Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8] Znikający płyn

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Emiliano111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:45

[B3 1.8] Znikający płyn

Post autor: Emiliano111 » 19 lut 2014, 15:29

Witam . W ostatnim czasie wymienilem termostat oraz membrany w parowniku nie obylo sie bez utraty plynu ale mniejsza z tym . Po wymianie wszystkiego odpowietrzeniu ukladu wszystko bylo ok tzn parownik dzialal dobrze oraz termostat . Ale mam ubytek plynu niestety . Krociec przy termostacie suchy przy parowniku weze tez co moze byc przyczyna ? Ogladalem dzisiaj z pod spodu auto i nie ma wycieku zadnego ale zauwazylem cos jakby plyn na skrzyni . Dodam ze autem nie jezdzielm 3-4 dni a tu plynu ubwa . Dzisiaj zaznaczylem sobie kreska ile zostalo i zobacze wieczorem czy znowu ubylo . Prosze o porady pozdrawiam

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 19 lut 2014, 15:53

Emiliano111 pisze:Dzisiaj zaznaczylem sobie kreska ile zostalo i zobacze wieczorem czy znowu ubylo .
jak sobie zaznaczysz na ciepłym a sprawdzisz na zimnym to zawsze będzie różnica i to nic nadzwyczajnego, bo płyn się rozszerza w temp.

Dobrze obadaj króćce bo płyn zwykle odparowuje i czasami nic nie widać ale zwykle pozostaje nalot.

Emiliano111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:45

Post autor: Emiliano111 » 19 lut 2014, 16:24

zaznaczylem na zimnym bo chce sprawdzic czy wyciek jest podczas postoju czy podczas jazdy . Co do nalotu to takowy jest przy wezach a dokladniej przy trojniku idacym rowniez na parownik wezu . Jest wilgotno troche i jest osad . Nawet niedawno zdawalo mi sie jakby tam parowalo bo byc moze jest cos nieszczelne a tym bardziej ze ruszalem przewodami jak zdejmowalem przewody z parownika . Jutro to sprawdze

marcin6622
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 27 lut 2014, 21:32

Post autor: marcin6622 » 27 lut 2014, 21:38

hej,jestem swiezym posiadaczem b4,co do wyciekow plynu, saczy mi się plyn z jednego z pary wezy wchodzacach do przegrody, jak się do tego zabrać?

Awatar użytkownika
kangol666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 22 sie 2010, 23:46
Lokalizacja: LZA / WU

Post autor: kangol666 » 27 lut 2014, 21:50

Sprawdź sobie taki króciec z tyłu silnika (chyba w głowicy nie pamiętam)nad skrzynia. Ja już jaki wymieniałem bo uszczelka gumowa przestała trzymać.

marcin6622
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 27 lut 2014, 21:32

Post autor: marcin6622 » 27 lut 2014, 21:56

to nie jest krociec ,wchodzą tam 2 pojedyncze weze jakby w podszybie, wystają tam rurki a na nich sa weze na opaski

Awatar użytkownika
pawelec_
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 978
Rejestracja: 16 cze 2009, 17:35
Lokalizacja: Egling

Post autor: pawelec_ » 28 lut 2014, 00:07

marcin6622 te dwie rurki to już jest nagrzewnica... odkręć te węże na zimnym i zobacz czy masz nie popękane... może wystarczy założyć nową opaskę i po sprawie, a jak rurka pękła to już lipa, bo wymiana nagrzewnicy to cały dzień roboty

Awatar użytkownika
kangol666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 22 sie 2010, 23:46
Lokalizacja: LZA / WU

Post autor: kangol666 » 28 lut 2014, 01:36

marcin6622 To nie bylo do Ciebie tylko do Emiliano111

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 28 lut 2014, 10:42

Cześć :-)
Emiliano111 pisze: . Co do nalotu to takowy jest przy wezach a dokladniej przy trojniku idacym rowniez na parownik wezu
Cześć :-) Co śmieszne miałem tak samo.Jakiś czas temu zmieniałem węże na świeże oraz te trójniki na żeliwne.Trzeba dokręcić wszystkie po jakimś czasie bo na opaskach pojawia się luz i płyn ucieka.W ogóle to również układ w ten sposób się zapowietrza i nagrzewnica nie daje tyle ciepła co powinna.Dokręć wszystkie opaski jakie masz na ciepłym silniku i sprawdzajmy ich stan panowie.Taki ubytek płynu to szczęście w nieszczęściu. Pozdrawiam :-)

marcin6622
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 27 lut 2014, 21:32

Post autor: marcin6622 » 28 lut 2014, 14:15

na tych rurkach jest trochę białego osadu,cos tam może ktoś zle skrecil, jak zdejme weze to plyn nie poleci na zimnym?

Awatar użytkownika
pawelec_
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 978
Rejestracja: 16 cze 2009, 17:35
Lokalizacja: Egling

Post autor: pawelec_ » 28 lut 2014, 14:46

marcin6622 troche poleci ... może 200ml czy 300 ale wiecej nie powinno

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl