
Wszelkie informacje będą cenne - ja z chęcią bym pojechał i zapłacił za tą modyfikację ale raz że audi jest z Niemiec, dwa że nie chodzi bo nastawnik już padł całkowicie, a mam w jedną str np do Muniora 580 km - lawetą nie pojadę, a i nie zarejestruje niesprawnego auta - bo przeglądu nie przejdzie... - muszę więc próbować samemu to ogarnąć, choć wiem że łatwo nie będzie i może się to nie udać.
Forum jest od tego by sobie pomagać, wspierać się - mam nadzieję że to nam się uda...
Wszelkie schematy, rysunki, zapiski - warto to mieć w jednym miejscu. Mam nadzieję że się Munior nie obrazi, po protu nie mam innego wyjścia jak samemu kombinować, w ostateczności będę musiał ją sprzedać, a tego bym nie chciał.
Co do wymiany:
1. Sterownik z wtyczką - jakiego najlepiej szukać? który nie immo i posiada wbudowany mapsensor? bo 021d nie ma i musi być dodatkowy w komorze silnika.
2. przepływomierz
3. nastawnik
4. obudowa fitra
Czy łatwiej jest szukać całej wiązki z pierburga, czy może przepinować? Najważniejsze jest zdobyć schematy....będę szukał. Jak gdzieś piszę bzdury to mnie poprawcie.
Panowie może ktoś wie który sterownik oprócz nr 3 nie ma immo? który ma wbudowany mapsensor? - który najlepiej mieć przy przekładce?
1. 028906021AP
2. 028906021AQ
3. 028906021D
4. 028906021E
5. 028906021H
6. 028906028DQ