[B4 1.9 TDI 1Z] Zaślepienie EGR-u
- Tdi B4 117Ps
- Forum Audi 80
- Posty: 123
- Rejestracja: 25 lis 2007, 14:41
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
jesli nie wyczyścisz całego kolektora tyko przewody idące do niego od egr to ta operacja nie ma sensu.a żeby odkręcić kolektor to uwierz mi nie jest takie proste :mrgreen: ja spedziłem na odkręcaniu kolektora ponad pól dnia i skonczyło sie na niczym.pytałem tez mechanika czy tego by za mnie nie zrobił to tylko sie uśmiechnął i powiedział ze on sie tego nie podejmie bo zajmie mu to dużo czasu a weźmie za to grosze...u kumpla w passacie jest łatwiejszy dostep to wyczyscilismy i powiem ci ze lepiej sie rozpedza z nizszych partji obrotów...
a co myslicie o tym co wczesniej napisałem i co piszą na forum vw o zaslepianiu egr?? macie jakies zdanie co do tego bo widze ze wszyscy milczą w tej sprawie...
a co myslicie o tym co wczesniej napisałem i co piszą na forum vw o zaslepianiu egr?? macie jakies zdanie co do tego bo widze ze wszyscy milczą w tej sprawie...
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
To moze ja coś napisze Myśle tak, jesli układ napełnia sie spalinami to po zaślepieniu tych spali chyba i tak nie bedzie dopełniał sie czystą mieszanka bo z kąd niby komp ma wiedzieć ze zaślepiliśmy egra, czujnik włancza egra jak potrzeba i myśli że on pompuje a tu nie ma nic... spaliny napewno tez posiadają jaką kaloryczność, wiec po ich odcieciu wydaje mi sie ze zostaje tak jak by pusta dziura, no chyba ze proces jest na tyle mondry, sonda zbada sytuacje i uzupełni brak swierzą mieszanka o ile nie właczy wiekszego ssania do egra Troche zamieszane ale chyba przekazałem to co pomyślałem, z drugiej storny po co dziesiaciu mądrych niemców siedziało nad egrem, chyba nie po to żeby go zaślepiać. Co do syfu któy sie tam gromadzi to u mnie np. po 2000km wcale dużo go tam nie ma a raz można to wyczyśćic myśle ze nikt z nas nie bedzie miał swojej niuni tyle czsu żeby zdążyło sie znowu zasyfić, no chyba ze jeździ sie na rzepaku a to inna już sprawa. <ok>
- Tdi B4 117Ps
- Forum Audi 80
- Posty: 123
- Rejestracja: 25 lis 2007, 14:41
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
No było troche tego!!!Teraz silnik pracuje o wiele lepiej :lol: ale nie wyczyśćłem kolektora(w tej chwili nie mam takie opcji)Przeprowadze mamy test odnosnie EGR <lol> Nie Zaślepiłem EGR-u Myśle że jednak on jest potrzebny w naszych 1z,ale to moja myśl,,, kazdy niech czyni jak uważa!?!
[/quote][/code] Daje do myślenia??? <mikolaj> Ps Rąk nie moge domyc po czyszeczeniu EGR Życze Miłej Pracy <lol>
[/quote][/code] Daje do myślenia??? <mikolaj> Ps Rąk nie moge domyc po czyszeczeniu EGR Życze Miłej Pracy <lol>
I masz racje u mnie jest to samo, tylko małe sprostowanie że 1Z jest sterowany nadciśnieniem.Solskier pisze:Zauważyliście koledzy co dzieje sie na wolnych obrotach po zdeciu podcisnienia z egra, silnk zaczyna całkiem inaczej pracowac, jeszcze sie nie wsłuchałem ale wydaje mi sie że pracuje o wiele twardziej.
Podłacz ponownie ten przewód gumowy do EGR i spawdz czy tak samo chodzi silnik.
- Tdi B4 117Ps
- Forum Audi 80
- Posty: 123
- Rejestracja: 25 lis 2007, 14:41
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Wyczeszczenie kolekrora sącego zajeło mi jakies 7 godzin oczywiscie turbo wszystko wyjełem.Nowe uszczelki i motor jeszcze lepiej chodzi <ok> Tylko mnie jedno martwi Syf w głowicy !!! To jest problem :?: jak za to sie zabrac..ten syf jest twardy czy pozostaje wyjecie głowicy :?: Nie mam Jego za dużo hmmm dla jednych duzo,nie mam fotki.. <osohozi>