimniejsze powietrze powoduje zwiększenie róznicy temp między powietrzem zassanym na spalinami, przy podłaczonym EGR częśc spalin goracych podgrzewa powietrze.)

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 06 gru 2007, 13:21

Czy to znaczy że dzieki EGR-owi auto tez szybciej bedzie łapało temperature na zimnym silnku?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 06 gru 2007, 14:15

Na zimnym silniku EGR nie działa dopiero powyżej jakies temp juz nie pamietam jakiej sie załącza, ale nawet gdyby działał od poczatku to i tak nie wiele to zmieni chodzi tylko o temp poczatkowa przemiany, bo przy spalaniu i tak masz bardzo wysoka

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 06 gru 2007, 14:51

Czyli w ten sposób to sie ma, generalnie ja u siebie po wyczyszczeniu zostawiłem egra, raczej w niczym mi nie przeszkadza.

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 06 gru 2007, 16:21

Wywalenie KAT a daje lepsze efekty niz zaslepienie EGR a

Pozdr

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 06 gru 2007, 16:25

przemik pisze:Wywalenie KAT a daje lepsze efekty niz zaslepienie EGR a
Jakie efekty masz na myśli, bo zaślepienie EGRa nie daje żadnego efektu poza tym że sie nie syfi kolektor ssący no i jeszcze zwiekszenie emisji spalin ale to raczej mniej ważne :-P

Awatar użytkownika
Tdi B4 117Ps
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 25 lis 2007, 14:41
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Tdi B4 117Ps » 03 lut 2008, 16:36

Wyczeszczenie kolekrora sącego zajeło mi jakies 7 godzin oczywiscie turbo wszystko wyjełem.Nowe uszczelki i motor jeszcze lepiej chodzi <ok> Tylko mnie jedno martwi Syf w głowicy :-/ !!! To jest problem :?: jak za to sie zabrac..ten syf jest twardy czy pozostaje wyjecie głowicy :?: Nie mam Jego za dużo hmmm dla jednych duzo,nie mam fotki.. :-( <osohozi>

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 03 lut 2008, 20:34

ja u siebie wyczyscilem kolektor juz dosc dawno samo skrobanie mi zajelo z 2 godziny ale ja mie musialem wyciagac turbiny wystarczylo wyciagnac obudowe filtra trzeba miec tylko zestaw kluczy z przegubami i taka gietka przedluzke i nie powiem nagimnastykowalem sie ale udalo sie bez ruszania turba

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl