[B3 1.8] Znikający płyn
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 29 gru 2013, 17:45
[B3 1.8] Znikający płyn
Witam . W ostatnim czasie wymienilem termostat oraz membrany w parowniku nie obylo sie bez utraty plynu ale mniejsza z tym . Po wymianie wszystkiego odpowietrzeniu ukladu wszystko bylo ok tzn parownik dzialal dobrze oraz termostat . Ale mam ubytek plynu niestety . Krociec przy termostacie suchy przy parowniku weze tez co moze byc przyczyna ? Ogladalem dzisiaj z pod spodu auto i nie ma wycieku zadnego ale zauwazylem cos jakby plyn na skrzyni . Dodam ze autem nie jezdzielm 3-4 dni a tu plynu ubwa . Dzisiaj zaznaczylem sobie kreska ile zostalo i zobacze wieczorem czy znowu ubylo . Prosze o porady pozdrawiam
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
jak sobie zaznaczysz na ciepłym a sprawdzisz na zimnym to zawsze będzie różnica i to nic nadzwyczajnego, bo płyn się rozszerza w temp.Emiliano111 pisze:Dzisiaj zaznaczylem sobie kreska ile zostalo i zobacze wieczorem czy znowu ubylo .
Dobrze obadaj króćce bo płyn zwykle odparowuje i czasami nic nie widać ale zwykle pozostaje nalot.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 29 gru 2013, 17:45
zaznaczylem na zimnym bo chce sprawdzic czy wyciek jest podczas postoju czy podczas jazdy . Co do nalotu to takowy jest przy wezach a dokladniej przy trojniku idacym rowniez na parownik wezu . Jest wilgotno troche i jest osad . Nawet niedawno zdawalo mi sie jakby tam parowalo bo byc moze jest cos nieszczelne a tym bardziej ze ruszalem przewodami jak zdejmowalem przewody z parownika . Jutro to sprawdze
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 27 lut 2014, 21:32
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 27 lut 2014, 21:32
Cześć
Cześć Co śmieszne miałem tak samo.Jakiś czas temu zmieniałem węże na świeże oraz te trójniki na żeliwne.Trzeba dokręcić wszystkie po jakimś czasie bo na opaskach pojawia się luz i płyn ucieka.W ogóle to również układ w ten sposób się zapowietrza i nagrzewnica nie daje tyle ciepła co powinna.Dokręć wszystkie opaski jakie masz na ciepłym silniku i sprawdzajmy ich stan panowie.Taki ubytek płynu to szczęście w nieszczęściu. PozdrawiamEmiliano111 pisze: . Co do nalotu to takowy jest przy wezach a dokladniej przy trojniku idacym rowniez na parownik wezu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 27 lut 2014, 21:32